Bangkok Paradise discovered

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Bangkok Paradise discovered

#1 Bericht door Andre » zaterdag 20 mei 2006, 00:05

Ik heb even getwijfeld of ik dit onderwerp wel of niet op deze site moet plaatsen, maar ben er zo trots op dat ik het niet kan nalaten. De toer zoals hieronder beschreven is nog niet op mijn website geplubliceerd maar wil het hier toch voor de Bangkok fiets-liefhebbers kenbaar maken.
We hebben het Bangok Paradise genoemd...........


Bangkok Paradijs™, 2 daagse fiets & boot excursie

Uren, dagen, weken en heel veel kilometers op de fiets heeft Andre Breuer van Recreational Bangkok Biking Ltd.In de ontwikkeling gestopt van zijn, wederom unieke, nieuwste fietsexcursie. Bangkok Paradijs™ brengt de deelnemers aan deze excursie naar een klein paradijsje weg van de drukte & lawaai van Bangkok maar dichtbij genoeg en gemakkelijk per fiets te bereiken.
Tijdens deze 2-daags avontuur, fietsen en varen de deelnemers door kleine Bangkokse gemeenschappen, zien het onverstoorde dagelijkse leven van de lokale bevolking omlijst door kokospalmen, bananen-, papaja- en mangobomen, orchideeën boerderijen en zien plekken waar de tijd lijkt te hebben stilgestaan. Deelnemers bezoeken verder verborgen gebleven prachtige tempels, zien een ongelofelijke hoeveelheid groene “jungle”, lokale marktjes en bezoeken een door de Koninklijke familie beschermd mangrove bos met volop “wildlife”. Alsof dit nog niet genoeg is, zitten er ook nog eens 2 ongeëvenaarde longtail-boot-tochten en een Thaise kookdemonstratie bij.

Bangkok Paradijs™ start om 08:00 s’ochtends vanaf ons kantoor Soi 71 Rama 3 Road en is makkelijk per taxi bereikbaar. Tijdens de excursie vermijden we de hoofdwegen van Bangkok en maken we gebruik van een doolhof van steegjes, smalle straatjes en verhoogde betonnen fietspaden die U op geen enkele plattegrond van Bangkok staan aangegeven. Hierdoor komen we praktisch geen zwaar verkeer tegen en het lijkt er zelfs op dat verkeers-opstoppingen, die normaal gesproken het Bangkokse beeld bepalen, opeens verdwenen zijn. Een gedeelte van de tocht gaat per longtail-boat, wat overigens een aangename pauze is, en bereiken we daarmee de buitenste rand van Bangkok.
Al-met-al, indien U een fietsliefhebber bent, weg wilt van het toeristenpad en van natuur houdt, dan is Bangkok Paradijs™ een excursie die een grote toegevoegde waarde aan Uw verblijf in Thailand zal geven.
We raden aan om “licht” te reizen. We hebben speciale bagagetassen beschikbaar en Uw koffer kan U op ons kantoor stallen.
Laatst gewijzigd door Andre op zaterdag 20 mei 2006, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
What's your name? I'm fine thank you.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

#2 Bericht door serpay » zaterdag 20 mei 2006, 07:01

ziet er goed uit andre. wanneer wil je hier mee starten ben eind juni weer in bkk wil het dan uitproberen en zet mijn bevindingen wel op deze pagina.groetjes servie
Alfisti rebeli

Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Bangkok Paradise discovered

#3 Bericht door Andre » zaterdag 20 mei 2006, 10:42

Beste Servie,

deze 2 daagse tocht zal vanaf half juni aangeboden worden. minimum aantal deelnemers 2 personen. Wel van te voren reserveren daar het ook een overnachting betreft. Neem voor wat meer informatie even rechtstreeks contact met me op.

Met vriendelijke groet,

Andre Breuer
http://www.bangkokbiking.com
What's your name? I'm fine thank you.

esther

#4 Bericht door esther » zondag 21 mei 2006, 08:06

Ziet er erg leuk uit. Klopt het dat ik op de site deze bovengenoemde route niet kan vinden? Wat is de prijs van deze tour in juli?

Gr. Esther

Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Bangkok Paradise discovered

#5 Bericht door Andre » dinsdag 23 mei 2006, 16:22

Beste Esther,

als je me even een mailtje stuurd dan kan ik je wat meer informatie toesturen.
Deze nieuwe toer staat nog niet op mijn website. dat zal ongeveer medio juni gebeuren.


Met vriendelijke groet,

Andre Breuer,
http://www.bangkokbiking.com
What's your name? I'm fine thank you.

Gast

#6 Bericht door Gast » donderdag 25 mei 2006, 08:40

Op welk adres? Mijn e-mailadres is esthervandreumel@hotmail.com. Misschien kun je het mij erop sture. Alvast bedankt voor de moeite.

Plaats reactie

Terug naar “Steden”