van thailand naar sri lanka

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
debbie

van thailand naar sri lanka

#1 Bericht door debbie » woensdag 24 augustus 2005, 17:20

Ik ben op zoek naar prijzen en vluchten van thailand naar sri lanka, of andersom..

wie kan mij aan een internet zite helpen?

het liefst zo goedkoop mogelijk.

alvast bedankt

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#2 Bericht door dirk » woensdag 24 augustus 2005, 18:46

Air Lanka lijkt me wel een bezoek waard:
http://www.srilankan.aero/
http://www.thaiairways.com/
http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/index.jsp etc...
Praktisch iedere vliegtuigmij komt wel eens op Sri Lanka en zal ook wel eens een vlucht hebben naar Thailand vv.
Probeer eens de bekende reisagenten in den lande de website te bekijken of te bellen/emailen.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

pong

een beetje optimisties

#3 Bericht door pong » zondag 28 augustus 2005, 05:22

ENKEL de nationale airls, dus Airlanka and Thai vliegen direct, SQ natuurlijk met change in SIN. Al die andere zeker niet (ja, kan wel, met KLM: AMS overstappen, en dus dubbel betalen)
waarom schreef je niet single of return?
dit soort tix koop je het best bij een/elk Thais travel-agent, je kan een idee van prijzen krijgen op websites als
thaifly.com ; saveflights.co.th

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#4 Bericht door dirk » zaterdag 03 september 2005, 19:26

Aanbieding in Bangkok met Cathy Pacific: enkel 8.500 Baht, retour 11.000 Baht. Geen idee hoe lang de aanbieding geldig is.
http://www.bluenwhite.com/bnw/airline_asia.asp
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

debbie

#5 Bericht door debbie » woensdag 12 oktober 2005, 16:58

wie heeft er al eens een ticket bij het bovenstaande hier boven mijn berichtje van bleu een ticket geboekt.. ik wil namelijk graag dat ticket maar is het veilig dat via internet zo te boeken???

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#6 Bericht door dirk » woensdag 12 oktober 2005, 18:43

debbie schreef:wie heeft er al eens een ticket bij het bovenstaande hier boven mijn berichtje van bleu een ticket geboekt.. ik wil namelijk graag dat ticket maar is het veilig dat via internet zo te boeken???
Zelfs in Nederland is het niet zeker of je een ticket krijgt. Bedrijf kan ook failliet gaan.
Er zijn ook oplichters aan het werk in Nederland. En ik neem aan in Thailand ook.
Ik heb geen idee of "Blue and white travelcenter" te vertrouwen is.
Boek de ticket als je Bangkok ben.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

debbie

#7 Bericht door debbie » donderdag 13 oktober 2005, 07:07

normaal zou ik dat doen, maar aangezien ik nu vanuit nl 5 januarie vlieg op bangkok, de 6e aankom en de 8e alweer in sri lanka moet zijn vroeg in de ocvhtend omdat ik daar iemand ontmoed, kan ik het risico niet zo goed nemen om daar pas te boeken en bv geen vlucht op die dag te krijkgen.

henkypenky

bangkok en colombo

#8 Bericht door henkypenky » donderdag 13 oktober 2005, 12:58

debbie schreef:normaal zou ik dat doen, maar aangezien ik nu vanuit nl 5 januarie vlieg op bangkok, de 6e aankom en de 8e alweer in sri lanka moet zijn vroeg in de ocvhtend omdat ik daar iemand ontmoed, kan ik het risico niet zo goed nemen om daar pas te boeken en bv geen vlucht op die dag te krijkgen.
ben de afgelopen jaren al een paar keer heen en terug gevlogen en steeds ( ook in januari ) tussen de 9.000 en 11.000 baht betaald met sri-lankan of thai . ik vraag me wel af waarom je heen en weer wilt vliegen want je kunt net zo goed een rond-vlucht amsterdam - colombo - bangkok - amsterdam boeken , dan voorkom je meteen heen en weervliegen en bespaar je die tussenovernachtingen in bangkok . met de maatschappij emirates bijvoorbeeld want die vliegen op beide bestemmingen en ook tussen de twee . zal in het totaal zeker niet meer kosten lijkt mij . maar je zult je reden wel hebben neem ik aan .
bij a-new-travel in bangkok kun je volgens mij bijvoorbeeld ook de plaatsen in het vliegtuig reserveren en bij aankomst het ticket kopen . je zou eens moeten mailen daarvoor . vertrouwen doe ik een reisbureau in thailand net zo goed als in nederland trouwens en failliet gaan die groten zeker niet :-)

Gast

#9 Bericht door Gast » maandag 24 oktober 2005, 08:45

is daar ook een site van want kan er zo even 1,2,3 niet god iets over vinden. de goedkoopste prijs die ik tot nu toe heb gezien is 360 euro,w at ik al veel geld vind.

Het probleem is dat ik het er niet op kan wagen om daar een ticket te boeken als ik maar 1 dag speling heb. Dus zou het mooi zijn als ik ene ticket kan boeken nu vanuit nl via een thais buro bv.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”