BM Air
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Berichten: 330
- Lid geworden op: vrijdag 05 mei 2006, 12:14
Hallo ,
Ik heb bij bmair geboekt, was ook van plan om het via greenwood te doen en had hun ook een mail gestuurd. Ik kreeg een mail terug met de mededeling dat ze nog geen tickets konden boeken omdat ze de prijzen van november nog niet wisten ( terwijl wij in okt. vertrekken???)
Ze vroegen me of ik na 1 maand nog eens een mail wilde sturen.
Ik ben dezelfde middag naar BM air geweest, zit bij ons vlakbij, en kon gelijk alles boeken wat ik wilde incl. vlucht, en voor zover ik het kon zien waren de extra´s goedkoper dan bij greenwood.
Geen negatief woord over greenwood hoor, maar ik had gehoord hoe eerder je boekt, des te meer kans op een goedkoper ticket, dus ik wilde het risico niet nemen door te wachten.
Ik heb bij bmair geboekt, was ook van plan om het via greenwood te doen en had hun ook een mail gestuurd. Ik kreeg een mail terug met de mededeling dat ze nog geen tickets konden boeken omdat ze de prijzen van november nog niet wisten ( terwijl wij in okt. vertrekken???)
Ze vroegen me of ik na 1 maand nog eens een mail wilde sturen.
Ik ben dezelfde middag naar BM air geweest, zit bij ons vlakbij, en kon gelijk alles boeken wat ik wilde incl. vlucht, en voor zover ik het kon zien waren de extra´s goedkoper dan bij greenwood.
Geen negatief woord over greenwood hoor, maar ik had gehoord hoe eerder je boekt, des te meer kans op een goedkoper ticket, dus ik wilde het risico niet nemen door te wachten.
-
- Volwaardig lid
- Berichten: 1165
- Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
- Locatie: Grunn
- Edje
- Expat
- Berichten: 2371
- Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
- Locatie: Yang Talat / Kalasin
BM air
Niet altijd zijn ze even vriendelijk bij BM air.
Je hebt een paar van die gastjes daar die ook super onbeschoft kunnen zijn.
Ik heb twee jaar geleden bij hun op kantoor gezeten, en als je hoorde hoe ze over clienten spraken!!! Wij wisten het gelijk.
Wij hebben rechtsomkeer gemaakt, en hebben toen maar gekozen voor een andere reis.
Hoe het nu is weet ik niet, maar wij hoorden laatst wel een verhaal over een mailing die per "ongeluk"naar een client was gestuurd.
De klant werd voor zeurder uitgemaakt!!!!!!!!
Het zal je maar gebeuren...................
Gr. Ben
-
- Volwaardig lid
- Berichten: 1165
- Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
- Locatie: Grunn
-
- Volwaardig lid
- Berichten: 152
- Lid geworden op: vrijdag 14 april 2006, 15:41
- Locatie: Zeeuws Vlaanderen ( Breskens )
Re: BM air
gast schreef:
Niet altijd zijn ze even vriendelijk bij BM air.
Je hebt een paar van die gastjes daar die ook super onbeschoft kunnen zijn.
Ik heb twee jaar geleden bij hun op kantoor gezeten, en als je hoorde hoe ze over clienten spraken!!! Wij wisten het gelijk.
Wij hebben rechtsomkeer gemaakt, en hebben toen maar gekozen voor een andere reis.
Hoe het nu is weet ik niet, maar wij hoorden laatst wel een verhaal over een mailing die per "ongeluk"naar een client was gestuurd.
De klant werd voor zeurder uitgemaakt!!!!!!!!
Het zal je maar gebeuren...................
Gr. Ben
( mijn gastje was wel vriendelijk)
Ik heb net gebeld naar Bmair over een vliegticket naar Phuket
Er stond op hun site ticket AMS naar HKT voor 489 euro met Singapor Airlines, er komen nog wel extra kosten zoals de tax en luchthavenbelasting en boekingkosten, Ik nog ander vragen gesteld en werdt al die tijd heel vriendelijk behandeld zo zie je maar dat je met vriendelijkheid zeer ver komt
Ieder heeft goede en slechte ervaringen, zowel goed als slecht mag tocht over geschreven worden
grt: Denise
-
- Volwaardig lid
- Berichten: 246
- Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55
Re: BM air
Zeker is niks mee :!:Denise schreef:gast schreef:
Niet altijd zijn ze even vriendelijk bij BM air.
