Tip voor omgeving Chiang Mai....

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 17:51
Locatie: Rotterdam

Tip voor omgeving Chiang Mai....

#1 Bericht door Blondje » woensdag 28 juni 2006, 09:53

Wil je wat zien van de omgeving, heb je geen zin op de bonnefooi vervoer te moeten regelen en, net zoals ik, de schurft aan groepsexcursies; bel Ben.

Ben heeft een dikke bak en brengt je overal naartoe. Je kunt kiezen uit een paar bestaande programma's die hij aanbiedt, zelf iets bedenken of een combinatie van de twee. Ook ter plekke kun je dingen aan je programma toevoegen of snel weggaan als iets je niet bevalt; vrijheid dus. Ook zit hij niet de hele tijd op je lip, maar ben je vrij om zelf rond te kijken.

Ben is bovenal een hele aardige en leuke vent en overal voor in, bv toen hij zag dat ik nieuwsgierig was naar het vreemd uitziende Thaise fruit, heeft hij me op een proefrondje over een lokale markt meegenomen. Na afloop bleek dat hij nog een hele zak voor me had gekocht ook.
Ook probeert hij leuke prijsjes te regelen voor je, als je ergens entree oid moet betalen.

Kortom een topvent, met wie wij de leukste dagen in Thailand hebben gehad.

http://www.benstaxiserviceandtours.com/
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

#2 Bericht door henkypenky » woensdag 28 juni 2006, 12:52

ja ja , die ben ( uit de garden bar dus ? ) ken ik geloof ik en is inderdaad een prima drive ren gids :D
live and let live !

Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 17:51
Locatie: Rotterdam

#3 Bericht door Blondje » woensdag 28 juni 2006, 13:01

Henky, ik weet niet hoe de bar heette, maar hij heeft er idd 1 gehad/in gewerkt. Die is pas gesloten, dus nu doet hij nog alleen het rijden.

Echt een onwijs leuke kerel, het 1e wat hij tegen ons zei was; 'O, I thought you would be a gay couple'. Wij lagen vanaf de 1e minuut al dubbel met hem. Gelukkig was hij niet al te teleurgesteld dat wij 'gewoon' mannetje-vrouwtje waren :wink:
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

#4 Bericht door henkypenky » woensdag 28 juni 2006, 13:04

Blondje schreef:wat hij tegen ons zei was; 'O, I thought you would be a gay couple'
thought of hoped :?: :!: :?:
maar allez , dat is 'm dus wel :D
live and let live !

Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 17:51
Locatie: Rotterdam

#5 Bericht door Blondje » woensdag 28 juni 2006, 13:15

henkypenky schreef:
Blondje schreef:wat hij tegen ons zei was; 'O, I thought you would be a gay couple'
thought of hoped :?: :!: :?:
maar allez , dat is 'm dus wel :D
Haha, ik denk beiden:) Hoewel hij heel stellig beweerde werk en prive gescheiden te houden.
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

#6 Bericht door henkypenky » woensdag 28 juni 2006, 13:23

Blondje schreef:
henkypenky schreef:
Blondje schreef:wat hij tegen ons zei was; 'O, I thought you would be a gay couple'
thought of hoped :?: :!: :?:
maar allez , dat is 'm dus wel :D
Haha, ik denk beiden:) Hoewel hij heel stellig beweerde werk en prive gescheiden te houden.
okay ............ wel ff een vraagje als het mag :
is zijn momentele wagen ook geschikt voor 3 medepassagiers + bagage of zie je dat niet meteen zitten voor een langer trajekt, zoals b.v. pai met zijn vieren ?
live and let live !

Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 17:51
Locatie: Rotterdam

#7 Bericht door Blondje » woensdag 28 juni 2006, 13:32

Jazeker!

Voor 3 medepassagiers is zijn auto prima geschikt! Het is een onwijs groot en behoorlijk luxe ding, grote stoelen met leren bekleding(kleine Ben zit zelf op een hoog kussentje), airco, overal vandaan komen vakjes en bekerhouders etc. Daar steekt mijn eigen barrel vrij schamel bij af:) Hij heeft ook altijd een koelbox bij zich met koud water en vochtige doekjes, prima geregeld dus.

Ik zat altijd voorin en mijn vriend lag heerlijk 8erin dutjes te doen. Denk dat je met z'n 2en achterin prima kunt zitten. Wat betreft bagageruimte hoef je je ook geen zorgen te maken, kofferbak is enorm. Op zijn site staan er onder vehicle een aantal foto's van de auto.

Volgende keer als ik naar Thailand ga, ben ik van plan langer in het noorden te blijven en Ben weer in te schakelen, ook voor meerdaagse trajecten.
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

#8 Bericht door henkypenky » woensdag 28 juni 2006, 16:17

dank voor je info !
zal zeker te pas komen en het zal plezant zijn hem na jaren terug te zien :)
live and let live !

SyBerk
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 63
Lid geworden op: donderdag 17 maart 2005, 16:20
Contacteer:

#9 Bericht door SyBerk » vrijdag 30 juni 2006, 19:53

Naam, site, telefoonnr ectra allemaal genoteerd. Leuke tip om mee te nemen. Vrees dat we minimaal 2 weken moeten bijboeken willen we van alle leuke tips gebruik kunnen maken die hier te vinden zijn op dit forum. :D :wink:

SyBerk
Is geen deskundige of expert maar een liefhebber van Thailand!

Plaats reactie

Terug naar “Steden”