nieuw jaarvisum

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

#16 Bericht door dutch » zaterdag 13 januari 2007, 10:55

Re-entry(1 maal) 1000 baht
Multiple entry (onbeperkt) 2900 baht

Belg

#17 Bericht door Belg » zaterdag 13 januari 2007, 22:54

Ja, op een Retirement Visa mag men onbeperkt in- en uitreizen. Men moet alleen per keer een Re-entry Permit halen voor 1,000 Baht. Je kan ook een multiple Re-entry Permit aanvragen en deze is, meen ik mij te herinneren 3,000 Baht voor 4 Re-entry Permits.


Waar en wanneer moet men dan dit "re-entry-permit " halen ? vooraleer men dan naar Belgie of Nederland afreist misschien ? ....of dit 're-entry-permit' misschien betalen bij het terug binnenkomen van Thailand ?

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

#18 Bericht door dutch » zondag 14 januari 2007, 02:54

Het is gebruikelijk om bij de aanvraag van het visum en/of de verlenging,tegelijkertijd de re-entry 0f multiple entry te regelen.
Dit gebeurt bij dezelfde instanties als waar je het visum regelt (de immigratie),echter met een apart formulier met ook weer een extra foto,TM 8

Ga NOOIT het land uit zonder een van deze re-entry.Zonder dit is je visum vervallen bij vertrek uit Thailand !!!!!

Deze re-entry kan ook op het vliegveld verkregen worden alvorens te vertrekken. 24 uur per dag geopend,maar waarom al deze hectic op de vertrekdag als je het eenvoudig vooraf kan regelen?

fredlk
Expat
Expat
Berichten: 511
Lid geworden op: vrijdag 03 maart 2006, 13:52

#19 Bericht door fredlk » zondag 14 januari 2007, 08:06

Dutch,

Nu heb ik dan een vraag. Hoe lang is de Multiple Re-Entry Permit geldig? Even lang als je jaarvisum of langer?

Ik reis maar 2 keer per jaar naar het buitenland en heb volgens mij daarom niks aan een Multiple Re-Entry Permit.

Groetjes,

Fred.
"What we think, we become."

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

#20 Bericht door dutch » zondag 14 januari 2007, 10:01

loopt gelijk met het visum (althans bij mij)
voor 2 keer per jaar dus niet voordeliger,maar wel gemakkelijker,vooral als je niet 100% zeker bent of er niet meer dan 2-3 reizen zullen volgen.(let op :ook locale aziatische tripjes tellen mee)
Het formulier voor single entry is gelijk aan het formulier van multiple entry,je kruist alleen een ander vakje aan :D

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”