Bezuiden Pattaya : Ban Amphoe

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
deng
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 17
Lid geworden op: maandag 06 februari 2006, 05:41
Locatie: Pattaya Thailand

Ban Amphoe

#16 Bericht door deng » woensdag 08 maart 2006, 08:16

Beste Salor,
Je schrijft "slechtste tijd van je vakantie in Pattaya gehad..."

Heb ik een antwoord op " ik heb de beste tijd van mijn leven in Pattaya"

Pattaya is gewoon een grote stad in Thailand. Het algemene straatbeeld in Pattaya verschilt nauwelijks van dat van Bangkok of enige andere grote stad in Zuid-Oost Azie.

Er zijn mooie stadsdelen en nachtclub-stadsdelen en delen waar altijd erg veel toeristen zijn.
Pattaya heeft volop restaurants met specialiteiten van over de hele wereld, een redelijk tot goed winkelbestand, voldoende aantrekkelijke toeristische bezienswaardigheden en voor diegene die iets verder wil kijken dan zijn toeristische vakantieneus lang is, is er in de omgeving veel moois te zien en te beleven.

Daarbij is de omgeving van Pattaya ook nog een waar golfersparadijs, van over de hele wereld komen mensen hier jaarlijks terug omdat de banen zo mooi, goed en goedkoop zijn en de service er top is.

Vendors op stranden, straten en op markten horen bij Thailand zoals ook de etenskarretjes en de fruitventers en bedelaars.

Zoek je rust, natuur, witte bountystranden en hangmatten onder wuivende palmbomen dan moet je niet een stad als vakantiedoel kiezen maar een van de vele eilanden die Thailand rijk is.

Groeten, Deng die iedere dag weer dankbaar is dat ze in Pattaya mag wonen - weliswaar in een buitenwijk maar toch...!

Plaats reactie

Terug naar “Steden”