Ik wou gaan, maar nu doe ik het niet meer

Alles over bloemetjes, beestjes en plantjes.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
leothai
Expat
Expat
Berichten: 184
Lid geworden op: zondag 27 februari 2005, 17:24
Locatie: chiangmai

onderwerp

#16 Bericht door leothai » zondag 21 mei 2006, 07:16

waar zit ik naast manuel???????????
chiangmai leven en laten leven.

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

Re: prostitutie

#17 Bericht door Manuel » zondag 21 mei 2006, 08:23

leothai schreef:maar de prostitutie beste miel,is zeker hier in thailand aardig terug gedronnen,kijk maar eens in bangkok,petpon 1 en 2 en sooi couboy
wat de sex tenten waren in bangkok,bestaan niet meer
reden het onderwijs in thailand is zeer verbetert,dus die jongen meisjes moeten nu naar school en studeren,en hoeven niet meer in een sex club of bar te werken,voor de centjes
en daar hebt de thaise regering een aardig steentje aan bij gedragen
want zo,n 25 jaar terug was het toch wel een beetje meer heftig in de sex bisnes,maar wordt nu aardig uitgebannen.
Hier zit je er naast....
Patpong 1 en 2, soi Cowboy. Bestaat niet meer? In mijn opinie is het alleen maar groter en commercieler geworden. Nog steeds genoeg dames die kiezen of worden geholpen te kiezen om te werken in de sex industrie. Zeker vele 100.000en. Voornamelijk om de Thaise 'markt' te bevoorraden maar toch ook zeker de 'farang'.
Absoluut niet uitgebannen........

leothai
Expat
Expat
Berichten: 184
Lid geworden op: zondag 27 februari 2005, 17:24
Locatie: chiangmai

sex bis

#18 Bericht door leothai » zondag 21 mei 2006, 10:05

bedank voor de uitleg manuel,ben ook een tijdtje niet meer in bangkok
geweest,had mijn alleen laten vertellen,dat die sex clubs niet mee draaiden,want hier in chiangmai,is het nu zeer matig met deze bisnes
weer wat geleert van kenner :D :D :D :D
leo
chiangmai leven en laten leven.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: prostitutie

#19 Bericht door jumbo » maandag 22 mei 2006, 06:51

Manuel schreef:
leothai schreef:maar de prostitutie beste miel,is zeker hier in thailand aardig terug gedronnen,kijk maar eens in bangkok,petpon 1 en 2 en sooi couboy
wat de sex tenten waren in bangkok,bestaan niet meer
reden het onderwijs in thailand is zeer verbetert,dus die jongen meisjes moeten nu naar school en studeren,en hoeven niet meer in een sex club of bar te werken,voor de centjes
en daar hebt de thaise regering een aardig steentje aan bij gedragen
want zo,n 25 jaar terug was het toch wel een beetje meer heftig in de sex bisnes,maar wordt nu aardig uitgebannen.
Hier zit je er naast....
Patpong 1 en 2, soi Cowboy. Bestaat niet meer? In mijn opinie is het alleen maar groter en commercieler geworden. Nog steeds genoeg dames die kiezen of worden geholpen te kiezen om te werken in de sex industrie. Zeker vele 100.000en. Voornamelijk om de Thaise 'markt' te bevoorraden maar toch ook zeker de 'farang'.
Absoluut niet uitgebannen........

van horen zeggen neem ik aan :lol:

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#20 Bericht door Manuel » maandag 22 mei 2006, 06:57

Nee hoor......

Heb een goede vriend die zeer vele bars opereert in Cowboy en Nana. 1 van de weinige onafhankelijke eigenaren. Hij is ook eigenaar van Old Dutch restaurant. 1 van zijn bars op Cowboy is (meer was nu ik op Phuket woon) een vastge plek voor een paar drankjes nadat we sluiten. Vlak bij, lekker buiten de straat inkijken en een ongelovelijk respect van al het personeel. We zijn te close met de eigenar, zijn vrouw en alle politie. Staff begrijpt dat niet helemaal en beschouwen ons (mijn vriendin ook!) als iets 'anders' dan meeste klanten.

Heb geen probleem om naar deze bars te gaan. Zie het als een toeristisch uitje indien er mensen van overzee in de stad zijn. Je moet toch alle aspecten van Bangkok laten zien?

LOL!!!

soulwy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 571
Lid geworden op: zaterdag 27 mei 2006, 17:02

Re: Ik wou gaan, maar nu doe ik het niet meer

#21 Bericht door soulwy » dinsdag 30 mei 2006, 21:17

Anonymous schreef:Na al de verhalen gelezen te hebben ga ik dus niet meer naar Thailand, ik haat de mensen die welk dier dan ook mishandelen.
Al die stommerikken die dat dan nog wel doen, die moeten ze dan ook maar eens met een pikhouweel op hun kop slaan. :twisted:
Ach beste gast, ooit heb ik een documentaire gezien over kinderleed in Thailand (kinderprostitutie). Ik was zo geshockeerd, ben er echt flink ziek van geweest. Ik heb me toen voorgekomen om dat land niet te bezoeken totdat het niet meer oogluikend zou worden toegestaan (dus helemaal niet meer!)
Waarop een vriend tegen me zei:"Nou S., dan mis je ook de mooie kanten van het land".

