adressen

Thaise keuken.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

Re: adressen

#16 Bericht door Mystic » zondag 01 maart 2009, 15:44

De aanbevelingen zijn wat verouderd,

Hebben jullie nog een paar tips voor restaurants in BKK en CM?
We snaaien onzelf de markten en straathoeken wel over, maar
tips voor even lekker zitten en goed bediend worden zijn echter welkom
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Nimnuan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 31 juli 2006, 22:59
Locatie: Nieuwegein

Re: Lekke Lekke

#17 Bericht door Nimnuan » zondag 01 maart 2009, 17:06

Deang schreef:Myn Favo restaurant = een keten genaamd oishi een sushi restaurant waar je onbeperkt sushi kunt eten zoals je dat nergens kan voor 299 baht
op verschilklende plaatsen in bangkok o.a. dicht by Don Muang airport in een shopping centre genaamd Future Park
Heb vorig jaar ook in Oishi gegeten, maar dan in het MBK. Het was goed, zeker qua prijs-kwaliteit, maar je kan bij sommige gerechten wel proeven dat de vis niet echt vers is. Een beetje extra wasabi maakt veel goed ;) Lekker om zo tussen het shoppen door te doen en zo'n sushi bar is een leuke ervaring. Het was er trouwens erg druk.
Johan

-- Happiness is a choice that requires effort at times --

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

Re: adressen

#18 Bericht door Mystic » zondag 01 maart 2009, 17:34

Volgens mij zit er ook een zaak op Silom, en hebben we daar meerdere keren gegeten,
In de MBK krijg ik vriend nergens kwa eten,
die wil alleen maar linksaftrapaf naar MK; eend eten :lol:
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: adressen

#19 Bericht door jumbo » maandag 02 maart 2009, 07:19

Mystic schreef:Volgens mij zit er ook een zaak op Silom, en hebben we daar meerdere keren gegeten,
In de MBK krijg ik vriend nergens kwa eten,
die wil alleen maar linksaftrapaf naar MK; eend eten :lol:
Zit een oishi op thonglor (sukhumvit soi 55 subsoi 10) en nog een in Seacon Square voorheen het grootste winelcentrum naast de cinema.
Ik eet ook vaan bij Fukishi in Central Banga en combinatie van Korean BBQ en Japans
Enaast en in andere locaties heb je ook nu Fuji, een van de betere en duurdere Japanse tenten
Of bij Shabushi aan de 'lopende band'

Op Sukhumvit 55 subsoi 13 of Soi 49 subsoi 4 heb je vele kleinere goede japanse restaurants, het is ook de buurt waar de meesten wonen... ook veel bars en clubs voor Japanese only en die mutsen spreken Japans en Thai en zingen dat ook...
Op de hoek van SUkh.55/13 zit een zeer goed Thai restaurant, geen engels menu voorhanden wel weer Japans eten naast het uitstekende Thaise voedsel, iets duurder als gewoon maar nog steeds spotgoedkoop.

Dit weekend nog in Chokchai Steakhouse gegeten, Rib eye, was voortreffelijk
En dan de Tawandeangs, een aparte ervaring een soort van dinnershow, moet je zeker eens proberen. Home brewed German Beer, taxi's kennen veelal de naam German Beerhouse...Raan ahaan Beer Jerreman
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

BIRD
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 60
Lid geworden op: donderdag 26 februari 2009, 10:07

Re: adressen

#20 Bericht door BIRD » maandag 02 maart 2009, 15:33

Oishi in seacon square is 1 mijn fav restaurants :P

Op sommige dagen hebben ze extra specialiteiten dus ik kijk altijd even wat er die dag is...


Oishi noodles is ook een leuke zaak, die zit ook in de meeste malls


Voor wat meer traditionele japans eten gaan wij echter altijd naar FUJI in de mall bangkapi of de mall ramkamhaeng..

Over een paar weken gaan we weer :D



Zelf ben ik ook gek op eend en ging ik vaak naar MK restaurants totdat ik Duki Suki ontdekte, die is echt veel beter / lekkerder, daar moet je zeker gaan eten !

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

Re: adressen

#21 Bericht door Mystic » dinsdag 03 maart 2009, 13:57

Thanks guys, goede tips!

Fuji heeft idd heel goed eten, onderin de Paragon zit er ook eentje, we hebben daar twee keer heerlijk gelunched, (jaaa en binnenkort weer)
Duki Suki gaan we zeker checken, even kijken waar die allemaal zitten,

German beer house, daar gaan we deze keer ook naartoe, want deze tip hebben we al eerder gekregen,
Het Thai rest. gaan we ook checken Jumbo, we zijn nog op zoek naar een Thais restaurant, waar de Thai zelf uit eten gaan.
Zo zijn we de vorige keer bij Baan Khanitha geweest, heerlijk eten, mooie setting, echter wel heel 'Europees' gekruid en geen Thai te zien


Koreaans staat ook op de 'to do' lijst,
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Gebruikersavatar
Soi 24
Expat
Expat
Berichten: 310
Lid geworden op: maandag 02 juni 2008, 20:53
Locatie: Nongprue, Banglamung

Re: adressen

#22 Bericht door Soi 24 » dinsdag 03 maart 2009, 20:52

BKK, Soi 5 Gullivers serveert een prima hap (Thai en Europees) met desgewenst een uitstekend terras. En verder is mijn nummer 1 "Fuji" de keten van Japanse restaurants. Qua inrichting niet de gezelligste (maar ja dat woord kennen we eigenlijk ook alleen in NL.....) maar keuze/kwaliteit en prijs is echt top. Kan ook geen toeval zijn dat dit een van de weinige restaurants is waar je tijdens het spitsuur nog wel eens in de rij moet wachten op een plaatsje. Zit er een hele zwik in BKK (oa Central City Bangna, The Emporium, Seacon square) maar ook buiten BKK.
"There are no facts, only interpretations."
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)

Plaats reactie

Terug naar “Thaise keuken”