EVA Air

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Chang
Site Admin
Site Admin
Berichten: 580
Lid geworden op: dinsdag 01 februari 2005, 19:45
Contacteer:

EVA Air

#1 Bericht door Chang » zondag 06 februari 2005, 17:53

Wat zijn jullie ervaringen met EVA-Air?

Chang

Gast

Re: EVA Air

#2 Bericht door Gast » donderdag 24 februari 2005, 22:34

[quote="Chang"]Wat zijn jullie ervaringen met EVA-Air?

Goede maatschappij en snelle vluchten, laatste keer bijna 30 min. eerder in Bangkok.
Deze keer wil ik een surfplank meenemen maar dat wordt erg prijzig.
Weet iemand een goedkope manier om een surfplank mee te nemen?

sab pa rod

sab pa rod
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 59
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 22:38

Re: EVA Air

#3 Bericht door sab pa rod » vrijdag 25 februari 2005, 23:40

Heb vandaag mijn ticket omgezet van EVA naar de KLM, scheelt een behoorlijk bedrag om de surfplank mee te nemen.
Als iemand nog van plan is om een surfplank o.i.d. mee te nemen moet je dat niet via EVA doen maar bijv. KLM. Kost nu 80 euro en anders 642 euro. :)

kaar
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 40
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 10:21

6 maart

#4 Bericht door kaar » zaterdag 26 februari 2005, 08:14

Wie vliegt er ook met Eva op 6 maart?

jan
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 8
Lid geworden op: woensdag 23 februari 2005, 22:51

eva air

#5 Bericht door jan » zaterdag 05 maart 2005, 00:18

wij vliegen 6 maart maar ik hoop geen vertraging met al die sneeuw

kaar
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 40
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 10:21

vertraging

#6 Bericht door kaar » zaterdag 05 maart 2005, 07:31

Vertraging zullen we absoluut hebben, hou daar maar rekening mee. :(

Peerke
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 33
Lid geworden op: maandag 14 maart 2005, 20:55
Locatie: Langenboom
Contacteer:

#7 Bericht door Peerke » maandag 14 maart 2005, 23:23

Ik heb een paar jaar geleden met EVA gevlogen.
Toevallig hadden wij Evergreen de luxe klasse geboekt, dit was part of the deal.
En goedkoop en de beste plaatsen.
Perfect!!

frumau
Expat
Expat
Berichten: 171
Lid geworden op: donderdag 03 maart 2005, 11:47
Locatie: Moo-Ban Busarin
Contacteer:

eva air

#8 Bericht door frumau » woensdag 16 maart 2005, 15:39

Mijn vrouw en ik hebben afgelopen oktober met Eva air gevlogen. Service is goed. Verder is het lekker dat je direct van AMS naar BKK kan vliegen. Minpunt is dat andere luchtvaartmaatschapijen zoals Singapore veel meer extra's schijnen te hebben zoals games en een eigen tv scherm. Maar de prijs maakt dat weer helemaal goed... :D
Jasper Frumau
info at gateway2thailand.com
http://www.gateway2thailand.com

annemieke
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 10
Lid geworden op: zondag 20 maart 2005, 16:30

indeling vliegtuig eveair

#9 Bericht door annemieke » zondag 20 maart 2005, 16:36

Hallo,

Ik zie dat veel mensen vliegen met deze maatschappij, nou is mijn vraag op de website van eva air staat dat zij drie typen 747 hebben wat is de indeling waarmee gevlogen wordt vanaf schiphol dit evergreen de luxe dan tegen economy aan of zit dit helemaal voorin of misschien zelfs boven. Alvast bedankt

snuit

eva air

#10 Bericht door snuit » maandag 28 maart 2005, 18:26

Reisnieuws

ma 28 mrt 2005, 15:50
Tientallen gewonden door turbulentie
AMSTERDAM - Door zware turbulentie aan boord van een vliegtuig van de Taiwanese luchtvaartmaatschappij Eva Air zijn maandag zeker 37 van de 251 passagiers gewond geraakt. Vier van hen raakten ernstig gewond. De turbulentie trad op kort voordat het uit Taipei afkomstige toestel zou landen op de luchthaven van Tokio. De passagiers die gewond raakten hadden hun veiligheidsgordels niet om en werden uit hun stoel geslingerd. Het toestel zelf, een Airbus A330-200, ondervond geen schade. De landing verliep zonder problemen, meldde het persbureau Kyodo.

Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

#11 Bericht door max » vrijdag 13 mei 2005, 18:37

Vandaag de bijna laatste hoogseizoen stoel gereserveerd bij EVA-Air, de voor mij beste maatschappij naar Thailand.

Er zijn in het hoogseizoen nog enkele economy en evergreen plaatsen vrij!

Wil je deze zomer nog naar LOS, dan is haast geboden!

Max

Gast

#12 Bericht door Gast » zondag 22 mei 2005, 18:11

vrienden van ons gaan in augustus op huwelijksreis naar Thailand, zij vliegen met Eva Air, wordt er dan nog iets speciaals geregeld voor het getrouwde stel of moet dit echt door iemand van te voren geregeld worden. We zouden het zo leuk vinden als ze een beetje in de watten gelgd zouden worden. Moet er wel bij vermelden dat zij Evergreen de Luxe vliegen.

Graag jullie reactie hierop zodat er eventueel bijtijds nog iets geregeld zou kunnen worden

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#13 Bericht door Manuel » maandag 23 mei 2005, 06:45

Nee, geen speciale attentie voor huwlijksreis koppels. Ik vloog EVA naar Nederland voor de bruiloft van mijn zus en vloog met hun naar Bangkok. Zij voor de huwlijksreis en wij naar huis.

Voor inchecken naar de balie gegaan en gemeld, ook bij inchecken er op gewezen dat zij op huwlijksreais waren. We vlogen allen met Evergreen Class. Geen speciale behandeling gekregen.

Mijn enige hoop was dat er misschien een upgrade beschikbaar was maar zowel 1ste als business class waren vol geboekt. (Ik vloog voorheen zeer veel en altijd alleen, een goed recept voor een upgrade...)

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Toch Normaal, niet dan

#14 Bericht door Edje » maandag 23 mei 2005, 18:52

Waarom zou een luchtvaartmaatschap. uitzonderingen maken omdat er toevallig een pas getrouwd stel meevliegt. Deze mensen betalen de zelfde prijs als niet pas getrouwde stellen. Ze krijgen dezelfde service als medepassagiers in die classe. Toch normaal, niet dan.
Groetjes; Edje

Gast

#15 Bericht door Gast » dinsdag 24 mei 2005, 07:10

Ja dat is ook normaal, ware het niet dat sommige maatschappijen wel iets doen bv wat champagne uit Business ofzo. Ik heb dat zelf wel eens gezien het jet vliegtuig. En als je dan zelf iets regelt wordt het zo dubbel op vandaar dat ik het vroeg, natuurlijk zijn ze niets verplicht.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”