priveclubs in thailand

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
sala
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 43
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 22:57

#16 Bericht door sala » donderdag 08 september 2005, 23:17

Ok, ik neem dat van de pedofielen terug. Had inderdaad niet zoveel hiermee te maken. Alhoewel je bestwel weet waar ik op doel. Vooral in die regio.

En met vernederen bedoel ik gebruik of misbruik van het meisje te nemen. Dat is ook hier zo, maar zeker in Thailand is dat beschamend. Als de topicstarter naar een hoer in Nederland vroeg zou ik het alleen zielig vinden maar heb ik er wel begrijp voor. Hier gaat het om Thailand. En je weet best hoe de situatie daar is. Sommige meisjes daar hebben geen keus, sommige worden gedwongen. De glimlach op hun gezichten zeggen helemaal niets. Ik vind dat jullie wel respect mogen hebben voor mensen. Dat je voor 1/10000000 van je maandsalaris de nacht van je leven kunt krijgen, betekent niet dat je andere mensen pijn mee kunt doen. Ik hoef je echt niet niet te vertellen over de situatie in vooral de Oostblok landen en Zuid-Oost Azie.

Dat van 40+ jaar daar bedoel ik niet iets speciek mee. En dat is ook geen vooroordeel. De meeste hier zijn ook van middelbare leeftijden (niets mis mee!!) zoals ik in een eerdere topic hier op deze forum las.

Gast

#17 Bericht door Gast » vrijdag 09 september 2005, 06:16

Jongens jongens (mannen mannen) kom op! Doe niet zo naief en zoek niet zoveel excuses..de thaise vrouwen vinden het gewoon lekker om te doen? Laat me alsjeblieft niet lachen, wat een onzinnige opmerking.
Thaise vrouwen willen geen sex heren, maar de rest dat volgt, lekkere etentjes, misschien wel een hotelovernachting en wie weet wel eens richting europa of anders een maandelijkse donatie.
En nee jullie zijn dan misschien geen pedofielen( al vraag ik me af of ze altijd 18+ zijn...ze lijken al snel wat ouder en schijnen ook erg goed te kunnen liegen..) maar natuurlijk is het lekker makkelijk voor jullie om daar wat vrouwen te 'nemen'.Moeite hoef je er inderdaad niet voor te doen. Wel opvallend ook dat het altijd dezelfde tyoes zijn die je daar met zo'n grietje/vrouw lopen.. sorry, maar ik heb echt geen respect voor deze praktijken. Ik zou zeggen: probeer dit in Nederland ook eens...nee helaas, dat zal niet snel lukken..
'Succes' verder enne..waarom emigreren jullie eigenlijk niet naar dat Paradijs?

Gast

#18 Bericht door Gast » vrijdag 09 september 2005, 08:25

Thaise vrouwen willen geen sex heren, maar de rest dat volgt, lekkere etentjes, misschien wel een hotelovernachting en wie weet wel eens richting europa of anders een maandelijkse donatie.

Ik schat de Thaise/Oosterse vrouw toch wat hoger in!

Wel opvallend ook dat het altijd dezelfde tyoes zijn die je daar met zo'n grietje/vrouw lopen.. sorry, maar ik heb echt geen respect voor deze praktijken. Ik zou zeggen: probeer dit in Nederland ook eens...nee helaas, dat zal niet snel lukken..

Types die niet de "Travolta/Niro" looks hebben? Is het verplicht of zo om een dito landgenote te daten? Soort bij soort?

Succes' verder enne..waarom emigreren jullie eigenlijk niet naar dat Paradijs?

Waarom wel/waarom niet? Staat veel over onder de topic emigreren/immigreren!

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#19 Bericht door dirk » vrijdag 09 september 2005, 09:51

Zeker een leuke ervaring gehad?
Kom eens kijken op de Keileweg in Rotterdam wat je daar allemaal ziet!
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Gast

#20 Bericht door Gast » zaterdag 10 september 2005, 17:56

Als je dan naar een echte "prive club" wil moet je naast de Bufflo Bar zijn vroeger heette die zaak: de Cave maar tegenwoordig heet die zaak anders volgens mij
Misschien is dat iets voor je
gr
jaapj

Willeke
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 41
Lid geworden op: vrijdag 08 juli 2005, 13:09

#21 Bericht door Willeke » zaterdag 10 september 2005, 21:06

Ik ga hier geen oordeel over vellen, maar het moet me wel van het hart dat de meisjes/vrouwen die in het seksuele circuit zijn beland dit echt niet voor hun plezier doen.
Dat ze "hard" worden en zoals sommige zeggen proberen geld uit iemands zak te kloppen door fantasieverhalen kan ik heel goed begrijpen.
(Van mij mogen ze!!!.... oeps, toch een beetje een ordeel?)

