Indiatown, Koreatown, Arabtown, Japan, Birma, etc

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Indiatown, Koreatown, Arabtown, Japan, Birma, etc

#1 Bericht door pong » dinsdag 17 februari 2015, 09:07

Chinatown-dat is waar de toerist heen wil, althans als hij niet al in Hongkong of Beijing is geweest (in Thailand zijn er wafeltjes ala pennywafel voor de kids die Pakking en Sjenghai heten), al vind ik er persoonlik niks aan en vooral een enorme gore troep en verkeersinfarct.
Maar althans in deze grote stad zijn er nog zo veel andere ''towns, zoals al benoemd. Wie ook nog weet waar ze zijn, mag roepen. De attracties voor de toerist varieren nogal.
Voor de echte speurders zijn er ook Muslimtown, Cambodia/Khmer, zelfs wel een beetje Vietnam (daar is Sakorn Nakorn in Isan bekender om), maar niet echt Malaysian. Lao(Isany) kan je overal horen.
Voor Japan en Burma zou ik ze eerder ''land''. noemen, want het zijn nogal uitgestrekte buurten en nogal gemengd. Merkwaardig genoeg schijnt de plaats Sri racha (op de weg naar Pattaya) de plek met in % de meeste Jappen. Maar ik vermoed dat Mae Sot ook meer Burmezen als Thai heeft.

Gebruikersavatar
Farang Baa
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 352
Lid geworden op: donderdag 30 januari 2014, 15:27
Locatie: Thesaban Mueang Narathiwat

Re: Indiatown, Koreatown, Arabtown, Japan, Birma, etc

#2 Bericht door Farang Baa » zaterdag 28 maart 2015, 13:47

pong schreef:Voor Japan en Burma zou ik ze eerder ''land''. noemen, want het zijn nogal uitgestrekte buurten en nogal gemengd. Merkwaardig genoeg schijnt de plaats Sri racha (op de weg naar Pattaya) de plek met in % de meeste Jappen. Maar ik vermoed dat Mae Sot ook meer Burmezen als Thai heeft.
Dat heet Japanners. :Whistle:

Plaats reactie

Terug naar “Steden”