Advies gevraagd: Huis/Kantoorpand verkopen in Bangkok

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ban Nam Yuen
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 41
Lid geworden op: zaterdag 05 november 2005, 10:26
Locatie: Ijmuiden
Contacteer:

huis kantoorpand verkopen

#16 Bericht door Ban Nam Yuen » dinsdag 29 november 2005, 15:09

Houd er wel rekening mee dat er iedere keer andere mensen bijkomen die dit soort info niet hebben en het toch graag willen weten totdat zijzelf ondervonden hebben hoe Thailand is!!
Al deze en andere vragen zijn al meer dan 1 keer behandeld in de laatste 10 jaar en hoe langer je op dit (of enig ander) forum zit en ook meedoet, kom je toch steeds dezelfde vragen tegen.
Dit is een informative site, en als bepaalde vragen jou vervelend doen voorkomen kan de vraagsteller zelf daar toch niets aan doen ?
Wat jij wel kan doen is "gewoon niet reageren" dan kunnen anderen deze mensen wel verder helpen.
De insiders helpen de outsiders ongeacht de vraagstelling, MEE EENS ???

Nico...

Emanuel
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 264
Lid geworden op: donderdag 03 november 2005, 13:27
Locatie: Bangkok/Hua Hin

#17 Bericht door Emanuel » woensdag 30 november 2005, 14:25

Er bestaan geen domme vragen. Ik kom soms wel domme antwoorden tegen :wink:

adi
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 85
Lid geworden op: vrijdag 23 september 2005, 19:40

#18 Bericht door adi » woensdag 30 november 2005, 15:54

Dit soort denigrerend gedrag hoef ik niet te tolereren. Ik ben hier niet van gediend

Emanuel
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 264
Lid geworden op: donderdag 03 november 2005, 13:27
Locatie: Bangkok/Hua Hin

#19 Bericht door Emanuel » donderdag 01 december 2005, 01:48

Is geen denigrerend gedrag. Ik en sommige anderen proberen alleen aan te tonen dat het eigenlijk zo is, dat nieuwkomers niet allemaal kunnen weten waar anderen het allemaal over gehad hebben op het forum en wel die informatie willen, dat is uiteindelijk ook waar dit forum voor bedoeld is heb ik het idee.
Anderen die hier al langer actief zijn kunnen zich hier aan irriteren. Ik wil ze er dan graag aan helpen herinneren dat ze hier vrijwillig zitten.
Bij jou kan ik me dat helaas niet voorstellen bij 33 berichten. Begrijp me goed ik zit hier ook nog niet lang, maar ik zeur ook niet.
Ik probeerde alleen te zeggen, dat een vraag niet dom is, omdat je die informatie nog niet kent en die je dus alleen maar slimmer maakt. Antwoorden als "alweer" verrijken de discussie niet en zijn in mijn ogen voorzichtig gezegd dus minder slim als de vraagstelling. Als je dan persé wilt antwoorden, zeg dan waar het topic is dat ze verder kan helpen.

Wat ik eigenlijk bedoel dat we hier zijn voor de gezelligheid en om elkaar te helpen, dus wil ik afsluiten met: "Leven en laten leven!".

Emanuel

adi
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 85
Lid geworden op: vrijdag 23 september 2005, 19:40

#20 Bericht door adi » donderdag 01 december 2005, 13:55

Jongens ik maakte maar een grappie :?

Emanuel
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 264
Lid geworden op: donderdag 03 november 2005, 13:27
Locatie: Bangkok/Hua Hin

#21 Bericht door Emanuel » maandag 05 december 2005, 00:37

Even goede vrienden :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”