vliegen naar Cambodja

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Nina

vliegen naar Cambodja

#1 Bericht door Nina » woensdag 17 augustus 2005, 10:47

Hallo,

Ik ben benieuwd of er vluchten zijn van Chiang Mai naar Cambodja. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Nina

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#2 Bericht door Jantra » woensdag 17 augustus 2005, 12:05

Nina, mail Hans Deckers ff via http://www.crossroadstravel.com hij kan goedkoper tickets boeken omdat hij een reisorganisatie heeft. Groot voordeel bij hem t.o.v. de rest is dat hij er niet al te veel boven op zet waardoor het voor jou ook goedkoop blijft.

Groeten

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#3 Bericht door Jantra » woensdag 17 augustus 2005, 12:06


Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#4 Bericht door dirk » woensdag 17 augustus 2005, 14:07

Vanuit Chiang Mai zijn er geen directe vluchten naar Cambodja.
Je vliegt via Bangkok waar je moet overstappen op een andere vlucht.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#5 Bericht door Okie » woensdag 17 augustus 2005, 14:19

Van af Chiang Mai zoals eerder vermeld geen vluchten naar Cambo, via Bangkok met Bankok airways vlieg je naar Siem Raep.

Okie.

Hmmm hoeveel commisie zou Jantra krijgen van die Hans, dat worden dure tickets, 55555. Ticket prijzen in Thailand zijn zo goed als overal dezelfde prijs. Bij de meeste prijs vechters kan je alleen online of rechtstreeks op hun kantoor boeken, meestal niet bij een reis buro.

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#6 Bericht door dirk » woensdag 17 augustus 2005, 14:25

Okie schreef:
Hmmm hoeveel commisie zou Jantra krijgen van die Hans, dat worden dure tickets, 55555. Ticket prijzen in Thailand zijn zo goed als overal dezelfde prijs. Bij de meeste prijs vechters kan je alleen online of rechtstreeks op hun kantoor boeken, meestal niet bij een reis buro.
Mijn idee, in een ander topic nog gezegd dat Airasia een actie heeft van 799 Baht naar diverse bestemmingen in Thailand.
Benieuwd wat die ome Hans voor die vluchten vraagt.
Regelmatig kijken op internet kan je veel voordeel geven. En dan zal er een vlucht volgeboekt zijn, een uurtje later gaat er weer een vlucht.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

rocopi
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 141
Lid geworden op: zondag 08 mei 2005, 14:40
Locatie: Rotterdam

#7 Bericht door rocopi » woensdag 17 augustus 2005, 15:52

Jantra, GRATIS VAKANTIE IN THAILAND? :D 8)
Altijd Vrolijk

Nina

#8 Bericht door Nina » donderdag 18 augustus 2005, 08:13

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben zeker niet van plan om mijn vluchten via een of ander reisbureau te regelen. Ik doe het altijd rechtstreeks en dat bevaalt me prima.

Ik heb nog een vraagje. Zijn er misschien vluchten van Trat naar Ko Samui of een ander eiland? Of moet ik dan weer via Bangkok?

Nina

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#9 Bericht door dirk » donderdag 18 augustus 2005, 10:00

Vanaf Trat zijn geen directe vluchten naar de eilanden in het zuiden.
Je zal toch via Bangkok moeten.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#10 Bericht door Jantra » donderdag 18 augustus 2005, 10:12

Wij hebben gewoon een hele leuke tijd bij Hans gehad. Wat betreft Airasia klopt dat wel, die zijn echt spot goedkoop. BKK airways en de Thai bijv. niet echt. Je hoeft niet bij hem te informeren, maar waarom niet. Het is 1 mailtje en wie weet levert het je wat op.

Om nog ff dit misverstand recht te zetten. Het enige wat wij bij Hans hebben gedaan is geslapen en gegeten, dus zelf niet eens wat geboekt. Wij waren voor de derde keer in Thailand en weten dus ondertussen hoe het werkt. Echter voor degene die voor de eerste keer naar Thailand gaan kan het prettig zijn om wat te laten regelen, terwijl je toch alle vrijheid hebt van het zelfstandig reizen.

Ook Manuel zijn spa en de fietstocht van André kan ik overigens van harte aanbevelen, beide in BKK.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”