Pattaya - change the face

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#76 Bericht door perry » vrijdag 02 november 2007, 11:01

jumbo schreef:
perry schreef:
Edje schreef:Niet zo negatief Perry, er zijn best nog wel meisjes met goede bedoelingen.
Bij jouw en ook bij mij en vele anderen gaat het toch ook goed.
Was niet negatief bedoeld Ed maar als je goed leest dan schrijft hij dat hij bijna zeker is dat ze in de prostitutie werkt en jij en ook vele anderen met mij weten hoe het spelletje werkt.
Vertel Perry en verlicht je forum genoten, ik hou wel van die smeuiige verhalen :lol: :lol:
Ik lees graag informatie die in de toekomst van pas kan komen als Mrs. J aan haar kilometers zit...

J
Och Jumbo dan kan ik beter een boek gaan schrijven en daar heb ik nu echt geen tijd voor je hebt het toch wel is gehoord van het dak lekt terwijl het al maanden niet geregend heeft mijn oma is ziek die al 2 jaar dood is

Please sent me money darling i love only you en dat dan 10 of 15 keer per dag wel iedere keer een ander telefoonnummer sommige hebben daardoor een inkomen dat meer is als waar de gemiddelde Nederlander alleen van kan dromen echte zaken vrouwen zijn het.

En alleen door collectcal te Bellen :lol: :lol: :wink:
Werk om te leven leef niet om te werken.

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#77 Bericht door perry » vrijdag 02 november 2007, 11:02

jumbo schreef:
perry schreef:
Edje schreef:Niet zo negatief Perry, er zijn best nog wel meisjes met goede bedoelingen.
Bij jouw en ook bij mij en vele anderen gaat het toch ook goed.
Was niet negatief bedoeld Ed maar als je goed leest dan schrijft hij dat hij bijna zeker is dat ze in de prostitutie werkt en jij en ook vele anderen met mij weten hoe het spelletje werkt.
Vertel Perry en verlicht je forum genoten, ik hou wel van die smeuiige verhalen :lol: :lol:
Ik lees graag informatie die in de toekomst van pas kan komen als Mrs. J aan haar kilometers zit...

J
Och Jumbo dan kan ik beter een boek gaan schrijven en daar heb ik nu echt geen tijd voor je hebt het toch wel is gehoord van het dak lekt terwijl het al maanden niet geregend heeft mijn oma is ziek die al 2 jaar dood is

Please sent me money darling i love only you en dat dan 10 of 15 keer per dag wel iedere keer een ander telefoonnummer sommige hebben daardoor een inkomen dat meer is als waar de gemiddelde Nederlander alleen van kan dromen echte zaken vrouwen zijn het.

En alleen door collectcal te Bellen :lol: :lol: :wink:
Werk om te leven leef niet om te werken.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#78 Bericht door Mart » vrijdag 02 november 2007, 12:37

jumbo schreef:Ik lees graag informatie die in de toekomst van pas kan komen als Mrs. J aan haar kilometers zit...

J
Trekhaak laten monteren en een aanhangwagentje nemen :oops:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

#79 Bericht door Wouter_Udon » vrijdag 02 november 2007, 12:39

Er kan ook nog een andere vraag worden gesteld:

Wat doet Mrs J als Mr J aan zijn kilometers zit???? :o :o :o
Live your dream, don't dream your life.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#80 Bericht door Mart » vrijdag 02 november 2007, 12:48

Wouter_Udon schreef:Er kan ook nog een andere vraag worden gesteld:

Wat doet Mrs J als Mr J aan zijn kilometers zit???? :o :o :o
Nieuwe bumpers ????? :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#81 Bericht door perry » vrijdag 02 november 2007, 12:58

Auto kopen is toch en andere Topic of zit ik nu op een ander Forum :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Werk om te leven leef niet om te werken.

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

#82 Bericht door Loe » vrijdag 16 november 2007, 04:14

toch even een vraagje over de trekhaak. is er een trekhaak te koop in thailand ik krijg zaterdag een toyota saluna eb zou graag mijn moter willen meenemen

groetjes loe

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

#83 Bericht door joepattaya » vrijdag 16 november 2007, 05:10

Ik zie wel eens een voertuig met een aanhanger rijden en bij nader onderzoek heeft de wagen een heuse 'knobbel".
Of het bij wet toegestaan is en of ze hier te koop zijn?

