Retour HuaHin - BKK

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Adm
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: zondag 18 december 2005, 18:58
Locatie: Maashees

Retour HuaHin - BKK

#1 Bericht door Adm » vrijdag 30 december 2005, 20:40

Beste Forummers,

Wij zijn in begin februarie een week in HuaHin en willen een dag op en neer naar BKK ( wireless road ), wie weet hoe we dit het beste kunnen doen, wel snel en betaalbaar.

Groet Ad

sab pa rod
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 59
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 22:38

#2 Bericht door sab pa rod » vrijdag 30 december 2005, 23:29

Hou er rekening mee dat je wel wat tijd nodig hebt om van Hua Hin naar Bangkok te reizen. Ik weet niet hoeveel tijd je nodig hebt en wat je wil doen in Bangkok maar een groot deel van de dag ben je kwijt aan reizen.
Wireless road is als ik mij niet vergis waar de ambasades zijn, als je naar de NL ambasade wil kan je daar alleen 's morgens heen.
Beter is een nachtje hotel pakken. Kan je zelf regelen of via Greenwoodtravel bijvoorbeeld (goede ervaring mee en goedkoop) zij kunnen je ook wel opgeven hoeveel het je kost om met een taxi heen en weer te rijden, ik denk zelf zo ongeveer 2400 baht.

Steven de Boer
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 72
Lid geworden op: donderdag 04 augustus 2005, 12:12
Locatie: Bangkok

#3 Bericht door Steven de Boer » zaterdag 31 december 2005, 04:43

Ad,

Huur een auto met chauffeur in Hua Hin voor de dag. Vraag wat prijzen op bij de reisburootjes aldaar en je zal inderdaad zo rond de 2500-3000 thai baht uitkomen als je goed onderhandelt.

Steven
http://www.thailandhotel.nl

pong

#4 Bericht door pong » maandag 02 januari 2006, 17:13

de gewone bus, de 1e klas met AC (Blauw) doet er zon 3 uur over, rijdt alle 20 min, maar eindigt in SaiThai=southern terminal, zeker 1 uur van Witayu=wirless (embassy zeker??) vandaan.
Dus het is in prinsiep goed te doen.
Ooi zijn er MINIbussen a 160 bt HHIn-BKK (VICTory Mon, met skytrain!)
Je zal in je hotel moeten informeren welke het dichtsbij is, of gewoon de tuktuk instrueren (want dat is hun taak 2; de plekken kennen) of je big bus or minibus wil.

PeterPivo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 246
Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55

#5 Bericht door PeterPivo » dinsdag 03 januari 2006, 12:43

Kom net terug uit Thailand Cha-am (ongeveer 20 km van Hua Hin) en elke keer als ik naar Bangkok wou pakte ik gewoon de Mini Bus voor 140 Thai Baht (bijna 3 euro geloof ik) het is goed te doen en het gaat snel. Als ik aankom op Bangkok en weg ga pak ik meestal de taxi de laatste keer betaalde ik 1000 baht om op het vliegveld te komen Echt geen geld. :lol:

Groet PeterPivo

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”