taxi vanaf vliegveld Bangkok

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
noortje 30

taxi vanaf vliegveld Bangkok

#1 Bericht door noortje 30 » donderdag 01 februari 2007, 22:54

Kan iemand mij vertellen waar ik het beste een taxi kan nemen vanaf het vliegveld in Bangkok. Meen dat ik iets gelezen heb dat je naar beneden moet gaan met de roltrap of naar buiten. Wie kan me helpen?

fredlk
Expat
Expat
Berichten: 511
Lid geworden op: vrijdag 03 maart 2006, 13:52

#2 Bericht door fredlk » vrijdag 02 februari 2007, 01:30

Volg de borden "TAXI" en ga naar beneden naar de begane grond (first floor). Daar zie je ze staan.
"What we think, we become."

ericsson
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 253
Lid geworden op: maandag 19 december 2005, 10:51
Locatie: Belgie

#3 Bericht door ericsson » vrijdag 02 februari 2007, 10:18

en reken op een goeie 300 bht naar het centrum. ;-)
chok dee

lianne

#4 Bericht door lianne » zaterdag 24 februari 2007, 09:31

Die 300 baht is dat PER TAXI of per persoon?
Wij zijn een gezin met 3 kids, zou ik voor 300 baht met z'n allen mee kunnen of is dit te zuinig gedacht?

ericsson
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 253
Lid geworden op: maandag 19 december 2005, 10:51
Locatie: Belgie

#5 Bericht door ericsson » zaterdag 24 februari 2007, 09:43

300 per taxi.
chok dee

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#6 Bericht door Mart » zaterdag 24 februari 2007, 11:13

Je kan ook naar de vertrekhal gaan, daar staan ook veel taxi's voor de deur.
De prijs is per taxi, mits alle bagage mee kan.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

lianne

#7 Bericht door lianne » maandag 26 februari 2007, 14:47

Wij gaan backpacken, dus 5 rugzakken in de bagage-ruimte moet lukken dacht ik zo!
Bedankt voor je info, hier hebben we tenminste iets aan!
:P :P

Gast

Re: taxi vanaf vliegveld Bangkok

#8 Bericht door Gast » maandag 26 februari 2007, 19:35

noortje 30 schreef:Kan iemand mij vertellen waar ik het beste een taxi kan nemen vanaf het vliegveld in Bangkok. Meen dat ik iets gelezen heb dat je naar beneden moet gaan met de roltrap of naar buiten. Wie kan me helpen?
hallo noortje ik ben nog maar de tweede week in bangkok er staan mensen met taxi gewoon op je te wachten vraag altijd of ze de taxi meter aan zetten er zijn er genoeg doe de enen het niet pak je gewoon een ander .


groetjes Edwin

Wereldvreemd
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 15:15

Re: taxi vanaf vliegveld Bangkok

#9 Bericht door Wereldvreemd » maandag 26 februari 2007, 20:27

noortje 30 schreef:Kan iemand mij vertellen waar ik het beste een taxi kan nemen vanaf het vliegveld in Bangkok. Meen dat ik iets gelezen heb dat je naar beneden moet gaan met de roltrap of naar buiten. Wie kan me helpen?
noortje 30 schreef:Wij gaan backpacken, dus 5 rugzakken in de bagage-ruimte moet lukken dacht ik zo!
Bedankt voor je info, hier hebben we tenminste iets aan!
Backpacken? Dit was toch een mooie eerste oefening geweest in improvisatie en aanpassing.
- -

Bartje

#10 Bericht door Bartje » maandag 26 februari 2007, 21:06

lianne schreef:Wij gaan backpacken, dus 5 rugzakken in de bagage-ruimte moet lukken dacht ik zo!
Bedankt voor je info, hier hebben we tenminste iets aan!
:P :P
Veel taxis hebben een gastank in de koffer liggen, 5x baggage zal dan niet gaan.

Bartje

#11 Bericht door Bartje » maandag 26 februari 2007, 21:10

Mart schreef:Je kan ook naar de vertrekhal gaan, daar staan ook veel taxi's voor de deur.
De prijs is per taxi, mits alle bagage mee kan.
Ter aanvulling, da's dan naar de bovenste verdieping! Gaat ook wat vlotter!

Genoil
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: zondag 11 maart 2007, 15:16

#12 Bericht door Genoil » zondag 11 maart 2007, 15:23

Je kunt ook geen taxi nemen, maar de bus (mits het tijdstip van aankomst het toelaat). Dan zijn er 2 opties:
- de "safe save" aircon bus (AE2 naar Kaoh San Road) B200pp (dacht ik, vroeger was het 100 maar ik weet nu ff niet meer zeker)
- de gratis bus naar de airport bus terminal en vanaf daar overstappen op een andere bus. ik ben het nummer vergeten van de bus naar Kaoh San Road, maar dat kun je daar wel vragen. en ze zijn ook wel zo vriendelijk om je zeggen waar je er weer uit moet. Kosten zijn afhankelijk van of het aircon of ordinary bus is maar het is iig ruim onder de B200pp

De "save safe" stopt helemaal beneden (ticketstand binnen en buiten), de gratis pendelbus ook maar dan iets doorlopen naar links.

Gast

Re: taxi vanaf vliegveld Bangkok

#13 Bericht door Gast » dinsdag 13 maart 2007, 11:22

[/quote]

Backpacken? Dit was toch een mooie eerste oefening geweest in improvisatie en aanpassing.[/quote]

:lol: backpacken maar wel vantevoren willen weten waar precies op de taxi te stappen naar het reeds gereserveerde hotel....
Er rijdt ook een bus, mocht je nog iets spannends willen doen :wink:

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

Re: taxi vanaf vliegveld Bangkok

#14 Bericht door Mystic » dinsdag 13 maart 2007, 21:59

Anonymous schreef:
Backpacken? Dit was toch een mooie eerste oefening geweest in improvisatie en aanpassing.[/quote]

:lol: backpacken maar wel vantevoren willen weten waar precies op de taxi te stappen naar het reeds gereserveerde hotel....
Er rijdt ook een bus, mocht je nog iets spannends willen doen :wink:[/quote]

LOL :lol: :lol: :lol:
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

noortje 30

#15 Bericht door noortje 30 » vrijdag 23 maart 2007, 13:33

BACKPACKEN?????????????? Sorry maar ik heb nooit gezegd dat ik ga backpacken??!! Kennelijk heeft wereldvreemd dit verkeerd gekopieerd. Ben inmiddels allang terug en alles is prima verlopen. Ben blij met alle info dit ik op dit forum vergaard heb. Ben alleen de bijdehante opmerkingen van sommigen een beetje moe. Het is toch een forum????? Ik dacht dat je daar vragen mocht stellen, maar ik zal het wel weer allemaal verkeerd begrijpen. :thanks:

Plaats reactie

Terug naar “Steden”