Stappen in Bangkok

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ed2000
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 89
Lid geworden op: vrijdag 12 augustus 2005, 12:42
Locatie: Amsterdam

Stappen in Bangkok

#1 Bericht door ed2000 » dinsdag 20 december 2005, 19:32

Hallo allemaal,

Wie weet er een aantal goede discotheken in bangkok??

Ik ben van 2 januari t/m 5 Januari in bangkok en ik heb een vriend bij me die voor het eerst in thailand is en ik wil hem zeker het goede nachtleven in bkk laten zien.

alle tips zijn welkom, vooral de leuke trendy bars/disco's

bij voorbaat dank

Edwin

Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Stappen in BKK

#2 Bericht door Andre » woensdag 21 december 2005, 07:37

Beste Ed,

Er valt in Bangkok heel wat te stappen. Er zijn hier op het forum al wat berichten geplaatst die je aardig op weg helpen.

Trendy Bars/Disco's :
Super Bed Club, Sukhumvit Road Soi 11
Q-Bar, Sukhumvit Road Soi 11
CM2, Onder het Novotel, Siam Square
Lucifer, Pat Pong Road
Radio City, Pat Pong Road
Mistique, Sukhumvit Soi 29
Holywood, Ratchada Road
Bali, Ratchada Road

Let wel, dat de bovenvermelde tenten pas leuk worden na 22:00 H.

Veel stap plezier gewenst.

Andre Breuer
http://www.Bangkokbiking.com
What's your name? I'm fine thank you.

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

Re: Stappen in BKK

#3 Bericht door Manuel » woensdag 21 december 2005, 14:31

Andre schreef:Beste Ed,
Trendy Bars/Disco's :
Super Bed Club, Sukhumvit Road Soi 11
Q-Bar, Sukhumvit Road Soi 11
CM2, Onder het Novotel, Siam Square
Lucifer, Pat Pong Road
Radio City, Pat Pong Road
Mistique, Sukhumvit Soi 29
Holywood, Ratchada Road
Bali, Ratchada Road
Mystique echt al een paar maanden dicht!
Andre, te druk met werken!!!!>>>?????

Thaitanium
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 25
Lid geworden op: zondag 30 april 2006, 15:05

#4 Bericht door Thaitanium » zondag 30 april 2006, 15:09

de beste spots waar ik uit geweest zijn in BKK zijn

Slim en route66 op RCA het is er altijd best wel druk.
de prijsen liggen iets hoger en de goedkopere wiskey sorten zo als 100pipers hebben ze daar is de goedkoopste wiskey johnny walker red label.

daarna komt escudo die zit ergens op sukomvit :oops: maar weet alleen niet meer waar.

en voor een afterparty dus later dan 2uur moet je naar Bur gaan die zit op ratchada een heel stuk verder dan soi 4 enzo aan de linker kant bij een benzine pomp (ik dacht shell)

maar ID is zekker wel handig want ook als buitenlander kom je daar niet in of je moet de eigenaar kennen. :twisted:

Pim
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 69
Lid geworden op: maandag 25 april 2005, 17:33
Locatie: Roermond
Contacteer:

#5 Bericht door Pim » zondag 30 april 2006, 19:00

Escudo is een leuke tent, maar de Zantika is ook helemaal te gek. Veel live muziek en een goede sfeer. Geen disco vol met farangs, alleen de wat upper clas thai.

Ik heb gehoord dat er in Bangkok (of net buiten het centrum) een mega grote discotheek ligt. Weet iemand of die überhaupt bestaat en wat de naam hiervan is? Er staat me iets bij van 'Hollywood' ? Maar kan hier niks over vinden....
Ik ben geen toerist!!! Ik ben een reiziger!!!!

K. Hin

#6 Bericht door K. Hin » woensdag 03 mei 2006, 05:09

Pim schreef:Escudo is een leuke tent, maar de Zantika is ook helemaal te gek. Veel live muziek en een goede sfeer. Geen disco vol met farangs, alleen de wat upper clas thai.

Ik heb gehoord dat er in Bangkok (of net buiten het centrum) een mega grote discotheek ligt. Weet iemand of die überhaupt bestaat en wat de naam hiervan is? Er staat me iets bij van 'Hollywood' ? Maar kan hier niks over vinden....
Op Rachada soi 4 heb je Hollywood en Dance fever. Ik weet dat dit niet de grootste discotheken zijn van Bangkok, wel leuk om een keer gezien te hebben en is een stuk goedkoper dan RCA of Q-bar, Supper club in Sukhumvit.

De Thai hebben mij verteld dat Route 66 op RCA de grootste discotheek van Bangkok is, heb geen idee of het waar is maar het is in ieder geval groot! En naast route heb je Slim/Flix en Astra wat ook leuke clubs zijn.

Op Silom soi 4 heb je Speed en Salsa, wat kleiner dan de rest maar zeker de moeite waard.