Gast

#22 Bericht door Gast » zaterdag 10 september 2005, 21:27

Ik werk ook niet voor m'n plezier :(

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#23 Bericht door khonkaen » zondag 11 september 2005, 00:18

je snapt het niet erg ,sala ... geeft niet omdat je een tuinhuisje bent ..

de thai hebben hun trots..
een thaise prostituee, wil wel betaald worden , maar daar een goede prestatie voor leveren ..

en dan al die onzinverhalen over misbruik maken van de situatie of armoede .. thaise vrouwen zijn sterk , niemand kan haar tegen haar wil bepotelen of de prostitutie inkrijgen ...
en het is maar een relatief klein gedeelte , die voor de makkelijke manier kiest om aan geld te komen .... soms zelfs veel geld .. veel barvrouwen bezitten halve dorpen..
dus laat je niks wijsmaken ..



willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

sala
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 43
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 22:57

#24 Bericht door sala » zondag 11 september 2005, 00:27

wtf is een tuinhuisje???

Bart
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 346
Lid geworden op: zondag 03 april 2005, 15:53
Locatie: Zeeland/Chiangmai

#25 Bericht door Bart » zondag 11 september 2005, 09:13

Een aantal dingen worden door elkaar gehaald. De dames die in het "toeristische" nachtleven werkzaam zijn doen dit puur uit gemakzucht en om een hoop geld te verdienen! O.a. als doel huizen te kopen autos en andere luxe zoals zoals dure kleding maar ook "neusje versmallen en borstjes vergroten" Vaak spelen de ouders de vermoorde onschuld en doen ze of ze niet weten wat hun dochters/zonen doen! Vaak kunnen deze dames de weelde niet dragen en raken aan de drank/drugs...gaan gokken! Toeristen laten zich graag door deze dames entertainen en de laatste jaren zie je ook een toename van"westerse" vrouwen die van hun diensten gebruik maken...
Maar ook bestaat er een echte "zwarte" plek in de Thaise samenleving: hier worden meisjes/jongens...kinderen wel gedwongen en zelfs verkocht om geld op deze manier te verdienen! De origine vaak Burma/China/Laos en bergvolkeren uit het noorden van Thailand. Deze vreselijke en mensonterende wantoestanden vinden nog op grote schaal plaats in "ons" mooie Thailand.... dit speelt zich af op plaatsen waar de "toerist" geen weet van heeft en dit ook zelden of nooit zal meemaken! De huidige regering doet er wel wat aan maar ik twijfel of ze er genoeg aan doen(corruptie) Lees het boek Akha Journal eens....de Thaise politie ontwricht de gezinnen van de bergvolkeren door de vader te vermoorden en vervolgens de dochters te exploiteren die ook geen keus meer hebben want de broodwinner is er niet meer! Zonder paspoort zijn zij een speelbal voor dit geteisem!!

Ik vind dus dat er wel degelijk verschil in zit!

peter1961
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 18
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 14:11
Contacteer:

ALLES

#26 Bericht door peter1961 » donderdag 15 september 2005, 08:12

Helemaal mee eens.
Ik noem die dames ook geen hoeren, ze doen het allemaal voor extra geld om er van rond te kunnen komen.
Alles is mogelijk in vooral BKK dat wel.
Free-Lance, trio, etc.
Maar svp respecteer deze dames altijd.
Over het algemeen zijn ze heel vriendelijk, en doen ze alsof ze je vriendin zijn, echt grote klasse.
Dus ga eens uit eten, of wat drinken of naar de bioscoop.
Het kost ook bijna niks.
Het zijn ook mensen van vlees en bloed zoals wij allemaal.

mvg Peter

René
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 75
Lid geworden op: dinsdag 19 april 2005, 01:09
Locatie: Aalsmeer

Overleven

#27 Bericht door René » donderdag 22 september 2005, 15:59

ting dong Eddy schreef:nu heb je mij aan mijn gevoelige snaar geraakt sala :x
90% van die vrouwen doen die job om te kunnen overleven dus ik noem hun geen hoeren .
hier liggen ze met de benen open voor het plezier en de luxe .
voor straf de ganse week geen chips en cola .
Eddy
vrijwillig of onder dwang, voor 90% is het een zaak om te overleven voor hun zelf en hun familie.
In het thais heten ze phouyng ha kin, wat letterlijk 'zij die eten zoeken' betekent. Daarom moet je ze geen hoeren noemen, een beetje respect is op zijn plaats.

