Elysium Spa & Massage

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

Elysium Spa & Massage

#1 Bericht door Manuel » dinsdag 21 maart 2006, 19:51

OK, ben in een goede bui vandaag.

Tot verdere berichtgeving laat ik de voorgaande aanbieding voor onze spa gelden.

20 % korting indien men zich van te voren aanmeld bij mij via e-mail of dit forum!!!!!
(minimale besteding THB 500 per persoon)

http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=thailand&t=420112

Hoop jullie allen te zien in Elysium!!!
Laatst gewijzigd door Manuel op zaterdag 25 maart 2006, 05:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Thaifreak
kenner
kenner
Berichten: 117
Lid geworden op: dinsdag 07 maart 2006, 12:52
Locatie: Beerse - België
Contacteer:

#2 Bericht door Thaifreak » woensdag 22 maart 2006, 07:08

Manuel,


Dat vind ik nu echt tof van je !!! Als je aanbod in november nog telt (anders waarschijnlijk ook) dan kan je ons zeker verwachten.

Ik zal je voordien zeker nog wel contacteren. We zitten in het Novotel Lotus (Sukhumvit Soi 33), dus dan zullen we wel gemakkelijk daar geraken.

Thaifreak

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#3 Bericht door Mystic » woensdag 22 maart 2006, 10:04

Helemaal goed Manuel,

Vriend en ik zijn echte spa liefhebbers, je gaat ons zeker zien in juni, en dan voor meerdere behandelingen.

Ik dan trouwens ook meteen een vraag daarover:
Bieden jullie ook de zgn four hands massage aan? Ik ben ooit in de gelukkige omstandigheid geweest dat eens mee te maken, en ik moet zeggen: dat was goddelijk! Als tegelijkertijd je voeten en hoofd worden gemasseerd... *zucht*

Ik hoor het wel van je,

Groetjes Mys.
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#4 Bericht door Manuel » woensdag 22 maart 2006, 10:53

4 hands massage zou een massage form moeten zijn waarbij 2 therapeuten gelijkwaardige masage stroken geven die in harmonie zijn met elkaar. Bijv. wanneer 2 benen gemasseerd worden moet dat in gelijke harmonie plaatsvinden. Dit heeft zeer veel training nodig.
Ik wil dit niet aanbieden omdat onze staff hier niet specifiek op getraind is.

Mocht je, zoals je zelf beschrijfd, een voet massage en tegelijkertijd een hoofd/schouder massage willen hebben... dat kunnen we wel aanbieden, geen probleem.

Gewoon laten weten wat je wil en mijn vriendin zal zeker helpen om het allemaal te laten plaatsvinden.

Tot in juni!

Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 17:51
Locatie: Rotterdam

#5 Bericht door Blondje » woensdag 22 maart 2006, 11:51

Manuel, is je spa een beetje makkelijk te bereiken vanuit het Narai hotel?

Na 11 uur vliegen lijkt een massage me op de eerste dag heerlijk om even bij te komen.
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#6 Bericht door Manuel » donderdag 23 maart 2006, 05:04

Makkelijk te bereiken via de skytrain. Van Narai hotel naar Saladeang Station, dan naar Asoke station. Van Asoke station is het 5 minuten lopen.

En je hebt gelijk. Het beste voor en na een lange vliegreis is een goede massage!!

Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 17:51
Locatie: Rotterdam

#7 Bericht door Blondje » donderdag 23 maart 2006, 08:23

Manuel,

Je ziet ons wel in juni;)
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#8 Bericht door Mystic » donderdag 23 maart 2006, 10:06

Manuel, de four hands massage die ik heb gehad, bevatte ook simultaan masseren, echter het hoofd/voeten werk is me het meeste bij gebleven.
Maakt ook niet uit, ik zie dat je heerlijke behandelingen aanbiedt, en zeker is voor mij dat het niet bij "slechts" een massage zal blijven, ik ben een echte TUT!
Mijn vriend is wel helemaal Thai massage verslaafd, die heeft de vorige vakantie maar liefst 18 massages gehad, en de meeste keren de klassieke 100 (of meer?) minuten!
De eindeloze Bangkok opties (we lezen hier op het forum zoveel leuke dingen om te doen in Bangkok) heeft ons doen besluiten een dagje van Koh Samet af te snoepen in het voordeel van de grote stad, we zitten nu 9 dagen BKK en 9 dagen strand..... hoop ik ;)
Groetjes Mys
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Sjaantje
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 22
Lid geworden op: donderdag 09 februari 2006, 12:39

