BM Air

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
moos

BM Air

#1 Bericht door moos » vrijdag 18 augustus 2006, 10:10

:D Beste lezers,

Wie kan mij meer vertellen over BM Air?
Wij willen graag bij hun boeken, maar je hoort af en toe toch wat negatieve reacties over hun.
Wie heeft ervaring met ze? En zijn ze goedkoper dan Greenwoodtravel ( de echte operator)? :)
Alvast bedankt!

Gr. Moos

Inge
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 330
Lid geworden op: vrijdag 05 mei 2006, 12:14

#2 Bericht door Inge » vrijdag 18 augustus 2006, 11:09

Hallo ,

Ik heb bij bmair geboekt, was ook van plan om het via greenwood te doen en had hun ook een mail gestuurd. Ik kreeg een mail terug met de mededeling dat ze nog geen tickets konden boeken omdat ze de prijzen van november nog niet wisten ( terwijl wij in okt. vertrekken???)
Ze vroegen me of ik na 1 maand nog eens een mail wilde sturen.
Ik ben dezelfde middag naar BM air geweest, zit bij ons vlakbij, en kon gelijk alles boeken wat ik wilde incl. vlucht, en voor zover ik het kon zien waren de extra´s goedkoper dan bij greenwood.
Geen negatief woord over greenwood hoor, maar ik had gehoord hoe eerder je boekt, des te meer kans op een goedkoper ticket, dus ik wilde het risico niet nemen door te wachten.

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#3 Bericht door Mystic » vrijdag 18 augustus 2006, 14:04

Ik heb al twee keer geboekt via BM air, correct en goed en goedkoop, niets op aan te merken, volgende keer gewoon weer..

Het handelt hier alleen om vliegtickets, de rest doen we zelf..,,
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#4 Bericht door Edje » vrijdag 18 augustus 2006, 17:17

Probeer http://www.333travel.nl maar eens. Eigenaar is afkomstig van BM Air.
Groetjes; Edje

gast

BM air

#5 Bericht door gast » dinsdag 22 augustus 2006, 08:22




Niet altijd zijn ze even vriendelijk bij BM air.
Je hebt een paar van die gastjes daar die ook super onbeschoft kunnen zijn.
Ik heb twee jaar geleden bij hun op kantoor gezeten, en als je hoorde hoe ze over clienten spraken!!! Wij wisten het gelijk.
Wij hebben rechtsomkeer gemaakt, en hebben toen maar gekozen voor een andere reis.
Hoe het nu is weet ik niet, maar wij hoorden laatst wel een verhaal over een mailing die per "ongeluk"naar een client was gestuurd.
De klant werd voor zeurder uitgemaakt!!!!!!!!
Het zal je maar gebeuren...................

Gr. Ben

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#6 Bericht door Mystic » dinsdag 22 augustus 2006, 10:30

Dat mag niet gebeuren gast, niet waar jij bij zit.....
Maar denk je dat er nergens in de dienstverlening over de klanten wordt gepraat?
Nou... ik werk er zelf in, en de meningen over onze gasten zijn soms zeer gepeperd hoor!
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Denise
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 152
Lid geworden op: vrijdag 14 april 2006, 15:41
Locatie: Zeeuws Vlaanderen ( Breskens )

Re: BM air

#7 Bericht door Denise » dinsdag 22 augustus 2006, 16:24

gast schreef:

Niet altijd zijn ze even vriendelijk bij BM air.
Je hebt een paar van die gastjes daar die ook super onbeschoft kunnen zijn.
Ik heb twee jaar geleden bij hun op kantoor gezeten, en als je hoorde hoe ze over clienten spraken!!! Wij wisten het gelijk.
Wij hebben rechtsomkeer gemaakt, en hebben toen maar gekozen voor een andere reis.
Hoe het nu is weet ik niet, maar wij hoorden laatst wel een verhaal over een mailing die per "ongeluk"naar een client was gestuurd.
De klant werd voor zeurder uitgemaakt!!!!!!!!
Het zal je maar gebeuren...................

