tanden bleken (laser)

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
maithai

tanden bleken (laser)

#1 Bericht door maithai » woensdag 26 oktober 2005, 21:34

Wie o wie heeft ervaring met het bleken van je tanden (laseren) in Bangkok en een tip voor een goede kliniek?
Kostenplaatje?

Thanx!

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#2 Bericht door dirk » woensdag 02 november 2005, 19:00

Er zijn in Bangkok een boel klinieken waar tandartsen (?) ook laseren. Ook andere verbouwingen aan je gebit doen ze.
Garantie tot de deur.
Via Google kan je een hoop klinieken vinden.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

laser

#3 Bericht door henkypenky » vrijdag 04 november 2005, 11:11

laser tooth-whitening doen ze in alle grote steden in thailand ( vraag in je hotel ) en ook in pattaya , waar je het voordeel hebt dat je ( indien je moet terugkomen na het eerste ( gratis ! ) mond-onderzoek waarbij men suggesties doet ) niet in de grote stad moet gaan zitten wachten .
ik heb goed ervaringen met http://www.modernsmiledental.com die o.a. in pattaya zitten en waar je met duits en engels tercht kunt .
prijs bespreken ze met je tijdens het gratis eerste bezoek .
reken op een kwart of nog minder van de prijs in nederland of belgie .
garantie weet ik niet bij whitening , maar ze zijn prima ingericht en ze werken zeer nauwkeurig . bekijk hun site maar eens voor een eerste indruk :)

wolletjes
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: vrijdag 04 november 2005, 17:22

#4 Bericht door wolletjes » vrijdag 04 november 2005, 18:19

hoi Henky penky,
In thailand verkopen ze bij iedere winkel poeder om je tanden mee te poetsen, je ziet werkelijk waar de bruine aanslag in de afwas bak als je je mond spoelt. Ik ging ook met het idee omdat te doen ben een koffie drinker en rook. Maar na dat gedaan te hebben voor 25bath wist ik niet wat ik zag. Echt het werkt geweldig.
Wij zijn een jong gezin met 1 grote droom, onze droom is om volgend jaar naar Thailand te verhuizen.

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#5 Bericht door dirk » vrijdag 04 november 2005, 19:31

Kijk eens op onderstaande link. Staat zo'n beetje alles over bleken en laseren.

http://www.tandenbleken.info/index.htm

Blijkt dus ook dat over het laseren van het gebit nog niet alles bekend is. En als je vullingen hebt, kan je die ook vaak laten vernieuwen.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”