kaartje

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
kdk
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: donderdag 01 december 2005, 10:31

kaartje

#1 Bericht door kdk » donderdag 01 december 2005, 10:39

Het zit zo, men beste vriendin zit een jaartje in thailand met afs
en ik zou haar toch willen laten weten dat ik haar nog niet vergeten ben door haar een kerstkaartje of valentijnskaartje te sturen.

Nu heb ik 2 mogelijkheden
-) eentje van thuis naar daar sturen maar ik weet niet precies hoelang dit onderweg zou zijn of hoeveel postzegels enzo
-)ofwel een bereidwillige ziel vinden die in de buurt van Bangkok ( haar verblijplaats) verblijft die een thais kaartje met een thaise boodschap naar haar zou willen sturen vanwege mij :) (ik wil daar zeker een kleine vergoeding voor geven )

ik weet ook niet precies welk adres ze heeft maar wel de naam van de familie waar ze verblijft als er iemand een site weet waardoor ik ook het adres te weten kan komen zou ik ook heel dankbaar zijn :)

ik hoop dat ik op dit forum antwoord krijg want ik weet niet echt waar ik het anders zou moeten vragen

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

no problem .....

#2 Bericht door henkypenky » donderdag 01 december 2005, 13:32

een kaart van hier naar daar is hooguit een week onderweg per luchtpost dus nog volop tijd toch :-)
live and let live !

Eric
kenner
kenner
Berichten: 111
Lid geworden op: woensdag 07 september 2005, 17:11
Locatie: Amsterdam, Bangkok

#3 Bericht door Eric » donderdag 01 december 2005, 14:08

Effe naar het postkantoor gaan, met luchtpost duurt het een dag of zes, en kost dacht ik 81 cent. Veel voor weinig dus!

PeterPivo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 246
Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55

#4 Bericht door PeterPivo » donderdag 01 december 2005, 14:31

zal idd ongeveer een week duren voor die aankomt. Wel het juiste adres opschrijven anders komt ie niet aan :!:

Suc6 der mee.

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#5 Bericht door Okie » donderdag 01 december 2005, 15:06

zonder adres komt het nooit aan natuurlijk. Probeer haar adres eerst te krijgen bij haar ouders of andere vrienden.

Kaartje per luchtpost(priority) kost je iets van 0,78 euro en duurt 5-10 dagen soms korter soms langer.

Okie

PS een bepaald adres in Bangkok zien te vinden met alleen een naam is bijna niet mogelijk, of ze moeten toevallig met een telefoon nummer geregistreerd staan.

Okie

kdk
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: donderdag 01 december 2005, 10:31

#6 Bericht door kdk » donderdag 01 december 2005, 18:10

bedankt voor de snelle reacties :)
ik had geen idee dat het maar zolang duurde, want zij had een brief gestuurd en zei dat die meer dan een maand onderweg was

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”