Heb dus even geneusd op thailand.prikpagina.nl en daar wordt aangegeven dat ze wel bestaan (trekhaak-kits), maar bij wet is het verboden.

thongdee
Expat
Expat
Berichten: 790
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 18:21
Locatie: Surin Town

#84 Bericht door thongdee » vrijdag 16 november 2007, 08:30

Loe schreef:toch even een vraagje over de trekhaak. is er een trekhaak te koop in thailand ik krijg zaterdag een toyota saluna eb zou graag mijn moter willen meenemen

groetjes loe
Zou niet weten waar te kopen , maar mijn Chevy heeft er standaard een trekhaak opzitten .
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

Neko
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 26 mei 2009, 13:13

Re: Pattaya - change the face

#85 Bericht door Neko » dinsdag 26 mei 2009, 15:27

Ik zie in Pattaya meer dan genoeg gezinnen rond lopen.
Wij hebben nooit last gehad van het geweld in Thailand.
Oke, er lopen veel hoeren rond, maar dat zie ik ook in Bangkok, alhoewel een stuk minder.

In de 20 jaar dat mijn opa er komt heeft hij ook nog nooit geweld meegemaakt. :O
Ik vind het een beetje overdreven, Pattaya is een lekker vakantiestadje vind ik.
Nooit ergens last van gehad.

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Pattaya - change the face

#86 Bericht door Duiker » dinsdag 26 mei 2009, 17:37

Liever zou ik dit niet schrijven, maar ik ben het niet met je eens. Ik zie Pattaya varanderen. Ik zie steeds meer geweld. Dat heb ik aan den lijve ondervonden, maar ook van nabij gezien. De politie daar is wel goed, maar kan niet alles oplossen. Natuurlijk hoort geweld bij een grote stad. Dat zal in nl ook zo zijn, alleen krijg ik het van hier minder mee. Lees eens Thaise/Pattaya kranten. Dan zie je het direct. Nu ben ik voor de vijfde keer daar geweest, maar het is nog niet zeker og ik er een zesde keer naartoe ga. Niet zeker, vanwege het vele geweld. Mogelijk wordt het deze keer een andere plaats in Thailand, alleen weet ik nog niet welke.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

Re: Pattaya - change the face

#87 Bericht door carpediem » dinsdag 26 mei 2009, 18:00

Het is maar waar je je beweegt, met wie je omgaat en hoe je je zelf gedraagt.
Dan is Pattaya net zo als elke grotere stad in de wereld.

Wel denk ik dat Pattaya wel een wat groter aantal mensen trekt die meer aan de rand van de samenleving leven en/of er al over heen zijn.
Gelukkig concentreren deze mensen zich in bepaalde gebieden en kun je je er zodoende gemakkelijk aan onttrekken als je deze gebieden mijdt.
En dan is Pattaya net zo veilig als elke andere plek in Thailand.
pluk de dag (carpediem)

joris
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 150
Lid geworden op: dinsdag 14 april 2009, 08:03

Re: Pattaya - change the face

#88 Bericht door joris » woensdag 27 mei 2009, 06:22

thailand is over het algemeen gewoon een veilig land!
als je bv naar zuidamerika gaat , dan zijn bewakers met uzi's voor de deur heel normaal!!

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Pattaya - change the face

#89 Bericht door joepattaya » woensdag 27 mei 2009, 06:47

carpediem schreef:Het is maar waar je je beweegt, met wie je omgaat en hoe je je zelf gedraagt.
Dan is Pattaya net zo als elke grotere stad in de wereld.

Wel denk ik dat Pattaya wel een wat groter aantal mensen trekt die meer aan de rand van de samenleving leven en/of er al over heen zijn.
Gelukkig concentreren deze mensen zich in bepaalde gebieden en kun je je er zodoende gemakkelijk aan onttrekken als je deze gebieden mijdt.
En dan is Pattaya net zo veilig als elke andere plek in Thailand.
Ik woon bijna in hartje Pattaya en als ik geen TV kijk, plaatselijke kranten lees en zeker geen forums bezoek, dan is Pattaya een uiterst veilige stad. Oftewel: Als ik het niet zie of hoor, dan bestaat het ook niet.
Dagelijks wordt je hier doodgegooid met moord en doodslag, ernstige ongelukken, overvallen, tasjesroof, maar dat is ook niet zo gek: Pattaya is een smeltkroes van culturen: Diverse culturen uit Thailand moeten zich verenigen met de talloze buitenlandse culturen. De buitenlander en de Thai trekken elkaar hier aan (of stoten elkaar juist af); vanwege de buitenlanders vindt je hier ook veel Thai en omdat er zoveel Thai zijn, komen er ook weer meer buitenlanders.
Probleem van stijgende criminaliteit is een jaarlijks terugkerend fenomeen: het laagseizoen. Dit valt schijnbaar samen met het eind van de rijstoogst, en als die gedaan is, dan stroomt er weer volk vanuit platteland naar grote steden. Pech is alleen, dat er steeds minder buitenlanders zijn i.v.m. de bekende redenen en ja, geld moet en zal er toch komen, is het niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

Zoals misschien bekend, heb ik 3 maanden in Nederland doorgebracht, maar als je (via via) ziet wat zich daar afspeelt, dan wil je daar als buitenlander ook niet wonen.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Steden”