bagage doorchecken

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

bagage doorchecken

#1 Bericht door JohanS » donderdag 05 januari 2006, 20:59

Wanneer je een tussenlanding hebt richting Bangkok zal uw bagage altijd automatisch worden doorgecheck tot in Bangkok.
Indien je echter in Bangkok nog een binnenlandse vlucht moet hebben een paar uur nadat je vlucht vanuit europa is toegekomen is het dan mogelijk dat uw bagage ook automatisch doorgaat zonder dat je ze moet ophalen en terug inchecken.
Ik denk van niet maar had graag reactie of ervaringen hierover.

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#2 Bericht door Okie » donderdag 05 januari 2006, 21:24

Als je met thai air vliegt kan dit wel of een luchtvaart maatschappij die bij de Lufthansa groep hoort oa Thai, Lufthansa Sangpore airlines etc. Ik pik mijn bagage liever op in BKK weet ik tenminste zeker dat het er is. En dat stukje lopen met die kar naar domestic airport is een goede afwisseling van die lange zit. Als ik terug vlieg doe ik dat wel bijvoorbeeld vanaf Chiang Mai naar BKK en dan naar Amsterdam.

Okie

Gebruikersavatar
Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 516
Lid geworden op: woensdag 04 januari 2006, 19:37
Locatie: Herselt
Contacteer:

#3 Bericht door Denhakke » vrijdag 06 januari 2006, 16:42

Ik ben al regelmatig vanuit Brussel naar Phuket gevlogen en heb mijn bagage altijd rechtstreeks laten doorgaan zonder een enkel probleem. Je moet dit gewoon vragen inde luchthaven van vertrek en ze kunnen dan zeggen of het mogelijk is of niet.

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#4 Bericht door dirk » vrijdag 06 januari 2006, 18:50

Wij hebben ook een aantal malen gelijk een binnenlandse vlucht genomen na op BKK geland te zijn. Toen heb ik mijn bagage ook niet op Dong Muang gezien, maar pas in Chiang Rai/Chiang Mai.
Nooit problemen mee gehad, als het maar goed gelabeld is.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”