eva airways - vluchtbevestiging

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
stevenw

eva airways - vluchtbevestiging

#1 Bericht door stevenw » zaterdag 10 september 2005, 19:00

hoi,
heeft er iemand van jullie het telefoonnummer van eva airways zodat ik mijn terugvlucht kan bevestigen?
gr,
steven

Martijn J
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 06 mei 2005, 10:24

Re: eva airways - vluchtbevestiging

#2 Bericht door Martijn J » zaterdag 10 september 2005, 19:46

stevenw schreef:hoi,
heeft er iemand van jullie het telefoonnummer van eva airways zodat ik mijn terugvlucht kan bevestigen?
gr,
steven
Sommige mensen zijn echt te lui voor woorden http://www.evaair.com/ :roll: En ooit van google gehoord?

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#3 Bericht door dirk » zaterdag 10 september 2005, 20:03

Nog een beetje meer googlen en je hebt alle adressen/telefoonnummers van alle Eva kantoren waar je kan boeken, herbevestigen etc.:
http://www.evaair.com/html/b2c/english/ ... s/Asia.htm
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#4 Bericht door Okie » zaterdag 10 september 2005, 21:02

+66 2 2400890 als het ondertussen niet veranderd is. Overigens ik heb nog nooit een vlucht van EVA her bevestigd. In principe is het niet meer nodig en ik ben nog nooit blijven staan in BKK omdat de vlucht overboekt was.

Okie

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#5 Bericht door Okie » zaterdag 10 september 2005, 21:04

en als je dan toch gaat googlen neem dan ff en de moeite om het tel nummer te vermelden, sommige mensen zijn niet zo slim 55555555555555

Okie

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#6 Bericht door dirk » zaterdag 10 september 2005, 21:19

Okie schreef:en als je dan toch gaat googlen neem dan ff en de moeite om het tel nummer te vermelden, sommige mensen zijn niet zo slim 55555555555555

Okie
Een link naar een site is wat overzichterlijker dan een lijst van telefoonnummers, die een hoop mensen niet interesseren.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Eric
kenner
kenner
Berichten: 111
Lid geworden op: woensdag 07 september 2005, 17:11
Locatie: Amsterdam, Bangkok

#7 Bericht door Eric » zondag 11 september 2005, 00:04

Loop in Thailand ergens even zo'n klein reisburootje in, dan wordt het voor je gedaan, en heb je ook geen taalproblemen, kost 20bath ofzoiets.

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#8 Bericht door dirk » zondag 11 september 2005, 08:31

Eric schreef:Loop in Thailand ergens even zo'n klein reisburootje in, dan wordt het voor je gedaan, en heb je ook geen taalproblemen, kost 20bath ofzoiets.
Bij Eva spreken ze ook Engels.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Martijn J
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 06 mei 2005, 10:24

#9 Bericht door Martijn J » woensdag 21 september 2005, 16:08

Okie schreef:en als je dan toch gaat googlen neem dan ff en de moeite om het tel nummer te vermelden, sommige mensen zijn niet zo slim 55555555555555

Okie
Kan ie toch zelf wel, hij heeft immers deze site ook gevonden. Net als met google hoef je daarvoor niet over enorm veel IQ te beschikken......

stevenw

#10 Bericht door stevenw » woensdag 21 september 2005, 18:20

Moet ik hier dan nu echt op reageren?

Wanneer een verstandig persoon met weinig vrije tijd snel over eenvoudige info wenst te beschikken, dan maakt die graag vriendelijk gebruik van mensen die, (gelukkig) niets beters te doen hebben dan nutteloze postings te plaatsen en hierdoor denken of willen blijk te geven van een hoog IQ. Antwoorden op kwalitatief inhoudelijke vragen zal deze verstandige persoon zelf wel zoeken.

P.S.: deze mail is niet bedoeld op goede posters! Diegene die zich aangesproken: zalig de armen der geest.

gegroet,
steven

Gast

#11 Bericht door Gast » vrijdag 23 september 2005, 20:52

Waarom moet je de terugvlucht bevestigen? Ik heb nu 6 keer gevlogen met EVA en nog nooit de terugvlucht bevestigd! Nog nooit problemen gehad.....altijd weer thuis gekomen!

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#12 Bericht door Manuel » zaterdag 24 september 2005, 11:49

Vluchten her bevestigen is iets van de 'oude tijd'. Alleen maatschappijen die er nadrukkelijk om vragen (dus niet het reisburo!!) zou ik herbevestigen.

Ter info.. ik heb over de laatste jaren zeker 10.000..en tickets geboekt. Niet alle voor mijzelf natuurlijk...

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”