oudjaar

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
delange

oudjaar

#1 Bericht door delange » maandag 31 oktober 2005, 08:08

Hoi ik wil met mijn vriendin oudjaar vieren in thailand.Waar is dat het leukst in Bangkok of toch maar beter op phuket??

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#2 Bericht door Okie » maandag 31 oktober 2005, 12:03

Heb je al een ticket om naar Thailand te vliegen?

Ik zelf vind Bangkok leuker om Oud en Nieuw te vieren maar smaken verschillen natuurlijk.

Okie

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#3 Bericht door khonkaen » dinsdag 01 november 2005, 13:03

zonde van je geld , je kan net zo goed thuisblijven , want in de toeristenplaatsen is het hetzelfde zootje als in nederland ,
veel vuurwerk en dronken mensen


willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Bartje

#4 Bericht door Bartje » dinsdag 01 november 2005, 22:50

""want in de toeristenplaatsen is het hetzelfde zootje als in nederland ,
veel vuurwerk en dronken mensen"""

Dat is nu juist zo leuk Willem, dronken mensen die vuurwerk aansteken!

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

oudjaar

#5 Bericht door henkypenky » donderdag 03 november 2005, 13:29

delange schreef:Hoi ik wil met mijn vriendin oudjaar vieren in thailand.Waar is dat het leukst in Bangkok of toch maar beter op phuket??
in phuket ( en ook in pattaya trouwens ) zit je wel echt tussen de westerse toeristen natuurlijk en worden er abnormaal hoge prijzen gevraagd in de hotels voor de zogenaamde party's en het stelt niet veel voor allemaal .
in bangkok bestaat die mogelijkheid in hotels te vieren natuurlijk ook maar dan zou ik je aanbevelen een eenvoudig hotel uit te zoeken waar de prijs meestal ver onder de 1000 baht soms zelfs onder de 500 baht ligt en daarom komen daar ook veel meer thais op af . een leuke plek is het roof-top-restaurant met beergarden van de ' tower inn ' op silom-road . klein menu en live-music . prima uitzicht over de stad om vuurwerk te bekijken van andere hotels in bangkok . nadeel : om ca 1 uur sluiten ze al . tweede mogelijkheid wanneer je dat vorige te rustig is : de massabijeenkomst bij het world-trade-center . allerlei hoofdzakelijk aziatische nationaliteiten feesten er mee op straat rond middernacht . zorg dat je er vroeger bent en neem evt een fles mee . muziek , lol en vuurwerk en alles voor niks :D
live and let live !

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”