market in khon kaen
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
- Edje
- Expat
Meestal kom je er wel binnen met een dagpas.
Ik noemde deze groothandel omdat ik daar voor mijn vertrek naar Thailand alles ga halen met de pas van mijn broer.
Kom je er niet binnen dan is er toch geen man overboord. Bij de vishandelaar op de hoek zal het ook wel te regelen zijn, alleen ietsje duurder.
Ik noemde deze groothandel omdat ik daar voor mijn vertrek naar Thailand alles ga halen met de pas van mijn broer.
Kom je er niet binnen dan is er toch geen man overboord. Bij de vishandelaar op de hoek zal het ook wel te regelen zijn, alleen ietsje duurder.
Groetjes; Edje
-
- Expat
Dame & heren,
Laatste nieuws het is allemaal goed gegaan in Khon kaen mede dankzei jullie waarschuwing over verloven.
Daar kwam het idd op neer. Geen bezwaar het is een leuke vrouw en het klikt erg goed tussen mij en haar familie ook.
Toy (van Willem) is ook nog ff langsgeweest om zijn drop op te halen dus die kent haar nu ook .
Grootste verrasing kregen we van de Nederlandse ambassade nl. 90 dagen visum in eerste aanvraag al goedgekeurd zij komt 18-07 naar Holland. Ik dank jullie hartelijk voor het meeleven en hou jullie verder op de hoogte.
Groet. Jos
Laatste nieuws het is allemaal goed gegaan in Khon kaen mede dankzei jullie waarschuwing over verloven.
Daar kwam het idd op neer. Geen bezwaar het is een leuke vrouw en het klikt erg goed tussen mij en haar familie ook.
Toy (van Willem) is ook nog ff langsgeweest om zijn drop op te halen dus die kent haar nu ook .
Grootste verrasing kregen we van de Nederlandse ambassade nl. 90 dagen visum in eerste aanvraag al goedgekeurd zij komt 18-07 naar Holland. Ik dank jullie hartelijk voor het meeleven en hou jullie verder op de hoogte.
Groet. Jos
หลงรัก
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
-
- Expat
Lezers Salutem,
Even een update en mijn excuses dat ik zolang niet op dit forum geweest ben.
We zijn helaas weer aan het aftellen Chayapha (nickname Oou) moet op 14 october weer terug.
Half december ga ik weer naar haar toe en waarschijnlijk trouwen we dan in januari.
Schoonmoeder moet nog een lucky datum prikken.
Het is zowel Oou als mij heel goed bevallen al vind zij Holland wel erg duur en uiteraard koud.
Jullie horen verder nog van ons
Even een update en mijn excuses dat ik zolang niet op dit forum geweest ben.
We zijn helaas weer aan het aftellen Chayapha (nickname Oou) moet op 14 october weer terug.
Half december ga ik weer naar haar toe en waarschijnlijk trouwen we dan in januari.
Schoonmoeder moet nog een lucky datum prikken.
Het is zowel Oou als mij heel goed bevallen al vind zij Holland wel erg duur en uiteraard koud.
Jullie horen verder nog van ons
หลงรัก
-
- Erelid
Nou Jos, zo gek vind ik jou nog niet ( ba mak mak)
Jij hebt inmiddels wel in de gaten, dat er geen betere vrouw te vinden is dan een goeie Thaise vrouw..
Toy heeft gezien haar werkzaamheden weinig tijd om mij te verzorgen.
daarom heb ik een ander huis in de buurt gehuurd en de 45 jarige Tieuw
als bejaardenverzorgster voor dag en nacht aangenomen
veel geluk,
willem
Jij hebt inmiddels wel in de gaten, dat er geen betere vrouw te vinden is dan een goeie Thaise vrouw..
Toy heeft gezien haar werkzaamheden weinig tijd om mij te verzorgen.
daarom heb ik een ander huis in de buurt gehuurd en de 45 jarige Tieuw
als bejaardenverzorgster voor dag en nacht aangenomen
veel geluk,
willem
niets is perfect en niets is blijvend
-
- Expat
Laatste nieuws
12 December kom ik naar Khon kaen om te kijken of het samenleven daar net zo goed is als het hier was. Ik blijf ruim 10 weken dus ga vast wel eens bij Willem langs (met haring)
Nu zie ik Oou iedere dag op msn maar echt contact is toch veel beter.
Zij gaat mij Thai leren en ik haar meer Hollands.Zal tijdens m,n verblijf daar ook nog wel eens hier inloggen
12 December kom ik naar Khon kaen om te kijken of het samenleven daar net zo goed is als het hier was. Ik blijf ruim 10 weken dus ga vast wel eens bij Willem langs (met haring)
Nu zie ik Oou iedere dag op msn maar echt contact is toch veel beter.
Zij gaat mij Thai leren en ik haar meer Hollands.Zal tijdens m,n verblijf daar ook nog wel eens hier inloggen
หลงรัก
-
- Erelid
-
- Expat
Willem helaas overleden
Helaas is Willem overleden voor ik hem kon spreken, woensdag kwam ik aan in Khon kaen Donderdag ochtend belde ik hem om boeken ,rookworst ed . te brengen .
Kreeg toen van Toy te horen dat Willem woensdag middag achter zijn computer overleden was
Zondag middag wordt hij gecremeerd
Kreeg toen van Toy te horen dat Willem woensdag middag achter zijn computer overleden was
Zondag middag wordt hij gecremeerd
หลงรัก
-
- Volwaardig lid