peter1961
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 18
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 14:11
Contacteer:

helemaal mee eens

#28 Bericht door peter1961 » donderdag 22 september 2005, 16:51

Helemaal mee eens Rene.
Mensen die zich eens wat beter zouden verdiepen in de situatie, die weten wel beter.
Dus niet de gewone toerist die een keertje naar Thailand gaat.
Het is gewoon pure noodzaak dat het gebeurd.
En dat heeft natuurlijk ook te maken met het Budhisme.
De dames doen nu eenmaal alles voor hun familie om een goede dag in hun leven te hebben, wat te eten, en geven hun ouders of familie geld, en willen graag dat hun kinderen naar een goede school kunnen.
RESPECT is heel belangrijk.
Ik kan begrijpen dat er mensen anders over denken dat wel.
Want er zijn er genoeg die de kluit belazeren, en dan kan ik me voorstellen dat je er heel anders over denkt.
Maar het draait allemaal om geld en familie en kunnen rondkomen.
Ze doen het echt niet voor hun plezier. Uitzonderingen daargelaten.
mvg Peter

han
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 25
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:51

#29 Bericht door han » dinsdag 27 september 2005, 19:13

Juist en dan moet jij daar misbruik van maken? Omdat ze in een kansloze positie zitten? Kan je net zo goed gewoon geld doneren aan fondsen of direct bij hun zonder hun daarna nog effe te vernederen. Sla is effe de krant open hoeveel pedofilie er is in de wereld en ze komen allemaal uit westerse landen. .
Nou sala jij hebt wel kennis van zaken hoor!!!

In de krant lees je inderdaad over de pedofilie gepleegd door westerse mannen en vrouwen,in de meer serieuse artikelen en dan moet je denken aan NGO organisaties dan gaat het amper over de westerling.
Grootschallige pedofielie word gepleegd door het Chinese en Afrikaanse ras en dan nog vooral door de zogenaamde bovenklasse,kinderen worden bewust verkocht om in de prostitutie te worden opgenomen en leveren als maagd de hoogste prijs op om vervolgens steeds in waarde te dalen,een meisje van 20 is niets waard en werkt zo goed als voor niets.
In elk dorp in Thailand is een bordeel of worden Thaise meisje door hun familie verhuurt aan lokale mannen.
Trouwens sommige meisjes worden met loze beloftes gelokt en daarna misbruikt en ze kunnen meestal niet weg
Ben je eigenlijk wel eens in Thailand geweest?
Zien die meisjes er nu echt zo weerloos uit??


PS
En met vernederen bedoel ik gebruik of misbruik van het meisje te nemen. Dat is ook hier zo, maar zeker in Thailand is dat beschamend. Als de topicstarter naar een hoer in Nederland vroeg zou ik het alleen zielig vinden maar heb ik er wel begrijp voor. Hier gaat het om Thailand. En je weet best hoe de situatie daar is. Sommige meisjes daar hebben geen keus, sommige worden gedwongen. De glimlach op hun gezichten zeggen helemaal niets.
Hoeveel hoeren denk je dat er in Nederland zouden lopen als er geen uitkeringen en goede sociale voorzieningen waren ?
Hoeveel Nederlandse vrouwen zien een verhouding als een financiele zekerheid ??
Ik begrijp best welke kant je op wilt maar je hakt met een botte bijl :D :D

bonkie

Pedofiel

#30 Bericht door bonkie » woensdag 26 oktober 2005, 07:40

Zo mag ik mijn Han graag zien en Sala nog wat cijfer materiaal
Nr 1 op de lijst met kindermisbruik is jaja Amerika
N2 op de lijst India
N3 Afrika
Ons geliefde Thailand is pas vijfde op deze gruwel lijst BTW gelukkig getrouwd en geen behoefte aan een lady maar beter zo dan in de duisternis Deze vrouwen zijn alles maar dan ook alles behalve hulpeloos
dat zijn een hoop mannen die met de spermatosen nog in hun ogen weer een huisje kopen op haar naam of meebetalen aan de begrafenis voor een familielid dat voor de 8e keer die maand is overleden Lezen, overleggen misschien discusieeren en dan een mening vormen sala
suc6

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”