april/ mei thailand: waarheen?

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
joyci

april/ mei thailand: waarheen?

#1 Bericht door joyci » vrijdag 09 december 2005, 13:09

hallo, wij zijn van plan om eind april, begin mei naar thailand te gaan.... where to go en not to go?? tips!! bestemmingen en welk eiland is dan aan te raden? ik dacht aan ko chang...?

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#2 Bericht door Okie » vrijdag 09 december 2005, 14:18

En wat vind je zoal leuk om te doen als je op vakantie bent. Lekker luieren op het strand/ winkelen/ beetje cultuur snuiven / beziens waardig heden zien/ natuur :? . Laat dat eerst even weten want je hebt er weinig aan als we je naar de Isarn sturen en je houdt erg van bakken op het strand, alhoewel dat ook wel mogelijk is daar :lol:

Okie

joyci

#3 Bericht door joyci » vrijdag 09 december 2005, 22:30

we willen van alles wat... bezienswaardigheden/ cultuur maar een paar daagjes in een hangmat hangen lijkt me ook wel wat... is ko chang daar in april/ mei geschikt voor?
ik denk dat we voornamelijk in het centraal/ oostelijk gebied blijven (bangkok/ ko chang) dus wat is van daaruit goed te doen?

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#4 Bericht door Okie » zaterdag 10 december 2005, 01:45

In Bangkok is natuurlijk genoeg te doen, lekker shoppen, grand palce etc.etc Ik mijd BKK altijd als de pest. Floating market als een day/ochtend trip.

Ayuthaya en de river Kwai zijn ook goed te doen vanuit BKK, het zij als een daagse trips of als meerdaagse trips die je makkelijk daar kan boeken hetzelfde geld voor bovenstaande.

Stap gewoon een reis buro binnen in Bangkok en zij kunnen veel voor je rgelen en veel goedkoper als in Nederland.

Voor Koh Chang zie mijn andere antwoord :)

Okie

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”