swiss air

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

swiss air

#1 Bericht door JohanS » zondag 25 december 2005, 22:51

Heb een goede prijs voor een vlucht met swiss air.
Brussel - zurich - bangkok.

Wie heeft ervaring met deze vlucht, ik heb reeds de gekende websites bezocht maar ben naar persoonlijke ervaringen opzoek.

Heb op de website van swiss gevonden dat bepaalde vluchten van zurich tot bangkok eigenlijk door met Thaiairways zijn.
Heeft iemand hier meer info over.

pong

#2 Bericht door pong » maandag 26 december 2005, 04:08

SWISSAIR bestaat niet meer, net zoals Sabena: die gingen in faling, o,a doordat de 1 de ander opkocht......
Het heet nu SWISS (International) en is sinds kort door LH=de duitsers overgenomen
Heb zelf 3-4 maal met de oue SR BKK aangevlogen, lees dat de nwe veel mindere service geeft, maar het blijft Zwisters, dus kan nietecht slecht zijn
Van binnen ziet elk vliegtuig er toch eender uit, behlave de kleur van de stoelen. normale europese service, wat ebter op lange afst (niet zozeer BR-ZUR), altijd vrijwel op tijd en overstap ZUR is zeer makelijk.
TIP: heb je ze nog nooit benut vrag dan tevoren de MilesenMore kaard aan, op goedkope tix krijg je 50% van de mijlen, maar met 15.000 (je krijgt welkombonus) heb je een gratis ticket last minute binnen Europe op LH/LO/SLX/OS. VOLle mep Eur-BKK is ongvr 12.000 mls

pong

#3 Bericht door pong » maandag 26 december 2005, 04:10

ne, CODEshare betekent dat airline 1 seats verkopt onder eigen naam op airline 2. maar enkel en alleen SWISS vliegt nog ZUR-BKK, THAI (ben ik zelf bij over 2 dagen weer) heeft zich teruggetrokken van die route. was vroeger zo. ze doen allemaal mee in de STARalliance

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Website Thai airways

#4 Bericht door JohanS » maandag 26 december 2005, 10:24

Voorlopig staat Zurich wel nog op de site van Thaiairways.
Op de site van Swiss staat ook duidelijk dat de vlucht door Thai Gebeurd.
Waarschijnlijk zal dit dus stoppen in de toekomst.
Heeft iemand hier meer info over.

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

40 minuten

#5 Bericht door JohanS » dinsdag 27 december 2005, 19:26

Ik zie nu dat er maar 40 minuten zijn voor de connectie vlucht in Zurich.
Heeft iemand ervaring met zulke korte connectie tijd?
Ik heb toch ondervonden dat indien er iets fout gaat, men snel een half uur kwijt is.

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

Re: 40 minuten

#6 Bericht door Manuel » woensdag 28 december 2005, 05:34

JohanS schreef:Ik zie nu dat er maar 40 minuten zijn voor de connectie vlucht in Zurich.
Heeft iemand ervaring met zulke korte connectie tijd?
Ik heb toch ondervonden dat indien er iets fout gaat, men snel een half uur kwijt is.
Zurich... 40 minuten... geen probleem.....

De kans op verttragingen is wereldwijd relatief klein. Altijd proberen de kortste verbindingstijd te vinden is in mijn opinie nog steeds de beste manier om te reizen...

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”