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#7 Bericht door Mystic » donderdag 04 mei 2006, 11:22

Hoe zit dat met de tijden?
Aangezien alles vroeg dicht lijkt te gaan, moet je ook vroeg op stap?

Hoe laat duik je een club in? Hoe laat sta je weer buiten?

Iemand tips hierover?

Bedankt Mys
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#8 Bericht door Manuel » donderdag 04 mei 2006, 12:45

Ik vind het persoonlijk heerlijk om wat vroeger in de clubs te zijn en een ieder zien binnenkomen. Rond 10 PM is het nog redelijk rustig. Rond 11 PM komen de meeste clubbers binnen. Officieel is closing time in de meeste plaatsen 1 AM. Clubs als Q en Bed en zeker ook op RCA blijven nu open tot zeker 2 AM.

Clubbing is vroeg in Bangkok. Ooit eens een stad die nooit slaapt, nu na de 'social order campagn' gaat het licht vroeg uit.
Welcome in Bangkok!

One night in Bangkok lalalalala

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#9 Bericht door Mystic » donderdag 04 mei 2006, 15:07

Bedankt,

dat zijn wel korte stapavonden zeg?!

Drie clubs op een avond pakken is bijna ondoenlijk..... aan de andere kant wordt je ook niet zo moe dat je niet elke dag kunt gaan, als je om een uur of drie in je bed ligt, kun je de volgende dag zo weer gaan.. jatochnietdan?


Ben ik even blij met onze 8 dagen BKK in juni ;) :D
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

fredlk
Expat
Expat
Berichten: 511
Lid geworden op: vrijdag 03 maart 2006, 13:52

#10 Bericht door fredlk » vrijdag 05 mei 2006, 05:40

Er zijn ook genoeg 'after-hours' clubs en disco's. Vraag de Thai waar ze na afloop heengaan of volg ze gewoon. Dit soort gelegenheden gaan meestal door tot een uur of 5 en soms 6 's morgens. Één is in één van de eerste soi's van Sukhumvit en op de 4e of 5e etage bovenop het dak. De naam ben ik vergeten.

Groetjes,

Fred.
"What we think, we become."

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#11 Bericht door Manuel » vrijdag 05 mei 2006, 08:03

Soi 1 - Josephines
Niet aan te raden. Duur en ze verkopen 'namaak' drank. Ik ben een dag kwijt na daar gedronken te hebben. Dronk vergif......

Er zijn meer van zulke plaatsen maar nioet altijd gemakkelijk te vinden voor toeristen. oorbeelden zijn bovenstaand, soi 11 Golden Eyes en Ye Olde Bell, Blur aan Petchaburi, Boss bij het Central World Plaza etc. etc.

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#12 Bericht door Mystic » vrijdag 05 mei 2006, 08:12

We zien wel, after hour kan leuk zijn, maar is geen moeten (en helemaal niet na de belevenis van Manuel)

ik vind het ook wel lekker niet heftig te moeten nachtbraken om te kunnen stappen, gewoon na je diner een club in duiken.... das top, en dan ook nog wat aan de volgende dag hebben omdat je niet pas om een uur of 6 je bed bent in gedoken.
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Gast

#13 Bericht door Gast » vrijdag 05 mei 2006, 15:35

Thaitanium schreef:
en voor een afterparty dus later dan 2uur moet je naar Bur gaan die zit op ratchada een heel stuk verder dan soi 4 enzo aan de linker kant bij een benzine pomp (ik dacht shell):

daar is het ook wel leuk na 2en... gaat meestal door tot 5uur
alleen als je niet tegen rook kan moet je daar zekker niet heen gaan want het plafon is nog al laag dus de rook is giganties! maar het is wel leuk... ga volgende maand zekker weer naar al die clubs

Thaitanium
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 25
Lid geworden op: zondag 30 april 2006, 15:05

#14 Bericht door Thaitanium » zaterdag 06 mei 2006, 12:13

en voor een afterparty dus later dan 2uur moet je naar Bur gaan die zit op ratchada een heel stuk verder dan soi 4 enzo aan de linker kant bij een benzine pomp (ik dacht shell):[/quote]


daar is het ook wel leuk na 2en... gaat meestal door tot 5uur
alleen als je niet tegen rook kan moet je daar zekker niet heen gaan want het plafon is nog al laag dus de rook is giganties! maar het is wel leuk... ga volgende maand zekker weer naar al die clubs

Pim
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 69
Lid geworden op: maandag 25 april 2005, 17:33
Locatie: Roermond
Contacteer:

#15 Bericht door Pim » zaterdag 06 mei 2006, 18:38

Weet iemand toevallig een tent waar ze echte goeie live muziek ten gehore brengen?

Dit vindt ik namelijk wat interessanter dan die hiphop 50 Cent kraam discotheken :D 8) 8) :twisted:
Ik ben geen toerist!!! Ik ben een reiziger!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Steden”