tijdverdrijf in bangkok voor een aantal uren

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

tijdverdrijf in bangkok voor een aantal uren

#1 Bericht door Gast » maandag 09 januari 2006, 23:10

Wij willen vanuit Bangkok een vlucht nemen naar Chiang Rai met air asia. Echter deze vertrekt pas tegen 19.30 uur. Aangezien wij al om 11.00 uur in Bangkok aankomen vraag ik me af of we iets in de tussentijd kunnen doen of dat we onze tijd moeten zien door te komen op de luchthaven.
Tips zijn welkom.

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#2 Bericht door Okie » dinsdag 10 januari 2006, 08:13

Geef je koffers eventueel in bewaring kost je 90 baht per dag en dan een taxi BKK in. Duik zo'n grote shopping mall in, er is er net weer een geopend ben de naam ff kwijt.

Houdt e rekening mee dat je rond 18.30 uur weer terug moet zijn op het vliegveld dat is midden in de avond spits.

Okie

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Oppassen

#3 Bericht door JohanS » dinsdag 10 januari 2006, 08:25

Inderdaad het gemakkelijks is naar een shoppingmall gaan voor een paar uur maar zorg ervoor dat je op tijd terugbent want met airasia ben je gewwon je vlucht en geld kwijt en het verkeer is niet te voorspellen in Bangkok. Zoek iets zo kort mogelijk bij de luchthaven.

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

Re: tijdverdrijf in bangkok voor een aantal uren

#4 Bericht door henkypenky » dinsdag 10 januari 2006, 11:00

Anonymous schreef:Wij willen vanuit Bangkok een vlucht nemen naar Chiang Rai met air asia. Echter deze vertrekt pas tegen 19.30 uur. Aangezien wij al om 11.00 uur in Bangkok aankomen vraag ik me af of we iets in de tussentijd kunnen doen of dat we onze tijd moeten zien door te komen op de luchthaven.
Tips zijn welkom.
voor die paar uren en nog een vlucht voor de boeg zou ik iets bij het geld dat je voor taxi's uitgeeft toeleggen en lekker in het airport-hotel of de rama-gardens , ook dichtbij , een day-room ( kan enkel ter plaatse ) huren en douchen , een paar uur gaan slapen en dan lekker nog een uurtje zwemmen in de pool :-)

janenrosse

#5 Bericht door janenrosse » woensdag 18 januari 2006, 21:24

wanneer je vlucht op zaterdag of zondag is raad ik je een bezoekje aan de weekendmarkt zeker aan heel leuk en maar een 20 tal minuutjes met de taxi vanaf de airport prijs taxi met meter ongeveer 120 tot 140 bath

Túk-Túk
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 37
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 10:39
Contacteer:

#6 Bericht door Túk-Túk » zaterdag 28 januari 2006, 11:36

voor een paar uurtjes is het ook erg leuk om de Baiyoke Tower 2 op te gaan. Het hoogste gebouw in Thailand van 84 verdiepingen ongeveer. Het dak draaid rond en je hebt een fantastisch uitzicht op de hele stad. Je moet als bezoeker wel entree betalen maar dan krijg je boven een gratis cocktail met popcorn.

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Baiyoke

#7 Bericht door JohanS » vrijdag 10 februari 2006, 12:55

Vorig jaar hebben we hier een paar nachten verbleven en inderdaad het gebouw is een attractie op zichzelf.
Indien je maar een paar uur in Bangkok hebt zal het wel een probleem worden want het Baiyoke hotel ligt in een van de drukste wijken van Bangkok.
Maar indien je tijd genoeg hebt is dit zeker te moeite om te bezoeken.

KhonThai
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 48
Lid geworden op: zondag 10 juli 2005, 18:27
Locatie: Moo 9 (Pak Chong)

#8 Bericht door KhonThai » zondag 19 februari 2006, 11:10

Ga even naar het nieuwe Waterworld. Best impressive. Pak de skytrain, die komt er langs. Ben even kwijt welk station, maar men weet dat daar wel.
All is right with the world !

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#9 Bericht door khonkaen » maandag 20 februari 2006, 05:34

je kan ook gewoon op don muang blijven .. er is genoeg te zien en te doen.. restaurants, thai massage, winkels kijken ..




willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Plaats reactie

Terug naar “Steden”