verblijf in Hua Hin

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
EdArnhem
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: maandag 13 maart 2006, 12:30

verblijf in Hua Hin

#1 Bericht door EdArnhem » maandag 13 maart 2006, 12:35

Wij zijn van plan deze zomer 2-3 maanden Hua Hin te verblijven.

Ik ben nog op zoek naar accommodatie. Bij voorkeur een apartementje. Iemand een suggestie?

Verder heb ik voor mijn werk een redelijk goede internetaansluiting nodig. Het liefst dus in dat apartementje. Iemand nog een tip of dit te doen is?

Ook wil ik op tv kunnen kijken naar financieel economisch nieuws. Dat zijn de zenders CNBC e/o Bloomberg. Weet iemand of dat normaal gesproken daar op kabel of satelliet tv te vinden is?

Bedankt voor iedere reactie!

agnes

internet

#2 Bericht door agnes » dinsdag 25 april 2006, 18:53

er is een mogelijkheid voor internetaansluiting, maar dit is hoofdzakelijk aan de westkant van Hua Hin. Er zijn wel op iedere hoek van de straat internetcafe's waar je voor 20 Bht (50 eurocent) een uur kunt internetten.
Appartementen zal moeilijk worden, maar probeer het is in "Condochain" is 50 mtr. van het strand en ong. 3 km van het centrum.
Wij zijn 6 maanden per jaar in Hua Hin en op de kabel is Bloomberg te vinden.
Denk niet dat er in Condochain kabeltelevisie is. Maar ik denk dat er de zomermaanden nog wel wat te vinden is.

sterkte met zoeken en een fijn verblijf in Hua Hin,

Agnes

PaulV
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 364
Lid geworden op: vrijdag 08 juli 2005, 21:09
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

#3 Bericht door PaulV » dinsdag 25 april 2006, 21:02

Beste Ed,

Op de volgende link: http://www.huahintoday.net/classifieds/index.php vindt je de digitale versie van Hua Hin Today, een lokaal maandperiodiek.
Onder de rubriek Properties vindt je huurhuizen voor korte periodes in Hua Hin. Elk huurhuis heeft een uitgebreide beschrijving en een telefoonnummer.

succes,
Paul

zonneke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 203
Lid geworden op: zondag 26 maart 2006, 17:02
Locatie: Phuket
Contacteer:

#4 Bericht door zonneke » woensdag 26 april 2006, 03:28

indien je een eigen pc of laptop hebt en de juiste gsm kan je via GPRS online, in Phuket kan het, Hua Hin weet ik nog geneens liggen, dus geen idee, wel nogal slechte verbinding, doch om emails te downloaden zeker goed genoeg en kan je lekker van thuis uit werken, uiteraard zijn er ook huizen met internet reeds aanwezig, maar zoniet is het heel moeilijk om het op korte termijn te krijgen, allez, hier dan toch in Phuket, je weet wel het digitale eiland ;-)

EdArnhem
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: maandag 13 maart 2006, 12:30

#5 Bericht door EdArnhem » vrijdag 28 april 2006, 18:41

OK, begrepen, bedankt!
Ed

agnes

#6 Bericht door agnes » vrijdag 05 mei 2006, 14:47

Je kunt ook in Hua Hin bij verschillende internetcafe's met je eigen laptop op internet, maar van guesthouses en hotels zal het nog een probleem zijn.

Agnes

Plaats reactie

Terug naar “Steden”