Khao Sok National Park

Alles over bloemetjes, beestjes en plantjes.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Pim
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 69
Lid geworden op: maandag 25 april 2005, 17:33
Locatie: Roermond
Contacteer:

Khao Sok National Park

#1 Bericht door Pim » maandag 25 juli 2005, 11:39

In augustus ga ik richting zuidoost Thailand (eilanden etc.), maar wil eigenlijk ook graag een aantal dagen doorbrengen in Khao Sok National Park.
Waar ligt het park precies? Is het vanaf Surat Thani snel te bereiken. Of ligt het meer aan de west kant.
En kun je er ter plekke een trekking/overnachting regelen??

alvast bedankt! :D

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#2 Bericht door khonkaen » maandag 25 juli 2005, 14:44

google khao sok national park

en je hebt alle mogelijke info



willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Sander
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: zaterdag 16 juli 2005, 13:04

#3 Bericht door Sander » maandag 25 juli 2005, 21:27

khonkaen schreef:google khao sok national park

en je hebt alle mogelijke info
willem, nederthai
Willem, geen aanval ofzo, maar als op elke vraag zo'n antwoord zou volgen, kan dit forum beter worden opgedoekt. De toegevoegde waarde zit juist in de bundeling van de hier aangeboden informatie als je het mij vraagt, zoeken op google kunnen we allemaal.

Martijn J
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 06 mei 2005, 10:24

#4 Bericht door Martijn J » dinsdag 26 juli 2005, 07:52

Ben ik niet helemaal met je eens. Hij kan toch beter zelf eerst op google kijken in plaats van dat iemand hier dat voor hem doet. Vervolgens kunnen vragen die resteren vanzelfsprekend hier gesteld worden.

Pim
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 69
Lid geworden op: maandag 25 april 2005, 17:33
Locatie: Roermond
Contacteer:

#5 Bericht door Pim » dinsdag 26 juli 2005, 09:47

Martijn J schreef:Ben ik niet helemaal met je eens. Hij kan toch beter zelf eerst op google kijken in plaats van dat iemand hier dat voor hem doet. Vervolgens kunnen vragen die resteren vanzelfsprekend hier gesteld worden.
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar persoonlijke ervaringen over dit park. Natuurlijk kan ik googelen en duizende pagina's over dit park vinden. Maar ben meer op zoek naar of mensen dit de moeie waard vinden. Is het park top of is het een flop.... 8) . Persoonlijke verhalen hecht ik meer waarde aan, dan aan een flashie website met mooie gefotoshopte foto's :D:D

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#6 Bericht door khonkaen » dinsdag 26 juli 2005, 10:27

ik dacht dat je niet zo slim was , omdat je suratthani zuidoost thailand noemt..





willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Pim
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 69
Lid geworden op: maandag 25 april 2005, 17:33
Locatie: Roermond
Contacteer:

#7 Bericht door Pim » dinsdag 26 juli 2005, 18:05

khonkaen schreef:ik dacht dat je niet zo slim was , omdat je suratthani zuidoost thailand noemt..
willem, nederthai
oké sorry, zuid-brabant ook goed??? :? :wink:

Gast

#8 Bericht door Gast » vrijdag 12 augustus 2005, 11:15

Khao Sok is een eitje om te bereiken. Gewoon vanaf Surat Thani een bus nemen en aan de chauffeur vragen om even bij Khao Sok te stoppen. Check de Lonely Planet voor accomodaties (ik heb er een hele leuke gehad met een boomut!)

Wij gaan morgen weer naar Thailand en ik vroeg me af of Khao Sok wel te doen is nu in het natte seizoen of dat het een grote polonaise van bloedzuigers is?

tolletje
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: vrijdag 12 augustus 2005, 11:12

#9 Bericht door tolletje » vrijdag 12 augustus 2005, 11:19

die Gast was ik.......

FCnieuwbouwwijkzuid
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 55
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 16:54
Locatie: Ugchelen

polonaise

#10 Bericht door FCnieuwbouwwijkzuid » maandag 10 juli 2006, 22:22

misschien als ze Ander Hazes draaien ;)

misschien kan jij het ons nu vertellen, omdat ik denk dat jij 11 maanden na jou posing vast al wel bent geweest....
Travel for more knowledge

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: polonaise

#11 Bericht door Ben » woensdag 26 juli 2006, 10:26

FCnieuwbouwwijkzuid schreef:misschien als ze Ander Hazes draaien ;)

misschien kan jij het ons nu vertellen, omdat ik denk dat jij 11 maanden na jou posing vast al wel bent geweest....
Andre Hazes / Khao Sok . slechte combinatie

Andre Hazes / Pattaya, al wat beter meer fans met matje :oops: :lol:

ponit blank
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 24
Lid geworden op: zondag 20 augustus 2006, 09:12

#12 Bericht door ponit blank » zaterdag 02 september 2006, 09:54

Ben vorig jaar met de trein naar Pak Chong gegaan ,op het station stonden div mannetjes van guesthouses ,ook die van GreenLeaf Guesthouse (aanbevolen door de LP) met een jeep naar het greenleave guest house (30 min met de jeep),het is erg basic maar wel schoon en een eigen douche en toilet en goed eten .

Ze bieden een tour aan voor 2 dagen incl een dag naar Khao yai maar meerdere dagen kan ook ,weet niet de prijs meer maar een losse overnachting was 200 Bth.

Vondt het zelf wat tegen vallen maar komt ook omdat we erg weinig dieren hebben gezien ,dan zal je toc hlanger moeten blijven om dieper het park in te gaan ,het bezoek aan div watervallen was wel erg mooi.


OOk kan je bij de ingang van het park overnachten voor weinig maar wel met meerdere op eeen zaal .

Willem

Gast

#13 Bericht door Gast » zondag 03 september 2006, 09:57

Haai!

Ben van de zomer in Kao Sok geweest en heb er nu al heimwee naar! Was echt helemaal super! geen massa's toeristen, je kunt kiezen uit 2 restaurantjes en er is een supermarktje..
Heb overnacht in River Lodge, met uitzicht op de rivier en aapjes op het balkon.
We hebben een meerdaagse excursie gedaan naar het meer waar we sliepen in vlothutjes opt water, geboekt bij het info centre opt park.
Ook de grot doen!! Is echt een ervaring, alleen af te raden als je slecht ter been bent of niet kunt zwemmen haha!!

Heel veel plezier!!

agnes

#14 Bericht door agnes » woensdag 06 september 2006, 11:06

zeker doen, wij vonden het prachtig! Er is een nieuw hotel geopend dit voorjaar en vanuit dit hotel kun je een boottocht organiseren, beslist doen.

Agnes

Plaats reactie

Terug naar “Natuur”