Je hebt een paar van die gastjes daar die ook super onbeschoft kunnen zijn.
Ik heb twee jaar geleden bij hun op kantoor gezeten, en als je hoorde hoe ze over clienten spraken!!! Wij wisten het gelijk.
Wij hebben rechtsomkeer gemaakt, en hebben toen maar gekozen voor een andere reis.
Hoe het nu is weet ik niet, maar wij hoorden laatst wel een verhaal over een mailing die per "ongeluk"naar een client was gestuurd.
De klant werd voor zeurder uitgemaakt!!!!!!!!
Het zal je maar gebeuren...................
Gr. Ben
( mijn gastje was wel vriendelijk)
Ik heb net gebeld naar Bmair over een vliegticket naar Phuket
Er stond op hun site ticket AMS naar HKT voor 489 euro met Singapor Airlines, er komen nog wel extra kosten zoals de tax en luchthavenbelasting en boekingkosten, Ik nog ander vragen gesteld en werdt al die tijd heel vriendelijk behandeld zo zie je maar dat je met vriendelijkheid zeer ver komt
Ieder heeft goede en slechte ervaringen, zowel goed als slecht mag tocht over geschreven worden
grt: Denise
Maar wel raar dat ze de ene klant af lopen te klagen en de ander gewoon netjes en correct behandelen? Ligt dat nu aan de klant of aan het personeel wat daar werkt? Iedereen moet gelijk behandeld worden! ongeacht of hij/ zij eruit ziet.
Een klant voor ZEURDER uitmaken moet eigelijk niet kunnen. Het is tenslotte ook zijn/haar brood.
Peter
-
- Volwaardig lid
- Berichten: 1165
- Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
- Locatie: Grunn
-
- Volwaardig lid
- Berichten: 246
- Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55
Natuurlijk heb je er zeurders (of ergere mensen) bij zitten maar je mag nooit verkeerd naar klanten toe uitvallen. Als je dat achteraf doet heeft de klant daar geen last van. misschien beeld telefoon ghehe dan was het voor dit verhaal niet van toepassing maar toch.Mystic schreef:Denise had gebeld Peter, volgens mij hebben ze daar geen beeld bij
En een klant voor zeurder uitmaken mag best (want die heb je), alleen niet waar hij bij staat, of via de mail.
Peter
-
- Volwaardig lid
- Berichten: 152
- Lid geworden op: vrijdag 14 april 2006, 15:41
- Locatie: Zeeuws Vlaanderen ( Breskens )
Ik weet zeker waar over gepraat wordt,( ik heb jaren in de verkoop gewerkt,met klanten)Mystic schreef:Denise had gebeld Peter, volgens mij hebben ze daar geen beeld bij
En een klant voor zeurder uitmaken mag best (want die heb je), alleen niet waar hij bij staat, of via de mail.
Ik heb zeker een beeld langs bijde kanten over hoe het soms aan toe ga
grt: Denise
-
- komt net kijken
- Berichten: 3
- Lid geworden op: dinsdag 22 augustus 2006, 23:05
- Locatie: Rotterdam
-
- komt net kijken
- Berichten: 25
- Lid geworden op: zaterdag 26 augustus 2006, 16:06
- Locatie: zaanstad /khon buri/ phuket
dus je zegt : zelf boeken bij thai airways , en de spoorwegen !!!aad_versluis schreef:Wij hebben bij BM AIR twee binnenlandse vluchten en een treinreis van BKK naar Chiang Mai geboekt.Vriendelijk geholpen.Alles schriftelijk bevestigd en iets duurder als boeken bij THAI INTERNATIONAL AIRWAYS en de THAISE SPOORWEGEN.
of scheelde het maar een paar euro??