#9 Bericht door Sjaantje » vrijdag 31 maart 2006, 14:36

We komen 19 juni a.s. aan in Bangkok. We verblijven in het Prince Palace Hotel, is dat een beetje in de buurt want het klinkt heel aantrekken na zo'n lange vlucht. :D

groetjes Jeanine

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#10 Bericht door dirk » donderdag 13 april 2006, 18:37

Hey Manuel, op het ogenblik is mijn vrouw in Bangkok, in het Tai Pan hotel, recht tegenover de SPA van jou. Ze is al een aantal keren binnen gelopen bij jullie, maar het lijkt of je er zelf nooit bent.
Ze heeft al een manicure/pedicure ondergaan.
Een massage zal ze later doen, ze heeft pas een operatie ondergaan dus ze moet nu rustig aan doen.
Volgens haar zijn het leuke en aardige meiden die ook wel een praatje pot willen doen.
Alleen mijn zoon (18 jr) nog overhalen om mee naar binnen te gaan. :lol:
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#11 Bericht door Manuel » vrijdag 14 april 2006, 04:51

Dirk,
Ik ben inderdaad een aantal dagen op vakantie samen met mijn vriendin. We zijn op het moment op Phuket.
Normaal gesproken had de spa 3 dagen dicht geweest over de Songkran vakantie. Een paar van onze staff wilde echter graag doorwerken (!?) en hebben de spa opengehouden, de eerste dag zelfs zonder dat ik het wist!!!
We zijn pas terug in Bangkok aanstaande maandag. Indien je family er nog is laat ze binnenlopen en naar mij vragen. Ik ben of daar of niet ver weg....

Ik hoop dat ze in ieder geval een goede vakantie hebben!!!

Eric
kenner
kenner
Berichten: 111
Lid geworden op: woensdag 07 september 2005, 17:11
Locatie: Amsterdam, Bangkok

#12 Bericht door Eric » zaterdag 22 april 2006, 14:38

Sorry Manuel, ik had even geen tijd tijdens dit verblijf in Thailand, hoop de volgende keer (oktober) wel je spa te bezoeken!

Groeten, Eric.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Hoelang

#13 Bericht door Edje » zaterdag 22 april 2006, 18:42

Ik heb het al eerder belooft maar door te veel tijdverlies bij de NL ambassade ben ik er niet toe gekomen. Hoe lang geld je aanbod Manuel.
Wij zijn eind juni weer een paar dagen in BKK. Het gaat mij er alleen om om jou eens te ontmoeten, lijkt me interessant, mijn vrouw neemt dan wel een weet ik wat je te bieden hebt. Als ik het goed gelezen heb vertrek je binnenkort naar Phuket dus een ontmoeting zal wel lastig worden.
Groetjes; Edje

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#14 Bericht door Manuel » zondag 23 april 2006, 08:57

Hi Edje, jammer dat je het niet kon halen. Volgende keer beter.

De aanbieding blijft gelden, er zijn niet zo veel Nederlanders die en hier lezen en naar bangkok komen dus ik hou het voor deze mensen als aanbieding.

Ik ga ook naar Phuket maar we houden de spa ook in Bangkok. Een goede reden om veel op en neer te reizen. Laat weten wanneer je komt en er is een goede kans dat ik er ben.

Annemarie
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: zaterdag 15 april 2006, 15:20

tja...

#15 Bericht door Annemarie » zondag 30 april 2006, 17:02

..het klinkt superaantrekkelijk, Manuel, maar waar laten we de kinderen (jawel, daar zijn we weer :) ) terwijl we ons laten masseren? We kunnen natuurlijk omstebeurt met ze bezig zijn....
Annemarie

Plaats reactie

Terug naar “Steden”