Hotels samui

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Manos
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 217
Lid geworden op: dinsdag 05 juli 2005, 11:55

Hotels samui

#1 Bericht door Manos » maandag 18 juli 2005, 13:19

Vrienden zijn net aangekomen op Samui en hebbe in weekender resort en betalen 2300 bacht per nacht, weet nog niet wat voor kamer ze hebben maar via internet betaal je de allerduurste bungalow 2100 bacht. Dus als ze een middenklasse kamer hebben betalen ze vlug 500 a 700 bacht meer.
Wij komen volgende week ook daarlangs en gaan dit proberen via internet.
Nu is de vraag kan ik terplaatse , aangezien we verdertrekken vanuit een internetcafe een beetje verderop gelegen leuke hotelkamer boeken( vooraf eens gaan keurenen) hoe kan je aan de print geraken die ze je zenden ter bevestiging.
Heb vorige jaren ondervonden dat ze der een lap durven op geven als je zomaar binnenwandelde.

Graag enige tips .

Petra
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: maandag 13 juni 2005, 16:32

#2 Bericht door Petra » maandag 18 juli 2005, 17:57

Manos, wat betreft de print van de bevestiging: ik neem aan dat je wel iets als een hotmail adres hebt, wat je overal kunt lezen (en versturen). In de meeste internetcafe's is ook wel een printer aanwezig, en kun je het vanuit je hotmail printen.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan! http://www.langevakantie.nl

Manos
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 217
Lid geworden op: dinsdag 05 juli 2005, 11:55

#3 Bericht door Manos » dinsdag 19 juli 2005, 07:02

Hallo Petra, aan de pc in die internettoestanden zit geen printer aan maar daar vinden we wel wat op er is altijd wel een pc aanwezig met printer van de uitbater dus dat zou gaan en een hotmail zal ook wel lukken.
Maar nu is de vraag kan je een dag op voorhand boeken of moet er via internet meerdere dagen tussenzitten ? .
Momenteel betalen ze 2100 bacht en die kost via internet 1590 bacht en ze gaan nu op zoek naar iets anders voor de komende dagen we zien wel en anders boeken we onze kamer van hieruit.
Alvast bedankt voor de info, zaterdag zijn we weg :D :D

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#4 Bericht door Jantra » dinsdag 19 juli 2005, 07:52

Manos, hebben je vrienden geprobeerd om af te dingen??? Zo te horen niet, dat is wel iets wat je in Thailand overal en altijd moet doen!!!!
Ik zou als ik jullie was de eigenaar confronteren met de site en als er nog kamers vrij zijn zou je eventueel ter plaatse via internet kunnen boeken.

Heb zelf in Ned. een tijdje in een hotel gewerkt en daar was het idd zo dat via intrnet boeken goedkoper was. Het gebeurde weleens dat wij dat voor gasten deden die van tevoren op de site hadden gekeken.... Rare manier van werken, maar ze gaan ervan uit dat een walk inn snel een slaapplaats nodig heeft en dat ze daarom dus meer kunnen vragen. :oops:

Manos
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 217
Lid geworden op: dinsdag 05 juli 2005, 11:55

#5 Bericht door Manos » dinsdag 19 juli 2005, 08:23

Hallo Jantra, heb zopas vernomen dat ze morgen weggaan naar een ander hotel en dit hebben ze zelfs 100 bacht goedkoper dan op internet.
Dus we gaan daar voor een dag of drie heen en dan gaan we verder Ko Panang ,Ko Tao en dan weten we nog niet maar gaan op voorhand iets leuk zoeken via internet voor een nacht en dan terplaatse wat gaan bekijken .

Groenten

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#6 Bericht door Jantra » dinsdag 19 juli 2005, 08:48

Goed gedaan dan. Veel plezier, wij gaan volgende week weer, kan haast niet w88!!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”