priveclubs in thailand

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ladylover2004
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 05 september 2005, 20:31

priveclubs in thailand

#1 Bericht door ladylover2004 » maandag 05 september 2005, 20:35

hallo forum-lezers,

een misschien wel zeer vreemde vraag: waar kan ik de prive-clubs in Thailand vinden, waar zowel massage als ook meer mogelijk is? kan dit op internet niet vinden. iemand suggesties?

jaapj

#2 Bericht door jaapj » maandag 05 september 2005, 21:23

Dat soort mens onterende plaatsen zijn er in thailand niet en ze zijn ook verboden daar

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#3 Bericht door khonkaen » dinsdag 06 september 2005, 04:50

die masage salons zijn er overal , je kan ook een masseuse in je hotel bestellen sexs masage snappen ze wel

alleen als op de ruit aangegeven wordt classical thai massage, is daar alleen masage, verder niks erbij




willem , nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#4 Bericht door Okie » dinsdag 06 september 2005, 17:09

Stap in een tuk tuk of taxi vertel wat je wenst en binnen 10-20 minuten sta je voor de deur van zo'n tent. Let wel op, je betaald vaak een extra bedrag als provisie voor de chauffeur die je daar heeft af geleverd. Dit wordt je vaak niet verteld maar staat wel op je rekening.

Ga is zoeken met Google, Bangkok, nightlife, girls. er gaat een wereld voor je open. :lol:

Okie

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#5 Bericht door dirk » dinsdag 06 september 2005, 17:58

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Tog wel

#6 Bericht door Edje » dinsdag 06 september 2005, 21:58

Pattay Soi 2 op de hoek van alle barretjes, alles mogelijk.
Groetjes; Edje

ting dong Eddy
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2005, 23:52
Locatie: genk belgié

#7 Bericht door ting dong Eddy » woensdag 07 september 2005, 14:51

inderdaad in soi 2 ik kom daar langs als ik naar de wc ga . wel een grappig zicht die dames zitten in een tribune waar je uit kan kiezen .
na 3 keer pattaya vroeg ik uit nieuwschierigheid wat dit eigenlijk was .
massage dus met alles er op en eraan .
daar wandel ik de voldende keer toch eens binnen sanne en sala :-)
buiten een kinesist heb ik nog nooit massage gehad dus waarom niet .
de kansloze
paratroopers never die ! they only fly away

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#8 Bericht door dirk » woensdag 07 september 2005, 18:18

Is al een keer in een ander topic gezegd: een Nederlandse vriendin moet je cadeautjes geven, mee uit nemen etc., kost klauwen met geld. En je bent nog niet zeker of je iets mag.
In Thailand geef je gewoon wat geld voor een fijne ontspannende massage en voor nog ietsje meer doet ze nog meer voor je, iedereen tevreden.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

sala
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 43
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 22:57

#9 Bericht door sala » woensdag 07 september 2005, 23:08

Het is wel waar dat vriendinnetjes in Nederland ontzettend duur zijn, maar ik ga ervan uit dat hier allemaal mensen van 40+ jaar zijn. En dan mag ik ervan uitgaan dat je alang gelukkig getrouwt bent. Dan heb je geen hoer nodig om aan je trekken te komen.

ting dong Eddy
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2005, 23:52
Locatie: genk belgié

#10 Bericht door ting dong Eddy » donderdag 08 september 2005, 00:45

nu heb je mij aan mijn gevoelige snaar geraakt sala :x
90% van die vrouwen doen die job om te kunnen overleven dus ik noem hun geen hoeren .
hier liggen ze met de benen open voor het plezier en de luxe .
voor straf de ganse week geen chips en cola .
Eddy
paratroopers never die ! they only fly away

sala
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 43
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 22:57

#11 Bericht door sala » donderdag 08 september 2005, 01:05

90% van die vrouwen doen die job om te kunnen overleven dus ik noem hun geen hoeren .
Juist en dan moet jij daar misbruik van maken? Omdat ze in een kansloze positie zitten? Kan je net zo goed gewoon geld doneren aan fondsen of direct bij hun zonder hun daarna nog effe te vernederen. Sla is effe de krant open hoeveel pedofilie er is in de wereld en ze komen allemaal uit westerse landen. Trouwens sommige meisjes worden met loze beloftes gelokt en daarna misbruikt en ze kunnen meestal niet weg.

