Holiday International

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Aike
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 18 augustus 2006, 12:21

Holiday International

#1 Bericht door Aike » vrijdag 18 augustus 2006, 12:24

Heeft iemand al eens een individuele rondreis gemaakt met holiday international?

Weet iemand of je alle excursies die in het programma vermeld staan MOET doen?

graag al je ervaringen met deze touroperator .. als je in thailand bent enzo..

ik vind de prijzen bij deze touroperator erg goedkoop .. niet?

johnny
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: zondag 22 oktober 2006, 11:56

#2 Bericht door johnny » zondag 22 oktober 2006, 12:07

Heb reeds eerder individueel met gids en chauffeur een rondreis gemaakt
en is zeer goed bevallen.
Geen grote groep waar je steeds moet wachten dus een prettige reis en de gids heeft alle tijd voor je.
Ook kun je gemakkelijker stoppen onderweg.
goede prijs kwaliteit verhouding.

groet

johnny

Gast

#3 Bericht door Gast » zondag 17 december 2006, 18:26

Holiday International heeft scherpe startpakketten

Iemand ervaring met hun ?

Ik ben benieuwd of er bij hun geen gekke toeslagen bijkomen?

groeten Peter

Gebruikersavatar
pietk
Expat
Expat
Berichten: 445
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2005, 14:48
Locatie: Chiangmai

#4 Bericht door pietk » maandag 18 december 2006, 01:09

Anonymous schreef:Holiday International heeft scherpe startpakketten

Iemand ervaring met hun ?

Ik ben benieuwd of er bij hun geen gekke toeslagen bijkomen?

groeten Peter
Bij hun wel eens tickets gekocht, zat 1 nacht hotel bij.
Alles naar tevredenheid, hotel vond ik niet super, zou ik zelf niet weer boeken. Dit heeft te maken met de ligging in Bkk. Het eten was goed en het was schoon.
Je moet wel zelf je transfer naar en van het hotel regelen.
Ik heb toen daar geboekt om de prijs met China Air, scheeld nogal met andere aanbieders.

De standaard toeslagen komen er overal altijd bij.
Maar je kan ze gewoon bellen hoor, wordt je keurig te woord gestaan en dan weet je het precies. Op hun site staat wel een telefoonnummer, dat weet ik niet uit mijn hoofd.

Bokootje

#5 Bericht door Bokootje » zaterdag 17 maart 2007, 00:18

Eerste instantie werd ik vriendelijk geholpen. Prettig gesprek. Offerte opgevraagd, duurde erg lang voor ik hem binnen had. Toen ik daar vragen over had, was mijn contactpersoon bezet. Ik heb mijn telefoonnummer achter gelaten, maar... geen telefoontje terug.
Twee dagen later weer gebeld, zelfde verhaal.

Uiteindelijk mijn vragen zelf opgelost. Naar aanleiding daarvan wilde ik een nieuwe offerte. Opgevraagd, niet gekregen. Nog een telefoontje. Kreeg ik een nieuwe offerte voor de dubbele prijs!!! Terwijl ik minder dagen wilde boeken en andere bureau's exact dezelfde reis voor de helft aanboden.

Toen ik, heel eigenwijs, kon het niet laten rusten, belde om te informeren hoe dat toch mogelijk was kreeg ik te horen dat ze dat voor me uit gingen zoeken en dat mijn contactpersoon zo snel mogelijk terug zou bellen. Het is nu dik 3 weken geleden.... nooit meer gebeld.

Gebruikersavatar
pietk
Expat
Expat
Berichten: 445
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2005, 14:48
Locatie: Chiangmai

#6 Bericht door pietk » zaterdag 17 maart 2007, 00:56

Bokootje schreef:Eerste instantie werd ik vriendelijk geholpen. Prettig gesprek. Offerte opgevraagd, duurde erg lang voor ik hem binnen had. Toen ik daar vragen over had, was mijn contactpersoon bezet. Ik heb mijn telefoonnummer achter gelaten, maar... geen telefoontje terug.
Twee dagen later weer gebeld, zelfde verhaal.

Uiteindelijk mijn vragen zelf opgelost. Naar aanleiding daarvan wilde ik een nieuwe offerte. Opgevraagd, niet gekregen. Nog een telefoontje. Kreeg ik een nieuwe offerte voor de dubbele prijs!!! Terwijl ik minder dagen wilde boeken en andere bureau's exact dezelfde reis voor de helft aanboden.

Toen ik, heel eigenwijs, kon het niet laten rusten, belde om te informeren hoe dat toch mogelijk was kreeg ik te horen dat ze dat voor me uit gingen zoeken en dat mijn contactpersoon zo snel mogelijk terug zou bellen. Het is nu dik 3 weken geleden.... nooit meer gebeld.
Die is net een paar maandjes naar Thailand. :D :D :D

Ik heb zoiets wel eens vaker gehoord van een reisburo, weet niet welke, en vindt het ronduit onbeschoft om je klanten niet op een correcte wijze te woord te staan. Je zou zeggen, dat als deze persoon in gesprek is een collega het over kan nemen. Ze zijn gecomputeriseerd dus moet het mogelijk zijn voor een collega om bij een boeking te komen en te checken.

Maar bedenk wel dat er meer reisburo's zijn en zolang jij niets definitiefs hebt geboekt ben je vrij om te gaan en te staan waar jij wilt. Je kunt het plaatselijke reisburo zo vragen of ze een aanbieding hebben die met de vluchtprijzen van H.I. overeenkomen, je betaald dan misschien een paar centen boekingskosten, de commissie voor het reisburootje waarvoor je misschien wel de persoonlijke begeleiding krijgt die je wilt.

SyBerk
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 63
Lid geworden op: donderdag 17 maart 2005, 16:20
Contacteer:

#7 Bericht door SyBerk » woensdag 11 april 2007, 15:33

Geen slechte ervaringen met hun. Er werd keurig en snel geantwoord op mijn vragen per mail. Vaak binnen een uur antwoord en anders de volgende dag. Enige minpuntje was dat de extra "nacht" (om over de kamer tot vlak voor vertrek te kunnen beschikken) in Bangkok niet geregeld was. Maar verder goede verzorgde reis gehad vorig jaar.

SyBerk
Is geen deskundige of expert maar een liefhebber van Thailand!

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”