Bimanair

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Noukie

Bimanair

#1 Bericht door Noukie » donderdag 05 mei 2005, 19:13

Hallo, ik vlieg eind juli met Biman, maar verhalen erover zijn niet super, maar goed! Iemand anders die dan ook vliegt? En zijn de verhalen echt zo erg. Mijn paspoort afgeven gaat zowiezo niet gebeuren!
Verder enorme zin om naar Thailand te gaan, gaat goed worden!

Kees2
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 15 februari 2005, 23:30

#2 Bericht door Kees2 » vrijdag 06 mei 2005, 12:17

Heel veel sterkte gewenst!

Martijn J
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 06 mei 2005, 10:24

#3 Bericht door Martijn J » vrijdag 06 mei 2005, 12:18

Jij liever dan ik.........

Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Biman

#4 Bericht door max » vrijdag 06 mei 2005, 15:21

Nouki,

Laat ik eerlijk zijn dat ik zelf niet voor Biman zou kiezen. Dit mede door zijn opstapplaats, Brussel en zijn (lange) overstap in Bangladesh.

Ik denk dat je gerust met deze maatschappij kunt vliegen. Alleen voor de prijs hoef je dan ook geen 4 sterren menu tijdens je vlucht te verwachten.

Ik denk als je de prijs-kwaliteit verhouding gaat bekijken dat het prima is.
Daar komt dan ook nog eens bij dat Biman al jaren vliegt op België, dit in tegenstelling voor bijvoorbeeld Phuket Air op Nederland...

Je vlucht is ook een onderdeel van de vakantie is. Een vervelende vlucht verpest de eeste helft van de vakantie om het te verwerken, en de tweede helft van de vakantie om je voor te bereiden.
Zeker op een dergelijke afstand is een stukje comfort niet vervelend.

Max

Martijn J
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 06 mei 2005, 10:24

#5 Bericht door Martijn J » vrijdag 06 mei 2005, 15:34

Het zal dan misschien wel veilig zijn, maar al die verhalen over hoe je nacht in een 'hotel' (of wat daarvoor door moet gaan) wordt opgesloten, is voor mij voldoende om € 100 - € 200 meer uit te geven.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Bimanair

#6 Bericht door Edje » vrijdag 06 mei 2005, 16:03

Noukie schreef:Hallo, ik vlieg eind juli met Biman, maar verhalen erover zijn niet super, maar goed! Iemand anders die dan ook vliegt? En zijn de verhalen echt zo erg. Mijn paspoort afgeven gaat zowiezo niet gebeuren!
Verder enorme zin om naar Thailand te gaan, gaat goed worden!
Als je een vlucht hebt met hotel??????? overnachting, ik dacht de woensdagvlucht, kom je er niet onderuit om je paspoort af te geven of je moet die +/- 14 uur op het vliegveld doorbrengen.
Groetjes; Edje

Greuf
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 241
Lid geworden op: vrijdag 15 april 2005, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

#7 Bericht door Greuf » vrijdag 06 mei 2005, 16:45

Als ik jou was zou ik voor China of Eva kiezen! Ben je bijna zeker van een goed begin van je vakantie!

Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Biman

#8 Bericht door max » vrijdag 06 mei 2005, 18:22

Als ik jou was zou ik voor China of Eva kiezen! Ben je bijna zeker van een goed begin van je vakantie!
Daar gaat het toch om! Je zou er zelfs nog voor kunnen kiezen om met de KLM te gaan...

Max

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Biman

#9 Bericht door Edje » vrijdag 06 mei 2005, 19:07

max schreef:
Als ik jou was zou ik voor China of Eva kiezen! Ben je bijna zeker van een goed begin van je vakantie!
Daar gaat het toch om! Je zou er zelfs nog voor kunnen kiezen om met de KLM te gaan...

Max
Never, dan nog liever via Frankfort met Thai Airways, mijn favoriet, maar helaas niet rechtstreeks.
Groetjes; Edje

joris

biman air

#10 Bericht door joris » zondag 08 mei 2005, 15:59

nouki waarom open je een nieuw forum over biman air zie hier beneden er is al een forum

piet

reizen naar thailand

#11 Bericht door piet » zaterdag 14 mei 2005, 12:27

Thai airways is inderdaad een van de beste maar je kunt bijna niet boeken aan een lage prijs omdat de touroperators bijna alle plaatsen opkopen

piet

Re: Bimanair

#12 Bericht door piet » maandag 23 mei 2005, 10:02

Noukie schreef:Hallo, ik vlieg eind juli met Biman, maar verhalen erover zijn niet super, maar goed! Iemand anders die dan ook vliegt? En zijn de verhalen echt zo erg. Mijn paspoort afgeven gaat zowiezo niet gebeuren!
Verder enorme zin om naar Thailand te gaan, gaat goed worden!
Laat eens iets weten nouki hoe uw reis was ben van plan om in de herfst met biman te vliegen , ik woon in belgie vertrek uit brussel en als ik een andere maatschappij neem moet ik ook ergens overstappen ,

Gast

#13 Bericht door Gast » maandag 23 mei 2005, 12:20

Weet iemand de naam van ht hotel waar je in weggestopt wordt???

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#14 Bericht door Edje » maandag 23 mei 2005, 18:42

Anonymous schreef:Weet iemand de naam van ht hotel waar je in weggestopt wordt???
Vrij vertaald; bouwval, zoals ik heb vernomen slechte bedden zonder dekens en zeer slechte sanitaire voorzieningen ( geen warm water )
Groetjes; Edje

piet

biman air

#15 Bericht door piet » dinsdag 24 mei 2005, 11:14

als je op zondag vertrekt in brussel kom je aan om 03.15 in dhaka en heb je aansluiting om 09.00 dezelfde dag dus hoef je gewoon niet te overnachten

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”