Nieuw

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Nieuw

#1 Bericht door Andre » donderdag 10 november 2005, 23:11

Hallo beste leden,

De afgelopen maanden is er druk gewerkt aan een vernieuwde website voor Recreational Bangkok Biking. Gisteren is deze vernieuwde site live gegaan. Mochten jullie tijd en belangstelling hebben, kijk even op http://www.bangkokbiking.com.
Gelieve commentaar op en aanmerkingen naar me te mailen.
Elke feedback is welkom.

Alvast bedankt,

Andre Breuer
What's your name? I'm fine thank you.

Peerke
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 33
Lid geworden op: maandag 14 maart 2005, 20:55
Locatie: Langenboom
Contacteer:

#2 Bericht door Peerke » donderdag 10 november 2005, 23:32

Mooie complete site!!
Geen opmerkingen.

Steven de Boer
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 72
Lid geworden op: donderdag 04 augustus 2005, 12:12
Locatie: Bangkok

#3 Bericht door Steven de Boer » vrijdag 11 november 2005, 05:56

Andre,

Netjes en overzichtelijk. Ziet er prima uit.
Je nieuwe logo (fietsje met RBB Ltd) vind ik erg mooi.

Steven
http://www.thailandhotel.nl

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

site

#4 Bericht door henkypenky » vrijdag 11 november 2005, 10:35

mooi opgezette site !
maar ik gruwel van de gedachte van honderden flitsend kleurrijk uitgedoste bikers in lumpini park en elders waar het nu nog kalm is . bij mijn laatste besoek aan koh kred moesten ze daar ook al zo nodig bellend op hun fietskes tussen de wandelaars door . nee sorry , wat mij betreft mogen ze mooi in west-europa blijven met hun bikes en de bossen , heidevelden en duinen daar kapotrijden :-(

Chang
Site Admin
Site Admin
Berichten: 580
Lid geworden op: dinsdag 01 februari 2005, 19:45
Contacteer:

Goede opzet

#5 Bericht door Chang » vrijdag 11 november 2005, 22:12

Andre,

gefeliciteerd met de vernieuwde site van http://www.bangkokbiking.com, de site ziet er goed en verzorgd uit! Het is goed duidelijk te zien dat aan de site veel zorg en aandacht is besteed.

Alles is duidelijk voor de gasten, en er is goede en voldoende informatie te vinden voor de bezoekers van de site.

Veel succes met de vernieuwde site, en natuurlijk met de fantastische fietstochten

Chang

Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Vernieuwde Web-site

#6 Bericht door Andre » zondag 13 november 2005, 13:19

Allen bedankt voor jullie positieve reacties. Ik ben er zelf ook uitermate tevreden mee. Een paar kleinighedem die weggepoetst moeten worden, maar daar zullen alleen techneuten commentaar op geven.

Huhhh, Henkypenky Ik ken het Eilandje Pakkret goed en ben daar vele keren geweest. Het is me ook bekend dat er iemand een fietstocht uitvoerd. Onze fietstocht gaat echter niet door pakkret en verstoord de rust niet van wandelaars. Daarnaast zit er alleen een bel op de fiets van de gids/cycle-leader.

Volgende keer moet je maar eens mee-fietsen, dan zal je zien dat wij het maximale aanbieden zonder anderen ( lees bewoners ) lastig te vallen.
Een stukje authentek Thailand wat door onze tocht niet beinvloed mag worden.

Met vriendelijke groet,

Andre Breuer
What's your name? I'm fine thank you.

thongdee
Expat
Expat
Berichten: 790
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 18:21
Locatie: Surin Town

#7 Bericht door thongdee » zondag 13 november 2005, 14:05

toffe site , heel overzichtelijk en props voor het "Yennagard School" project , als ik in BKK ben volgende keer komen we zeker eens langs ! succes nog .....keep on biking ...
Joel

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

Vernieuwde Web-site

#8 Bericht door henkypenky » zondag 13 november 2005, 15:34

Andre schreef:Henkypenky Ik ken het Eilandje Pakkret goed en ben daar vele keren geweest. Het is me ook bekend dat er iemand een fietstocht uitvoerd. Onze fietstocht gaat echter niet door pakkret en verstoord de rust niet van wandelaars. Daarnaast zit er alleen een bel op de fiets van de gids/cycle-leader. Volgende keer moet je maar eens mee-fietsen, dan zal je zien dat wij het maximale aanbieden zonder anderen ( lees bewoners ) lastig te vallen
nou wel vreemd maar dan waren dat zeker allemaal gidsen :lol:
het eilandje heet trouwens koh kred en het stadje op het vaste land pak kred , dit even ter info :)
ik hoop dat jullie veel success hebben hoor , daar niet van , maar fietsen doe ik liever hier thuis ofwel in en om ban phe in thailand of in siem reap in cambodja , daar moet ik niet zo opletten :wink:

Eric
kenner
kenner
Berichten: 111
Lid geworden op: woensdag 07 september 2005, 17:11
Locatie: Amsterdam, Bangkok

#9 Bericht door Eric » donderdag 24 november 2005, 20:18

Mooie site! Ziet er goed verzorgd uit, en is duidelijk! Alleen nog wat fine-tuning, maar dat had je zelf al gezien. En... je brengt me op ideeën, als ik in maart in Bkk ben!

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#10 Bericht door Jantra » vrijdag 25 november 2005, 08:18

André nogmaals: Onze compimenten voor je nieuwe site!!! Wie weet komen we volgend jaar weer naar Thailand, al is het alleen maar op doorreis. Als we komen gaan we zeker weer fietsen!!!!

Veel succes en blijf zelf ook lekker genieten van al het moois!!!

Jantra

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”