Tips om andere kinderen te ontmoeten in Thailand?

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
laudy
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2006, 13:22

Tips om andere kinderen te ontmoeten in Thailand?

#1 Bericht door laudy » dinsdag 24 januari 2006, 13:32

Ik wil deze zomer een ticket boeken naar Bangkok en vandaar door Thailand reizen, maar mijn zoon van 9 ziet het niet zitten om dit alleen met zijn moeder te doen. Hij is bang dat hij zich verveeld.....Wie heeft er tips over plaatsen/tours waar we veel andere kinderen kunnen ontmoeten zodat hij zich ook met vriendjes kan vermaken? Of waar ik mensen kan vinden die misschien samen met ons willen reizen. Ik ga liever niet georganiseerd omdat de reizen speciaal voor families best prijzig zijn.

groetjes,

Laudy

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

Re: Tips om andere kinderen te ontmoeten in Thailand?

#2 Bericht door henkypenky » dinsdag 24 januari 2006, 15:56

laudy schreef:ticket boeken naar Bangkok en vandaar door Thailand reizen, maar mijn zoon van 9 ziet het niet zitten om dit alleen met zijn moeder te doen. Hij is bang dat hij zich verveeld.....Wie heeft er tips over plaatsen/tours waar we veel andere kinderen kunnen ontmoeten zodat hij zich ook met vriendjes kan vermaken? Of waar ik mensen kan vinden die misschien samen met ons willen reizen
ergens kan ik me best voorstellen dat het voor zo'n jongen niet echt de droomvakantie lijkt .
thaise kids zijn dus overal en toeristen met kinderen kom je in alle internationale hotels tegen maar in guesthouses daarentegen wel veel minder .
tours met of speciaal voor kinderen heb ik nooit van gehoord helaas .
een plek / hotel waar veel water is en het ook voor volwassenen best wel leuk is ( ook meteen aan het lange strand buiten jomtien gelegen ) en altijd veel kinderen zijn zou je mischien een paar dagen aan het begin of einde van jullie reis speciaal voor hem kunnen inplannen :?: helaas ( voor sommigen ) wel bij pattaya :
http://www.pattayapark.com
misschien zeggen de foto's op de site je zoon iets :)
live and let live !

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#3 Bericht door dirk » dinsdag 24 januari 2006, 20:39

Strand is altijd goed, kom je altijd kinderen tegen.
Vroeger toen mijn kinderen die leefdtijd hadden namen we gewoon een voetbal en gingen de straat op. Zoek een rustige straat op en loop naar andere kinderen en vraag football?
Binnen korte tijd heb je een heel regiment kinderen en ook ouderen die mee willen doen.
Neem voor 's-avonds z'n eigen spelcomputer mee.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”