Oad groepsrondreis
Moderator: Loempia
Oad groepsrondreis
Hallo,
Ik ga in Julie met mijn vriend de rondreis met OAD doen, klassiek thailand. (met een week verlenging op koh samui) Wij heeft er ervaringen met deze rondreis en kan mij er wat over vertellen?
Alvast bedankt!
Ik ga in Julie met mijn vriend de rondreis met OAD doen, klassiek thailand. (met een week verlenging op koh samui) Wij heeft er ervaringen met deze rondreis en kan mij er wat over vertellen?
Alvast bedankt!
rondreis oad
Je kunt in de reisgids van oad heel duidelijk de prijzen vinden van de verschillende rondreizen. Vorige jaar hebben we een individuele autorondreis gedaan in Florida en OAD had alles keurig voor ons geregeld. Vandaar dat we deze keer weer met OAD gaan. De prijzen verschillen erg per rondreis. Kijk wel goed wat er bij de prijs inbegrepen zit. Ook dit kan namelijk verschillen. Mijn advies is dan ook; haal reisboeken in huis en ga eens lekker rondkijken! Erg leuk, die voorpret...
Nou, we zitten boven de 3000 euro voor twee personen, incl week verlenging Phuket en binnenlandse vlucht Bangkok-Phuket v.v.
Rondreis op zich is twee weken.
Jammer genoeg zijn we gebonden aan het hoogseizoen.
Voor ons is het de eerste keer Thailand, we hebben dus bewust gekozen voor een rondreis.
En OAD is ons voorgaande jaren goed bevallen.
Rondreis op zich is twee weken.
Jammer genoeg zijn we gebonden aan het hoogseizoen.
Voor ons is het de eerste keer Thailand, we hebben dus bewust gekozen voor een rondreis.
En OAD is ons voorgaande jaren goed bevallen.
rondreis OAD
Hallo thailandgangers.
Heb ook goede ervaringen met OAD. Maar voor een rondreis op maat (gaan en staan waar en wanneer je wilt) moeten jullie eens kijken op http://www.greenwoodtravel.nl
Nederlands reisbureau in Bangkok. Prima service. Van begin tot eind wordt alles voor je geregeld. En bij ongemakken ter plekke kun je altijd bij hun terecht.
Je dossier wordt bijgehouden tot de dag dat je het land verlaat.
ALvast veel plezier. Ik vertrek 27 juli voor 3 weken.
Groetjes
Skatja
Heb ook goede ervaringen met OAD. Maar voor een rondreis op maat (gaan en staan waar en wanneer je wilt) moeten jullie eens kijken op http://www.greenwoodtravel.nl
Nederlands reisbureau in Bangkok. Prima service. Van begin tot eind wordt alles voor je geregeld. En bij ongemakken ter plekke kun je altijd bij hun terecht.
Je dossier wordt bijgehouden tot de dag dat je het land verlaat.
ALvast veel plezier. Ik vertrek 27 juli voor 3 weken.
Groetjes
Skatja