hostel in bangkok

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

hostel in bangkok

#1 Bericht door Gast » vrijdag 29 september 2006, 16:54

Iemand een goede tip over een hostel in Bangkok? Ik heb de stukken op het forum gelezen over Khao San Road, en dat daar goede hostels zijn, maar ik zou graag een hostel voor de eerste paar nachten boeken vanuit nederland. Of in elk geval een idee hebben waar ik heen ga als ik uit het vliegtuig stap!

Alvast bedankt voor de tips!

Marieke

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

#2 Bericht door Jim » vrijdag 29 september 2006, 20:52

ik denk dat zelfs de zwervers in thailand hun neus zullen ophalen voor een hostel.
voor 200 baht heb je al een hotelkamer met fan, voor 400 baht heb je airconditioning en badkamer.

Gast

#3 Bericht door Gast » dinsdag 10 oktober 2006, 11:21

Hai Marieke,

Ik had vanuit Nederland een hotel geboekt voor de eerste nacht. Wij vonden het ook wel een fijn idee dat we na zo'n lange vlucht meteen in onze kamer konden trekken.

Wij zaten in het Viengthai hotel. Dit ligt in de wijk Banglamphu vlakbij Khao San Road. Heel centraal gelegen dus. Dit is dan ook meteen het meest luxe hotel waar wij hebben geslapen. De rest van de reis hebben we in guesthouses en bungalowtjes geslapen.

Ik geloof dat wij 14 euro pp kwijt waren vanuit Nederland voor 1 nacht in het Viengthai hotel inclusief ontbijt. Als je nagaat wat je ter plekke betaald voor een guesthouse dan is 14 euro nog duuur.. Maar goed, je weet iig dat je een lekkere kamer hebt als je aankomt.

Gast

#4 Bericht door Gast » zondag 15 oktober 2006, 11:35

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik na zo'n lange vlucht ook wel behoefte heb aan een relaxte kamer, maar ik ben wel alleen, dus ik zou liever in een hotel/hostel slapen waar ik genoeg andere reizigers tegenkom.

Maar de buurt rond Khao San road is dus sowieso een aanrader?

Alvast bedankt,

Marieke

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

#5 Bericht door Ben » zondag 15 oktober 2006, 11:58

Anonymous schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik na zo'n lange vlucht ook wel behoefte heb aan een relaxte kamer, maar ik ben wel alleen, dus ik zou liever in een hotel/hostel slapen waar ik genoeg andere reizigers tegenkom.

Maar de buurt rond Khao San road is dus sowieso een aanrader?

Alvast bedankt,

Marieke
D&D inn Khoa san is niet meer wat het geweest is en de prijzen zijn er
ook niet minder om geworden .

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

#6 Bericht door henkypenky » maandag 16 oktober 2006, 11:18

Anonymous schreef:behoefte heb aan een relaxte kamer, maar ik ben wel alleen, dus ik zou liever in een hotel/hostel slapen waar ik genoeg andere reizigers tegenkom
bedoel je met reizigers nu rugzaktoeristen of nederlanders of wat precies ?
in bangkok kun je in welk hostel of hotel je ook bent niet naast de toeristen kijken :-)
live and let live !

Gast

#7 Bericht door Gast » woensdag 15 november 2006, 16:21

Anonymous schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik na zo'n lange vlucht ook wel behoefte heb aan een relaxte kamer, maar ik ben wel alleen, dus ik zou liever in een hotel/hostel slapen waar ik genoeg andere reizigers tegenkom.

Maar de buurt rond Khao San road is dus sowieso een aanrader?

Alvast bedankt,

Marieke
ik reis ook alleen en heb voor de rambutrri inn gekozen nette singel kamer met airco en zwembad en goedkoop 500bath
ik heb dit vooraf geboekt om zeker te zijn van de plek die ik wil.

groetjes Edwin

GOJIRA3D
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 82
Lid geworden op: zondag 18 juni 2006, 00:42
Locatie: Rucphen
Contacteer:

#8 Bericht door GOJIRA3D » woensdag 15 november 2006, 16:23

Anonymous schreef:
Anonymous schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik na zo'n lange vlucht ook wel behoefte heb aan een relaxte kamer, maar ik ben wel alleen, dus ik zou liever in een hotel/hostel slapen waar ik genoeg andere reizigers tegenkom.

Maar de buurt rond Khao San road is dus sowieso een aanrader?

Alvast bedankt,

Marieke
ik reis ook alleen en heb voor de rambutrri inn gekozen nette singel kamer met airco en zwembad en goedkoop 500bath
ik heb dit vooraf geboekt om zeker te zijn van de plek die ik wil.

groetjes Edwin
hier een link
http://www.khaosan-hotels.com/
groetjes Edwin

Plaats reactie

Terug naar “Steden”