vervoer en transport in Thailand

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

vervoer en transport in Thailand

#1 Bericht door Gast » zaterdag 05 november 2005, 00:48

Wie kan er mede voor gaan zorgdragen over informatie van vervoer en foto's van trucks welke in Thailand zoal rijden.

Een nieuw truck forum over en van Daf geopend, en willen Thailand gaan mede opnemen.

http://www.dafforum.xsbb.nl

Wie kan en wil dit gaan mede ondersteunen????

Eric
kenner
kenner
Berichten: 111
Lid geworden op: woensdag 07 september 2005, 17:11
Locatie: Amsterdam, Bangkok

#2 Bericht door Eric » maandag 07 november 2005, 23:25

Spaar je de moeite! Ik ben zelf vrachtwagen-chauffeur, dus let ook op vrachtwagens die ik tegen kom, echter ik heb nog nooit een Daf zien rijden in Thailand. De vrachtwagens die gebruikt worden in Thailand, en de landen in de regio, zijn over het algemeen van Japanse fabricaat. Zoals Izusu, Nissan en Mitsubishi. Ik ben wel een paar zware trucks tegen gekomen, dit zijn over het algemeen MAN-Commander's of Volvo FH12, maar ze zijn zeldzaam in Z.O. Azië.

KhonThai
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 48
Lid geworden op: zondag 10 juli 2005, 18:27
Locatie: Moo 9 (Pak Chong)

#3 Bericht door KhonThai » dinsdag 08 november 2005, 01:54

In Thailand zijn alle auto's die daar (in licentie) gebouwd worden 30% goedkoper.
Invoeren is daar dus geen optie. Vandaar dat het daar stikt van de Japanse auto's die vrijwel allemaal in Thailand geassembleerd worden.
All is right with the world !

pong

de DAF en nog zo wat

#4 Bericht door pong » dinsdag 08 november 2005, 03:01

1.lijkt me eerder te horen onder vervoer In Thailand, beetje verder doorscrolen
2. er zijn een redelijke hoeveelheid DAF's in Thailand, maar enkel als BUS, uit de tijd VOOR de 97crisis, toen DAF (voor dat zoveelste faliet) grootse wereldplannen had met United Bus.
3.het forum van http://www.2bangkok.com lijkt me iets meer fit voor dit, maar eerlijk gezegd verwacht daar ook niet teveel van. Je moet eerst registeren

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”