ting dong Eddy
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2005, 23:52
Locatie: genk belgié

#12 Bericht door ting dong Eddy » donderdag 08 september 2005, 01:47

wie praat er over pedofilie en vernederen ???
wat jij nu aanhaald heeft niks te maken met masage waar we het over hebben .
ik en trouwens iedereen is er op tegen als je een beetje verstand hebt tegen pedofilie .
weet je dat ik die vrouwen enorm waardeer daar voor wat ze daar doen .
merk ik mischien wat jaloezie naar de thaise dames toe ?
maar gelukkig behoor ik niet bij die 40 + pedofielen en vernederaars maar laat mij maar tijdens mijn verblijf mijn engel vertroetelen met wat ze niet kan permiteren en daar moet ik niks voor in de plaats voor krijgen wat jij mischien denkt .
de vertroetelaar
paratroopers never die ! they only fly away

franky
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 22
Lid geworden op: donderdag 07 juli 2005, 11:20

#13 Bericht door franky » donderdag 08 september 2005, 17:17

sala schreef:
Sla is effe de krant open hoeveel pedofilie er is in de wereld en ze komen allemaal uit westerse landen.
Yeah right, mag ik hier ff hartelijk om lachen? Dus pedofilie is voorbehouden aan westerse mannen? Trouwens, waarom moet dit onderwerp hier aangehaald worden? In plaats van iemand (indirect) voor een pedofiel of vrouwenvernederaar uit te maken kun je ook op een normale manier vertellen dat dit niet het forum is voor dit soort vragen.

Hoe kom je erbij dat iedereen hier 40+ en getrouwd is? Volgens mij sta je wel erg snel klaar met je (voor)oordelen over iets of iemand die je nauwelijks kent.

Bart
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 346
Lid geworden op: zondag 03 april 2005, 15:53
Locatie: Zeeland/Chiangmai

#14 Bericht door Bart » donderdag 08 september 2005, 18:47

Nou Franky ik vind dit toch een normale vraag hoor! Thailand is om vele dingen beroemd en berucht! En Sala mag ik je er op attenderen dat Thaise vrouwen het gewoon erg graag doen.....valt onder de noemer "Sanuk"
Als je jezelf wat meer verdiept in de Thaise samenleving zul je zien dat de "westerse man" maar het topje van de ijsberg bewandeld! Wat de traditionele massage betreft; vaak genoeg ondervonden dat er tijdens de traditionele massage sexuele handelingen worden aangeboden! Soms ook gratis en voor niets! Ze zijn ook meestal niet beroerd om de "westerse" vrouw op de erogene plaatsen te masseren!! Wat de topic betreft; je hoeft er niet naar op zoek, wanneer je er voor open staat overkomt het je gewoon!!!

franky
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 22
Lid geworden op: donderdag 07 juli 2005, 11:20

#15 Bericht door franky » donderdag 08 september 2005, 20:00

Bart, ik zeg toch in grote delen toch hetzelfde dan jij? Lees mijn reactie nog eens. De stelling van Sala dat alleen westerse mannen zich aan pedofilie bezondigen slaat helemaal nergens op. Waarom moet dit onderwerp (pedofilie) hier weer aangehaald worden? Dat bedoelde ik te zeggen. Heeft helemaal niets met de vraag van OP te maken.

Mijn oren gaan ook echt niet wapperen van zo'n vraag over massage met extra's of de barscene daar. Ik vind wel dat je dit beter op een ander forum kan doen met leden die hier meer voor openstaan. Daar wordt je dan tenminste "geflamed" door mensen met hun meningen die zoals in Sala's geval kant noch wal raken.
Ik heb natuurlijk wel begrip voor Sala's mening, maar haar argumenten slaan in dit topic nergens op.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”