Verlenging visum

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
PHKT

Verlenging visum

#1 Bericht door PHKT » zaterdag 16 december 2006, 10:54

Beste Visakenners,

Aan jullie de volgende vraag.
Ik ben nu in het bezit van een non-immigrant B visa en volgend jaar wil ik het wijzigen in een non-immigrant O visa hier in Thailand.
Ik heb gehoord dat je naast het tonen van 400.000 baht in je bank account (internatianaal transfer) ook een salaristrook moet tonen.
Klopt dit? En als je deze niet kunt tonen omdat je geen werk hebt en een vrouw hebt die je onderhoud?
Is een eenmalige banktransfer van Holland naar Thailand voldoende of moet het volgens een cash rond waar ik veel mensen over hoor praten.
Maar wat betekend een 'cashronde'?

Ik hoop dat jullie mij een passend antwoord kunnen geven.
Bedankt.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Verlenging visum

#2 Bericht door Ben » zaterdag 16 december 2006, 12:51

PHKT schreef:Beste Visakenners,

Aan jullie de volgende vraag.
Ik ben nu in het bezit van een non-immigrant B visa en volgend jaar wil ik het wijzigen in een non-immigrant O visa hier in Thailand.
Ik heb gehoord dat je naast het tonen van 400.000 baht in je bank account (internatianaal transfer) ook een salaristrook moet tonen.
Klopt dit? En als je deze niet kunt tonen omdat je geen werk hebt en een vrouw hebt die je onderhoud?
Is een eenmalige banktransfer van Holland naar Thailand voldoende of moet het volgens een cash rond waar ik veel mensen over hoor praten.
Maar wat betekend een 'cashronde'?

Ik hoop dat jullie mij een passend antwoord kunnen geven.
Bedankt.

Je schrijft geen werk en geen vrouw die je onderhoud, wil dat zeggen
dat je een vrouw hebt maar je niet kan onderhouden of heb je geen vrouw.
In dat geval wordt NON O moeilijk en zal het bedrag geen 400.000 zijn maar 800.000 om te tonen een bankafschrift is voldoende van Thaise of Ned Bank .

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”