Ervaringen LTU vanaf Dusseldorf??

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ja Rune

Ervaringen LTU vanaf Dusseldorf??

#1 Bericht door Ja Rune » vrijdag 11 november 2005, 15:35

Heeft er hier iemand ervaringen met vliegen vanaf Dusseldorf naar Bangkok met de maatschappij LTU?
Dus graag ervaringen over international airport Dusseldorf en de maatschappij LTU (voordelen, nadelen enz.)
We vertrekken 20 januari en komen 1 april weer terug.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Ervaringen LTU vanaf Dusseldorf??

#2 Bericht door Edje » vrijdag 11 november 2005, 19:25

Ja Rune schreef:Heeft er hier iemand ervaringen met vliegen vanaf Dusseldorf naar Bangkok met de maatschappij LTU?
Dus graag ervaringen over international airport Dusseldorf en de maatschappij LTU (voordelen, nadelen enz.)
We vertrekken 20 januari en komen 1 april weer terug.
Ervaring heb ik er nog niet mee maar omdat vertrek vanaf Dusseldorf voor mij interessant is heb ik eens behoorlijk gespit.
Airport Dusseldorf is een nieuwe en moderne luchthaven dus de faciliteiten zullen minstens het zelfde zijn als Schiphol. De vluchten van LTU naar BKK, met name LT 750 en LT 751, zijn rechtstreekse vluchten. Andere vluchtnummers hebben een tussenstop. Ander voordeel is dat ze met de Airbus 300 vliegen waar de stoelindeling 2-4-2 is. Als je met min. 2 personen vliegt heb je nooit last van medepassagiers die bv naar toilet moeten. Als je de website mag geloven hebben ze een goede service aan boord. De prijzen liggen over het algemeen iets lager dan vertrek vanaf Schiphol met Eva of China. Vanaf volgend jaar ga ik het in ieder geval eens proberen.
Laat me je ervaringen weten.
Groetjes; Edje

Gast

#3 Bericht door Gast » zaterdag 12 november 2005, 12:35

Ik zal laten weten hoe het vliegveld en de vlucht waren als ik terug ben..Nog andere mensen met tips etc.?

pong

also try EK=Emirates

#4 Bericht door pong » zondag 13 november 2005, 04:52

1.ben zelf enkele keren vanaf DUS zowel vetrokken als aangeland.
Zoals elk vliegveld in DE: goed verzorgd, vrij stil, alles is er&werkt, verder zoals 13 in 12.
2.LTU is de Duitse ''Martinair''=dus 99% duitse vakantiegangers, redelijk goede onboardservice, maar alco moet je meen ik extra betalen, lijkt nogal eens te lijden onder delays op de lange afstand (heb ze zelf enkel voor 29/39EUR Europese vluchtjes benut). Maar elke kist ziet er toch eender uit? alleen de kleur is anders.
3.via 333 en BMair kun je ook Emirates boeken, dagelijks, via Dubai )stop mogelijk), zeer goede service (bijna nivo SINGair), met meest ook aantrekkelijke prijsstelling
4.lees je duits: op http://www.reise-preise.de, ga naar globetrotter forum, gebied etc, dan vind je lange [er Duitse=immerklagen,streiten] maar vaak zeer useful tips/praktijkinfo. op die site ook een overzihct van hoe Duisters hun vliegmij ''raten'' (kan je nog gratis abo mee winnen)

Eric Kempkens

vliegen met LTU

#5 Bericht door Eric Kempkens » woensdag 16 november 2005, 16:07

Wie met LTU wil vliegen kan op internet hun Flieg en Biet programma proberen. Je mag zelf je prijs opgeven. Heb het geprobeerd voor vetrek op 13 december en retour 29 december naar Bankok. Moest eigenlijk 799 retour betalen (met taks) maar deed een bod op € 695 en dat werd binnen 24 uur geaccepteerd. Neem zelf de fietsen mee en dan heeft LTU zeer goede voorwaarden. Voor het overige het is een chartermaatschappij maar was wel de goedkoopste. Voordeel van dusseldorf zijn de lage partkeertarieven op p5.

Succes
Eric Kempkens

Ja Rune

#6 Bericht door Ja Rune » woensdag 16 november 2005, 19:13

We hebben de vlucht al geboekt voor 20 januari heen en 1 april terug voor € 754,- (inclusief tax enz.). Dus dat 'Biet und Flieg' principe hebben we niet zoveel meer aan. Toch bedankt voor de info..

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: vliegen met LTU

#7 Bericht door Edje » woensdag 16 november 2005, 20:12

Eric Kempkens schreef:Wie met LTU wil vliegen kan op internet hun Flieg en Biet programma proberen. Je mag zelf je prijs opgeven. Heb het geprobeerd voor vetrek op 13 december en retour 29 december naar Bankok. Moest eigenlijk 799 retour betalen (met taks) maar deed een bod op € 695 en dat werd binnen 24 uur geaccepteerd. Neem zelf de fietsen mee en dan heeft LTU zeer goede voorwaarden. Voor het overige het is een chartermaatschappij maar was wel de goedkoopste. Voordeel van dusseldorf zijn de lage partkeertarieven op p5.

Succes
Eric Kempkens
Dit Flieg en Biet program werkt alleen ca 30 dagen vóór vertrek. Dit is een stunt om de nog niet verkochte plaatsen bezet te krijgen. Last Minute is hetzelfde. Fietsen meenemen, waarom, ik denk dat huren in Th. goedkoper is en zo niet, ik zou geen zin hebben om er mee te slepen. De andere bagage is al erg genoeg.
Groetjes; Edje

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”