hotelzwembaden in Bangkok

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
steven1

hotelzwembaden in Bangkok

#1 Bericht door steven1 » woensdag 19 oktober 2005, 10:11

Hallo,
Zijn er in Bangkok hotels waar je tegen een kleine vergoeding gebruik kunt maken van hun openlucht zwembad? Graag de naam, straat... van het hotel zodat we het vinden. Btw, zijn er ook in Thewet te vinden, want we zullen waarschijnlijk verblijven in de Shanti Lodge.

We zitten momenteel op Ko Samui en zijn de regen nu toch wel na enkele dagen beu.

Dus zoeken we naar een noodoplossing om toch nog een beetje van de zon te kunnen genieten aan een zwembad.

hartelijk dank voor de help!
gr,
steven

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

hotelzwembaden

#2 Bericht door henkypenky » woensdag 19 oktober 2005, 16:03

er zijn eigenlijk niet zo veel fantastische hotelzwembaden in bkk , vaak nogal klein en zoals ik reeds ergens anders bij een topic schreef , vaak veel te weinig ligbedden .
van twee hotels ben ik zeker dat je gebruik kunt maken van het zwembad , de eerste ( tegen betaling wat ook gebruik van het fitnesscentrum betekent en gebruik van een badhanddoek ) is hotel ' tower inn ' aan silom-road in het centrum .
roof-top zwembad , niet groot maar er zijn wat ligstoelen en er is een bar .
hoeveel het kost weet ik niet want ik logeerde er maar er kwamen dus wel mensen enkel om te zwemmen . hetzelfde geldt voor de ' dusit-thani ' op de hoek van silom-road met het grote verschil dat je daar vroeger niet hoefde te betalen wanneer je er in de coffee-shop naast het zwembad je lunch gebruikte ( spring-rolls of een hamburger of een thaise soep met een drankje of zo ) maar ! ! om daar binnen te raken kom je beter niet onverzorgd of in short met een rugzak aan binnenhuppelen want anders is er net toevallig een ' private party ' :lol:
live and let live !

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”