ambassade van china

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

ambassade van china

#1 Bericht door henkypenky » vrijdag 25 november 2005, 16:15

wie heeft al een visum voor china aangevraagd in bangkok ?
hoe lang duurt het ?
dank voor info !

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#2 Bericht door dirk » vrijdag 25 november 2005, 18:26

Ik ben zelf nog nooit in China geweest, maar ik weet dat het in Nederland een dag of 4/5 duurt eer je een visa hebt.
Het kan ook in een uurtje gebeurd zijn, maar dan kost het 35 Euro boven het normale tarief van 42 Euro.
Maar dat is in Den Haag, hoe het in Bangkok of in Vlaanderen is weet ik niet.

http://www.chinaembassy.nl/eng/
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

pong

die heeft het gedaan

#3 Bericht door pong » zondag 27 november 2005, 03:37

in sept.05.
1.zoals je ongetwijfeld weet; ELK reisburo kan het ook voor je verzorgen, aan geringe opslag.
2.de embassy is aan ratchada Road in BKK, bij RAM 9 Station van de Rot faifa taai din= metro, tussen Fortunetown en Carrefour shopping cnetre. Opgelet; de VISUM afd. is een goor kantoorgebouw TEGENOver de embassy en opent enkel sochtends, 8.30/of 9.00- 11.30
3.het standaard touristenvisum voor 30 dagen kost voor farang (wees blij dat je geen USer bent, die betalen dubbel) 1100 bt voor de gewone service= 4 dagen later ophalen (je pas houden ze die tijd), dubbele prijs voor spoed=next day service (maar tot een bepaald antal per dag, dat meest al door de bodes van reisburo's wordt geclaimd).
4.het wijst zioch vanzelf en iede spreekt engels (goed zelfs), je moet een formulier invullen ebn er moet perse een KLEURpasfoto bij (mijn Z-W =dezelfde als in de pas was niet goed)
PS: ga je via HKG (zeer goedkope retours ex BKK, heb ik dus benut) dan kun je DAAR voor ongev. hetzelfde bedrag SPOEDvisum krijgen, klaar dezelfde dag

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

thanks !

#4 Bericht door henkypenky » zondag 27 november 2005, 11:25

pong schreef:in sept.05.
1.zoals je ongetwijfeld weet; ELK reisburo kan het ook voor je verzorgen, aan geringe opslag.
2.de embassy is aan ratchada Road in BKK, bij RAM 9 Station van de Rot faifa taai din= metro, tussen Fortunetown en Carrefour shopping cnetre. Opgelet; de VISUM afd. is een goor kantoorgebouw TEGENOver de embassy en opent enkel sochtends, 8.30/of 9.00- 11.30
3.het standaard touristenvisum voor 30 dagen kost voor farang (wees blij dat je geen USer bent, die betalen dubbel) 1100 bt voor de gewone service= 4 dagen later ophalen (je pas houden ze die tijd), dubbele prijs voor spoed=next day service (maar tot een bepaald antal per dag, dat meest al door de bodes van reisburo's wordt geclaimd).
4.het wijst zioch vanzelf en iede spreekt engels (goed zelfs), je moet een formulier invullen ebn er moet perse een KLEURpasfoto bij (mijn Z-W =dezelfde als in de pas was niet goed)
PS: ga je via HKG (zeer goedkope retours ex BKK, heb ik dus benut) dan kun je DAAR voor ongev. hetzelfde bedrag SPOEDvisum krijgen, klaar dezelfde dag
wauw 4 dagen geen pas en wachten :-(
misschien toch beter den haag want ik wil van bkk naar kunming vliegen .
dank voor de reacties !

pong

#5 Bericht door pong » maandag 28 november 2005, 09:26

of dubbel betalen=2200 bt= 45 eur of zo, en dan next day (iets duurder via local agent)

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”