oud en nieuw

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
nico
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: zaterdag 03 december 2005, 16:40

oud en nieuw

#1 Bericht door nico » donderdag 08 december 2005, 16:59

Wie heeft oud en nieuw op Thailand meegemaakt?
Ik hoorde dat je overal vuurwerk kan kopen en dat veel dronken Thai de straten dan onveilig maken.
Ben zelf in Chiang Mai.

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#2 Bericht door Okie » donderdag 08 december 2005, 18:05

Ik ben dan ook in Chiang Mai en heb oud en nieuw de laatste 3 jaar daar gevierd. Nooit veel last gehad van het vuurwerk maar wij gaan altijd naar de Brasserie(restaurant) waar Took de baas is en zijn band optreed. Lekker happen en drinken de hele avond en nacht. Ja op de terug weg naar het hotel/guesthouse of appartement moet je gewoon voorzichtig zijn. Over het algemeen is er zeer veel politie op de been om controles uit te voeren en het verkeer te regelen, vooral bij drukke uitgaans gebieden

Okie

jaapj

#3 Bericht door jaapj » donderdag 08 december 2005, 18:58

Heb vroeger daar wel eens meegemaakt dat ze vuurpijlen van de ene naar de andere bar aan het schieten waren schoten ze en duitser in zijn gezicht die was aan twee ogen blind leuk nieuw jaar???
gr
jaapj :(

Bartje

#4 Bericht door Bartje » donderdag 08 december 2005, 19:33

Ik vier de laatste 6 jr oud/nieuw in Chiang Mai. Eigenlijk best wel rustig allemaal. Ook dit jaar zit ik zoals altijd inThe Good View...erg gezellig en vuurwerk is super. Jammer van afgelopen jaar maar begrijpelijk toen was vuurwerk verboden. Erg vermakelijk hoe die kleine ventjes aan de overkant van de rivier het vuurwerk afsteken en maar net op tijd kunnen wegspringen! Levensgevaarlijk maar voor de Thai "Sanuk". Kun je geen plaatsje bemachtigen/reserveren kun je het schouwspel ook vanaf de oevers gadeslaan om middernacht!

Bartje

Re: oud en nieuw

#5 Bericht door Bartje » donderdag 08 december 2005, 19:35

nico schreef:Wie heeft oud en nieuw op Thailand meegemaakt?
Ik hoorde dat je overal vuurwerk kan kopen en dat veel dronken Thai de straten dan onveilig maken.
Ben zelf in Chiang Mai.
Dronken Thai maken de straten heel het jaar onveilig!

pong

#6 Bericht door pong » zondag 11 december 2005, 05:24

Bartje heeft natuurlijk overgroot gelijk;Mao mai khap!
was gisteren nog een demo tegen, op het demo-crazy monument.
Thai zijn gevaarlijk als ze gaan rijden als ze te vel op hebben
Net als by Ajax/Nl etc zijn bezopen BRITEN, schotten!, OZzies, NLers etc veel ''lastiger''=naar hun medefarang toe als de average Thai, die ook wel wet dat het ECHTE nw jr pas op 14/4 komt!

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”