Sattahip

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
hema

Sattahip

#1 Bericht door hema » zondag 06 augustus 2006, 13:13

heeft er iemand ervaring met Sattahip, wij hebben het Sunset Village resort geboekt, zijn daar wat lokale eet en drinktentjes en winkeltjes omheen of zijn we afhankelijk van het Resort

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: Sattahip

#2 Bericht door JohanS » zondag 06 augustus 2006, 15:42

hema schreef:heeft er iemand ervaring met Sattahip, wij hebben het Sunset Village resort geboekt, zijn daar wat lokale eet en drinktentjes en winkeltjes omheen of zijn we afhankelijk van het Resort
Ben er een paar jaar geleden gepasserd en 1 nacht gebleven.
De belangrijkste plaatst in en rond sattahip is zeker de navy basis.
Heb er wel aan een tof en leuk strand gezeten waar je in de verte de oorlogschepen zag passeren.
Verwacht wel geen echt vakantiestadje zoals hua hin of chaam.

falang
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 126
Lid geworden op: woensdag 28 juni 2006, 08:39

#3 Bericht door falang » zondag 06 augustus 2006, 17:16

Ik ben begin april dit jaar 1 nacht in Sattahip geweest. Het resort wat je noemt ken ik niet. Ik vond het wel een aardig plaatsje, maar totaal niet toeristies.
Wat ik me er nog van herinner is dat het een navy basis is, dat er s'avonds langs de zeeboulevard gezellige eet- en drinktentjes open gaan, dat ik er door een hond gebeten ben, dat er aan de grote weg een -ik dacht- lotusshopping centre is.
keep on moving

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Sattahip

#4 Bericht door Ben » zondag 06 augustus 2006, 19:49

hema schreef:heeft er iemand ervaring met Sattahip, wij hebben het Sunset Village resort geboekt, zijn daar wat lokale eet en drinktentjes en winkeltjes omheen of zijn we afhankelijk van het Resort

Gefeliciteerd, maar ik moet je teleur stellen het ligt niet in Sattahip
maar zuid pattaya Jomtien , men noemt het Sattahip omdat het onder het district Sattahip valt .
Met de taxie ben je in 10 min in Pattaya center verder geen woorden kijk zelf maar op de thaise site , ik aanneem dat je dit bedoelt maar dat moet wel bijna want dit is het sunset vilage beach resort .vergeef me als dit het niet is , veel plezier .

Sattahip is een leuk plaatsje maar echt veel is daar in de avond niet te beleven men kan er op de boulevart richting kazerne wel lekker saefood eten verder is het een grote marinebasis een vliegveld het strand van sattahip zelf is smerig en vuil en veel steen en rots blijf maar lekker rond het resort en jomtien .

http://www.sunsetvillage.co.th/

hema
Gedeactiveerd
Berichten: 137
Lid geworden op: zondag 03 september 2006, 12:18

#5 Bericht door hema » zondag 03 september 2006, 13:41

dank jullie wel voor de reacties, ja het blijkt het district sattahip te zijn, inderdaad 10 min van pattaya, wij waren 1 keer in pattaya zelf en vonden het strand smal en vies, hoop dat het daar beter is, wij blijven er 5 nachten om vandaar weer verder te gaan naar het Ko Chang kacha resort op Koh Chang.

Plaats reactie

Terug naar “Steden”