Een tatoeage mooi hoor ?

Informatie over cultuur en gebruiken.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#16 Bericht door driver » maandag 01 februari 2016, 17:35

Dat konijn heeft tijden gehad van overmatig alcoholgebruik en ik vondt het dan toch iedere keer weer knap dat hij de weg naar het donkere plekje weer vondt ;)

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#17 Bericht door Lammert de Haan » maandag 01 februari 2016, 17:42

driver schreef:Dat konijn heeft tijden gehad van overmatig alcoholgebruik en ik vondt het dan toch iedere keer weer knap dat hij de weg naar het donkere plekje weer vondt ;)
Maar jij voerde hem vast niet alleen alcohol maar vaak ook nog wel wortelsap om z'n gezichtsvermogen op peil te houden, zodat hij niet alles dubbel zag? :giggle: :giggle2: :giggle3: ;)
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#18 Bericht door serpay » maandag 01 februari 2016, 17:59

:clap: :clap: :clap: echt goede bijdragen in dit topic.
een ieder moet weten of hij of zij een tatoo wil hebben. ook ik heb een paar plakplaatjes en ik heb er totaal geen spijt van.
maar een ieder heeft een mening de totoo van mempisdepay vind ik ook bagger maar een ander vind het super.
mijn tatoo gum ik nooit uit ....

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#19 Bericht door driver » maandag 01 februari 2016, 21:06

Lammert de Haan schreef:
driver schreef:Dat konijn heeft tijden gehad van overmatig alcoholgebruik en ik vondt het dan toch iedere keer weer knap dat hij de weg naar het donkere plekje weer vondt ;)
Maar jij voerde hem vast niet alleen alcohol maar vaak ook nog wel wortelsap om z'n gezichtsvermogen op peil te houden, zodat hij niet alles dubbel zag? :giggle: :giggle2: :giggle3: ;)
wortelsap is ie allergisch voor maar hij kan de weg inmiddels wel dromen ook in het donker ;)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#20 Bericht door driver » maandag 01 februari 2016, 21:08

serpay schreef::clap: :clap: :clap: echt goede bijdragen in dit topic.
een ieder moet weten of hij of zij een tatoo wil hebben. ook ik heb een paar plakplaatjes en ik heb er totaal geen spijt van.
maar een ieder heeft een mening de totoo van mempisdepay vind ik ook bagger maar een ander vind het super.
mijn tatoo gum ik nooit uit ....
Ik heb op het konijn na geen tattoo :mrgreen: maar mijn 2 dochters wel en ik vindt het allemaal best .Memphisdepay en de tattoos vindt ik wat overdone maar als hij het mooi vindt prima toch .

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#21 Bericht door Hua Thale » dinsdag 02 februari 2016, 03:04

Voor diegene die wat meer als konijntjes op je kont duikboten of olifanten op je buik willen tatoeëren.
Hier nog een adres met veel 'plaatjes' in de diverse stijlen.

Thaise Tatoeage

Je moet je even aanmelden net als hier als je meer als de eerste tien wil zien.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#22 Bericht door KhunSugar » maandag 01 januari 2018, 14:35

Help ons alsjeblieft om alle respectlose handelingen tegen Boeddha-afbeeldingen en degenen die het beeld van Boeddha slecht behandelen, te stoppen.

Aan de voornaamste luchthavens van Thailand werd een campagne opgezet om de 'new-arrivals' erop te wijzen dat het plaatsen van een Buddha-tattoo respectloos is.
Nu ja, als je uzelf niet mooi of stoer genoeg vindt kan je via een tattoo steeds bijsturen...of voor de bijgelovigen is er nog de Sak Yant

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#23 Bericht door Gardensafari » maandag 01 januari 2018, 21:10

Op dit forum is in 2013(!) al eens geschreven over de swastika, oftewel het hakenkruis.
Zie: viewtopic.php?f=8&t=822482&hilit=swastika
De Thai zien er niets kwaads in en terecht niet, bij ons roept het onaangename associaties op.
Mijn vrouw kan zich wel eens ergeren aan hoe wij hier in het Westen met Boeddha-beelden omgaan.
Tuincentra, zweeftevenwinkeltjes, interieurzaken: overal kom je ze momenteel tegen.
Maar ze beseft dat wij de beeldjes gewoon zien als mooie beeldjes.
Dit soort zaken behoren typisch tot de soms onoverbrugbare cultuurverschillen.
Laat het idee dat JIJ superieur bent los en lach erom.

Tattoes? Ik vind ze wel mooi, mits niet te.
En ik zal er altijd voor pleiten dat je ze laat aanbrengen op een plek waar je ze kunt verbergen.
Als je een oude tante gaat begraven en de nog levende oude tantes en ooms komen ook, dan is dan een plus.
Veel oude mensen storen zich eraan.
Ook in bepaalde branches, zoals banken en verzekeraars, doet men wel aan graaien, maar niet aan zichtbare tattoes.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gebruikersavatar
SmiqL
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 63
Lid geworden op: woensdag 08 mei 2013, 09:41
Locatie: Chonburi
Contacteer:

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#24 Bericht door SmiqL » dinsdag 02 januari 2018, 03:37

Een Bierviltje en Asbak tattoo op de rug van een vrouw lijkt me voor de vrouw in questie niet echt praktisch ... voor de man daarentegen ...
*** The best Slaves are the ones who think they are free ***

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#25 Bericht door KhunSugar » dinsdag 02 januari 2018, 08:22

Ik bedank voor een getatoeëerde Thaise dame. Al begrijp ik dat ze in bepaalde milieus noodzakelijk zijn om erbij te horen. Doorgaans zijn ze van nature bijzonder aantrekkelijk zonder.
Ik vergelijk Thaise dames met een Ferarri en daar plak je toch geen stickers op.

Zelf heb ik moeten passen voor tattoo’s, werk immers in de financiële sector. Al is de trend aan het wijzigen.

De beeltenis van Boeddha vind ik maar niks...die van Mohamed en Christus ook niet trouwens.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#26 Bericht door Gardensafari » dinsdag 02 januari 2018, 08:41

KhunSugar schreef:Ik bedank voor een getatoeëerde Thaise dame. Al begrijp ik dat ze in bepaalde milieus noodzakelijk zijn om erbij te horen. Doorgaans zijn ze van nature bijzonder aantrekkelijk zonder.
Ik vergelijk Thaise dames met een Ferarri en daar plak je toch geen stickers op.

Zelf heb ik moeten passen voor tattoo’s, werk immers in de financiële sector. Al is de trend aan het wijzigen.

De beeltenis van Boeddha vind ik maar niks...die van Mohamed en Christus ook niet trouwens.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik wil sowieso geen vent op mijn rug, of ergens anders...
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Re: Een tatoeage mooi hoor ?

#27 Bericht door mooatje » woensdag 03 januari 2018, 07:14

Je hebt ook mannen die geen mooie tattoo durven plaatsen omdat die hun lelijkheid zou accentueren... [8)
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

Plaats reactie

Terug naar “Cultuur”