Wat is jullie favoriete Thaise restaurant in Bangkok?

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

#31 Bericht door serpay » zondag 02 april 2006, 14:48

sukhumvit soi lasane[105] bij tiek stalletje langs de weg.t.o soi 10 met een wel heel aparte kok die s,morgens gebakken eieren met spek en brood serveerd? en hele goede thaise geregten probeer maar eens.
Alfisti rebeli

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

#32 Bericht door henkypenky » zondag 02 april 2006, 14:55

Manuel schreef:soi 4 is een van de uitgaanscentra in deze wijk met vele bars, restaurants and clubs. Dus nogal een kans om een dronken Thai of farang tegen te komen... (Beste club in Silom soi 4 is voor mij is 'Tapas'.)
tja , in die wijk misschien wel eens maar in de ' sphinx ' waar ik het dus over had lijkt me dat niet waarschijnlijk . allez , zelf tenminste nooit ervaren daar :)
sommigen ( vooral thais ) zeggen ook dat het eten er duur is , maar ik heb de prijs graag over voor een speciale gelegenheid , en de entourage is prachtig , alles proper en het personeel leuk en de service losser dan in de hotel resto's of de lemon grass bijvoorbeeld . de laatste keer ben ik bij de sphinx op oudejaarsavond na een drink op het terras met vrienden blijven hangen want je hoefde er die avond niet te reserveren ( kon zelfs niet geloof ik ) en massa-bijeenkomsten in grote hotels etc. zijn aan mij nu een keer niet besteed en ik zie me persoonlijk op oudjaarsavond ook niet bij een foodstall eten , alhoewel daar natuurlijk ook niks mis mee is , ieder zijn ding :D
live and let live !

Plaats reactie

Terug naar “Steden”