welke exursies vanuit Jomtien

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
miranda

welke exursies vanuit Jomtien

#1 Bericht door miranda » maandag 02 mei 2005, 19:24

hallo,

16 Juli vertrekken ik naar thailand voor het eerst!!! de eerst 15 dagen zijn een rondreis door noord thailand. We eindige in Jomtien. We zitten hier nog 10 dagen. Weet iemand leuke exursies vanuit Jomtien en wat moeten we zeker doen als we daar zijn, b.v disco's, bars, shows!! je komt er waarschijnlijk maar 1x toch?!

groetjes Miranda

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: welke exursies vanuit Jomtien

#2 Bericht door Edje » maandag 02 mei 2005, 20:23

miranda schreef:hallo,

16 Juli vertrekken ik naar thailand voor het eerst!!! de eerst 15 dagen zijn een rondreis door noord thailand. We eindige in Jomtien. We zitten hier nog 10 dagen. Weet iemand leuke exursies vanuit Jomtien en wat moeten we zeker doen als we daar zijn, b.v disco's, bars, shows!! je komt er waarschijnlijk maar 1x toch?!

groetjes Miranda
Zeker een dag de boot nemen naar Koh Larn, geen speedboot maar gewoon de passagiersboot , 20 bath per persoon, enkel.( kaartverkoop op de nieuwe pier) Laat je niet mislijden om de boot met glazen bodem te nemen want dat stelt geheel niks voor. Neem de eerste boot om 7 uur, vaartijd ruim 1 uur, huur een motobike en verken het eiland. Zeer goede bewegwijzering.
Dagtocht ( meerdere dagen) naar Koh Samet, dagtochtje naar 1000 million stone park met krokodillen farm, olifanten show en vooral niet vergeten: Nong Noogh, dit is een schitterend park waar alles te zien is, van bloemen tot tijgers en vergeet vooral de show niet van thaise danseresssen etc in dit park. De show van Tiffany's mag je ook niet missen. Al deze tochten zijn te boeken bii de plaatselijke reisburootjes op Jomtien Beach Road. Lekker eten in een voortreffelijke ambiance, Ruan Thai (ik hoop dat ik het goed schrijf)op second road. Prettige vakantie.
Groetjes; Edje

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”