Deze zin heeft me jaren bezig gehouden (10 jaar precies :D ) En nu ben ik zover dat ik denk: "Potjandorie, ben toch wel erg nieuwsgierig naar dat land..."

Leed is overal aanwezig. Met vermijding los je ook niets op. Proost!
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008

peterd1961
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 265
Lid geworden op: zondag 30 april 2006, 07:03
Locatie: Pathum Thanee

#22 Bericht door peterd1961 » woensdag 31 mei 2006, 06:21

De regeltjes die in Thailand niet zo streng zijn als hier dat is toch ook de charme van Thailand!!!

gr Peter

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#23 Bericht door Okie » woensdag 31 mei 2006, 08:10

De regeltjes die in Thailand niet zo streng zijn als hier dat is toch ook de charme van Thailand!!!
Ik denk toch echt dat je het hier mis hebt Peter. De regels in Thailand zijn naar mijn mening veel strenger als in Nederland en soms zou ik graag zien dat Nederland deze regels ook zou hanteren.

Okie

peterd1961
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 265
Lid geworden op: zondag 30 april 2006, 07:03
Locatie: Pathum Thanee

#24 Bericht door peterd1961 » woensdag 31 mei 2006, 08:54

Hoi Okie,

Dan moet je in nederland is verfboer zijn en veel voorraad hebben! Dan moet jij eens zien hoe makkelijk nederland is. Je bent nog net geen opgejaagd wild. En die onzin eisen van de millieu dienst. Als ze komen kan ik al 3 dagen vantevoren niet slapen. Ik kan me niet voorstellen dat dat in thailand ook zo streng is.

gr Peter

Marjolein Fokker
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 17
Lid geworden op: maandag 03 oktober 2005, 09:12

Re: Ik wou gaan, maar nu doe ik het niet meer

#25 Bericht door Marjolein Fokker » maandag 04 september 2006, 13:33

Anonymous schreef:Na al de verhalen gelezen te hebben ga ik dus niet meer naar Thailand, ik haat de mensen die welk dier dan ook mishandelen.
Al die stommerikken die dat dan nog wel doen, die moeten ze dan ook maar eens met een pikhouweel op hun kop slaan. :twisted:
Wij zijn van de zomer naar een tijger en vogelshow geweest met de kids en op het kaartje staat zelfs aangegeven dat als je iets opmerkt van dierenmishandeling in het park dat je dat moest melden bij een organisatie in thailand met het nummer en adres erbij.

Ik heb niet veel dierenleed gezien niet meer dan hier!!

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#26 Bericht door khonkaen » dinsdag 05 september 2006, 03:27

ja Marjolein,

in thailand zie je alleen maar wat je wilt zien..

zeker nooit in de buurt van buriram geweest, waar honden aan bomen gebonden worden.. en elke dag met knuppels geslagen worden, tot ze bezwijken .. het vlees is dan wel mals , want met elke knuppelslag komt er adrenaline vrij, wat het vlees malser maakt...



willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#27 Bericht door khonkaen » dinsdag 05 september 2006, 03:41

Soulwy,

er zijn in thailand 8 onafhankelijke organisaties , die zich bekommeren om kinderprostitutie .. en dat komt nauwelijks meer voor .. want er staan zeer strenge straffen op... kind in thailand is iedereen onder de 18 jaar...... om een voorbeeldje te noemen, een thaise moeder verhuurde haar 2 dochters van 12 en 15 jaar regelmatig aan een buitenlander... toen dat uitkwam werd de moeder veroordeeld tot 20 jaar en de buitenlander tot 40 jaar gevangenisstraf.... als afschrikwekkend voorbeeld heeft dat met naam en toenaam in alle kranten gestaan

trouwens, wat je niet wilt zien in thailand, bestaat ook niet.. en er zijn veel mooie dingen te zien in thailand...




willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#28 Bericht door Manuel » dinsdag 05 september 2006, 08:26

Willem, ik ben zeer regelmatig in Buri Ram geweest ne heb nooit een hond zo behandeld zien worden. Ook degene die ik ken en uit dat gebied komen lachen om dit verhaal. Meer een fabeltje dan waarheid in mijn boek.

Nog iets waar ik het niet mee eens ben.... Iedereen is een kind onder de 18 jaar. Welke wetgeving doel je hier op?

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#29 Bericht door khonkaen » woensdag 06 september 2006, 00:28

manuel, je weet , wat je niet wilt zien , bestaat ook niet...
maar ga eens wat verder, surin en srisaket...
ik ben niet zo op de hoogte van alle wetten, maar ik weet wel dat sekswerkers minimaal 18 jaar moeten zijn ... en daar regelmatig op gecontroleerd worden..
ik vermoed dat dit de wet van murphy is..



willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#30 Bericht door Manuel » woensdag 06 september 2006, 03:08

Ook in Surin niet...... Mijn vriendin komt hier vandaan en vele andere familieleden. Iedereen zegt dat dit hier niet gebeurt. De enige provincie die hier in zekere zin bekent om staat is Sakorn Nakorn....

Ik wist niet dat je alleen op seks werkers doelde toen je zei dat iedereen onder 18 kind is. Er zijn namelijk andere wetten die andere leeftijden beschrijven dus vond ik je stelling een beetje kort door de bocht.

Plaats reactie

Terug naar “Natuur”