Alleen naar Thailand?

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#16 Bericht door dirk » zaterdag 22 oktober 2005, 17:32

Nou heb ik vroeger gewerkt in Saoedie Arabie, alle vrouwen lopen gesluierd. Dacht je dat daar geen aanrandingen en verkrachting plaats vinden?
Procentueel gebeurd het daar ongeveer evenveel als ergens anders. Hoge straffen of niet. Aanleiding geven of niet.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

jaapj

#17 Bericht door jaapj » zaterdag 22 oktober 2005, 19:22

Volgens mij is het belangrijkste geen goud of dure horloges dragen en geen geld laten zien!
En dan gaat alles goed
fijne vakantie
gr
jaapj

Emanuel
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 264
Lid geworden op: donderdag 03 november 2005, 13:27
Locatie: Bangkok/Hua Hin

#18 Bericht door Emanuel » maandag 07 november 2005, 16:30

Ach overall gebeurt wel wat. Ik denk niet dat je daar veel meer kans loopt op een misdrijf dan ergens anders.
Je kan zeggen dat het aan korte rokjes ligt, maar dat is inderdaad geen vrijbrief. In sommige gebieden zijn ze dat alleen minder gewend en zetten ze gelijk een stempel.
Pas je gewoon aan aan waar je bent en het komt meestal allemaal wel goed. Blijf dus wel onthouden dat je een gast bent. Jij moet je aanpassen aan Thailand, Thailand niet aan jou.
Heb respect voor anderen en de meeste anderen hebben respect voor jou. Als je in Nederland niet met een hotpants door een steegje loopt doe dat dan ook daar niet.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”