het is gelukt

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
barbara

het is gelukt

#1 Bericht door barbara » maandag 16 januari 2006, 15:08

Nou mensen he,he je kent dat gevoel wel je bent een reis aan het uitzoeken en je weet niet precies als alles wel zal lukken zoals je wilt en ja hoor gelukkig 14 juli gaat mijn vakantie in op mijn werk en ja hoor ik kan ook gelukkig op die dag weg. Ik heb geboekt voor 3 volwassene en 1 kind 3 jaar, vanaf 14 juli tot 13 augustus heerlijk geweldig weer naar thailand. Dit bij mekaar kwam op 3570 incl tax, en we vliegen met china airlines en die 3 nachten verblijf in eastin hotel, we krijgen 2 Tweepersoonskamers heerlijk he.
Ik verheug me erop. Heeft iemand nog tips m.b.t. tot bangkok we zijn met 2 kinderen 1 van 14 jaar en 1 van 3. En dan bedoel ik dus met leuke dingen doen we willen zeker 6 nachten blijven in bangkok, lijkt het eastin beter dan dat ik een ander hotel na deze 3 nachten boek ook wat betreft de ligging. Vorige keer dat ik in thailand was ben ik niet echt lang in bangkok geweest en toen was ik zonder de kids dat is dan weer een hele andere vakantie he. Alvast bedankt....

Steeve

#2 Bericht door Steeve » maandag 16 januari 2006, 15:42

Voor uw kind van 14 lijkt me Pantip Plaza (allerhande computerspullen) geschikt, niet zo ver van Eastin hotel...

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”