kookles

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
veras

kookles

#1 Bericht door veras » zondag 15 mei 2005, 16:05

Beste Thailandgangers,

Ik ga in augustus een maand naar Thailand. Ik ben kok van beroep en wil graag goede kookles nemen daar. heeft er iemand een suggestie voor een goede kookschool. Ik denk dat we een groot deel van de tijd in het noorden zullen doorbrengen.

Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: kookles

#2 Bericht door Edje » zondag 15 mei 2005, 17:40

veras schreef:Beste Thailandgangers,

Ik ga in augustus een maand naar Thailand. Ik ben kok van beroep en wil graag goede kookles nemen daar. heeft er iemand een suggestie voor een goede kookschool. Ik denk dat we een groot deel van de tijd in het noorden zullen doorbrengen.

Alvast bedankt
Als je snel bent leer je het nog voor augustus. Mijn eigen vrouw is nl een zeer goede kok, mn de Isan en Laos keuken. Ze geeft hier geregeld les aan Th . vrouwtjes die deze kunst niet machtig zijn. Er wordt ook veel besteld en dan opgehaald.
Groetjes; Edje

hansdeckers
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 25
Lid geworden op: woensdag 30 maart 2005, 16:33
Locatie: chiang mai
Contacteer:

koken chiang mai

#3 Bericht door hansdeckers » donderdag 19 mei 2005, 05:22

Er is in Chiang Mai een heel goede kookschool (Thai farm). Zij geven les op een boerderij op het platteland buiten Chiang Mai met tuin waar ze hun eigen groenten en kruiden verbouwen. Behalve dagcursussen hebben zij op speciaal verzoek cursussen voor langer (o.a. voor koks). Eventueel kan ik voor je navraag doen. Contact mij: http://www.cafecrossroadstravel.com
Hans

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”