Gr. Ben

( :D mijn gastje was wel vriendelijk)

Ik heb net gebeld naar Bmair over een vliegticket naar Phuket
Er stond op hun site ticket AMS naar HKT voor 489 euro met Singapor Airlines, er komen nog wel extra kosten zoals de tax en luchthavenbelasting en boekingkosten, Ik nog ander vragen gesteld en werdt al die tijd heel vriendelijk behandeld :lol: zo zie je maar dat je met vriendelijkheid zeer ver komt
Ieder heeft goede en slechte ervaringen, zowel goed als slecht mag tocht over geschreven worden
grt: Denise

PeterPivo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 246
Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55

Re: BM air

#8 Bericht door PeterPivo » woensdag 23 augustus 2006, 08:36

Denise schreef:
gast schreef:

Niet altijd zijn ze even vriendelijk bij BM air.
Je hebt een paar van die gastjes daar die ook super onbeschoft kunnen zijn.
Ik heb twee jaar geleden bij hun op kantoor gezeten, en als je hoorde hoe ze over clienten spraken!!! Wij wisten het gelijk.
Wij hebben rechtsomkeer gemaakt, en hebben toen maar gekozen voor een andere reis.
Hoe het nu is weet ik niet, maar wij hoorden laatst wel een verhaal over een mailing die per "ongeluk"naar een client was gestuurd.
De klant werd voor zeurder uitgemaakt!!!!!!!!
Het zal je maar gebeuren...................

Gr. Ben

( :D mijn gastje was wel vriendelijk)

Ik heb net gebeld naar Bmair over een vliegticket naar Phuket
Er stond op hun site ticket AMS naar HKT voor 489 euro met Singapor Airlines, er komen nog wel extra kosten zoals de tax en luchthavenbelasting en boekingkosten, Ik nog ander vragen gesteld en werdt al die tijd heel vriendelijk behandeld :lol: zo zie je maar dat je met vriendelijkheid zeer ver komt
Ieder heeft goede en slechte ervaringen, zowel goed als slecht mag tocht over geschreven worden
grt: Denise
Zeker is niks mee :!:

Maar wel raar dat ze de ene klant af lopen te klagen en de ander gewoon netjes en correct behandelen? Ligt dat nu aan de klant of aan het personeel wat daar werkt? Iedereen moet gelijk behandeld worden! ongeacht of hij/ zij eruit ziet.

Een klant voor ZEURDER uitmaken moet eigelijk niet kunnen. Het is tenslotte ook zijn/haar brood.

Peter

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#9 Bericht door Mystic » woensdag 23 augustus 2006, 09:12

Denise had gebeld Peter, volgens mij hebben ze daar geen beeld bij ;)

En een klant voor zeurder uitmaken mag best (want die heb je), alleen niet waar hij bij staat, of via de mail.
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

PeterPivo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 246
Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55

#10 Bericht door PeterPivo » woensdag 23 augustus 2006, 12:12

Mystic schreef:Denise had gebeld Peter, volgens mij hebben ze daar geen beeld bij ;)

En een klant voor zeurder uitmaken mag best (want die heb je), alleen niet waar hij bij staat, of via de mail.
Natuurlijk heb je er zeurders (of ergere mensen) bij zitten maar je mag nooit verkeerd naar klanten toe uitvallen. Als je dat achteraf doet heeft de klant daar geen last van. misschien beeld telefoon :) ghehe dan was het voor dit verhaal niet van toepassing maar toch.

Peter

Denise
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 152
Lid geworden op: vrijdag 14 april 2006, 15:41
Locatie: Zeeuws Vlaanderen ( Breskens )

#11 Bericht door Denise » woensdag 23 augustus 2006, 13:23

Mystic schreef:Denise had gebeld Peter, volgens mij hebben ze daar geen beeld bij ;)

En een klant voor zeurder uitmaken mag best (want die heb je), alleen niet waar hij bij staat, of via de mail.
Ik weet zeker waar over gepraat wordt,( ik heb jaren in de verkoop gewerkt,met klanten)
Ik heb zeker een beeld langs bijde kanten :wink: over hoe het soms aan toe ga :idea: :D
grt: Denise

aad_versluis
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 22 augustus 2006, 23:05
Locatie: Rotterdam

#12 Bericht door aad_versluis » maandag 28 augustus 2006, 20:50

Wij hebben bij BM AIR twee binnenlandse vluchten en een treinreis van BKK naar Chiang Mai geboekt.Vriendelijk geholpen.Alles schriftelijk bevestigd en iets duurder als boeken bij THAI INTERNATIONAL AIRWAYS en de THAISE SPOORWEGEN.

peter@thai
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 25
Lid geworden op: zaterdag 26 augustus 2006, 16:06
Locatie: zaanstad /khon buri/ phuket

#13 Bericht door peter@thai » maandag 28 augustus 2006, 21:03

aad_versluis schreef:Wij hebben bij BM AIR twee binnenlandse vluchten en een treinreis van BKK naar Chiang Mai geboekt.Vriendelijk geholpen.Alles schriftelijk bevestigd en iets duurder als boeken bij THAI INTERNATIONAL AIRWAYS en de THAISE SPOORWEGEN.
dus je zegt : zelf boeken bij thai airways , en de spoorwegen !!!
of scheelde het maar een paar euro??

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”